درامد ساندار پیچای

مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای در سال 2016 توانست 200 میلیون دلار به جیب بزند

اطلاع از درآمد سالانه افراد مشهور برای بسیاری از افراد جالب است و بر اساس گزارشات دریافتی، ساندار پیچای، مدیرعامل کمپانی گوگل توانست در سال 2016 رقم تقریبی 200 میلیون دلار را به جیب بزند که حدودا دو برابر درآمد او در مقایسه با سال گذشته می باشد. پیچای در سال 2016 رقم 199.35 میلیون دلار را که شامل 650 هزار دلار مبلغ نقد و 198.7 میلیون دلار سهام است عاید خود کرد که در مقایسه با 99.8 میلیون دلار سال گذشته، رقم چشمگیری می باشد. پیچای در سال 2015 سمت مدیریت گوگل را بر عهده گرفت و 100.6 دلار را در آن سال دریافت کرد و این مقدار دو برابر شده است.

انتصاب رسمی پیچای در آگوست سال 2015 به وقوع پیوست، لذا انتظار می رفت حقوق دریافتی او در سال 2016 به دلیل دوره اجرایی که سه برابر بیشتر بوده، افزایش چشمگیری پیدا کند و به این معناست که غول جستجوی واقع در مونتین از نحوه اداره کمپانی توسط پیچای 44 ساله در 20 ماه اخیر رضایتمند بوده است. در نخستین تقویم کاری سالانه او، درآمد خالص و فروش گوگل به ترتیب 19 و 22.5 درصد افزایش پیدا کردند. آلفابت اخیرا گزارش مالی سه ماهه نخست 2017 را منتشر کرد که بر اساس تحلیل های صورت گرفته پیش رفت و سهام گوگل را در جایگاه بالاتری قرار داد و همین شرایط نیز موجب می شود تا سرمایه گذاران با آسایش خاطر بتوانند سرمایه گذاری کنند.

درامد ساندار پیچای

پیچای تنها مدیر ارشد گوگل نیست که در سال گذشته چنین افزایش حقوقی داشته، Ruth Porat مدیرعامل بخش مالی و Diane Greene نایب رئیس گوگل کلود نیز به خاطر خدماتی که به کمپانی ارائه دادند، به ترتیب 30 میلیون و 43.7 ملیون دلار دریافت نمودند. این مبالغ نقدی برای ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان بوده که روش استانداردی است که تنها مختص به سیلیکون ولی نیست و هر اقتصاد قدرتمند جهان نیز چنین اقدامی را صورت می دهد.

پس از انتشار گزارش مالی سه ماه نخست 2017، کمپانی اقدام به برگزاری کنفرانسی با تحلیلگران، روزنامه نگاران و سرمایه گذاران نمود و پیچای بیان داشت که گوگل در حال حاضر در حال تغییر وضعیت خود به یک کمپانی هوش مصنوعی محور می باشد و در آینده ای نزدیک کل محصولات و سرویس های ارائه شده آنها از یادگیری ماشینی و تکنولوژی های هوش مصنوعی بهره مند خواهند شد.

 

https://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید