معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 107

در سه روز گذشته (9 تا 11 اردیبهشت ماه 1396) و طبق روال همیشه، تعداد زیادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که ما از میان آنها، 10 عنوان برتر را انتخاب کردیم تا در شماره صد و هفتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 SeBeSe (بازی آنلاین دو نفره)

بازی دوز قدمتی در حد 2000 سال دارد و از جمله سرگرمی هایی به شمار می آید که همه رده های سنی میتوانند انجام دهند. حال در این بازی اندرویدی امکان انجام این سرگرمی به صورت آنلاین و رقابت در تورنمنت های مختلف مهیا شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

2 شبکه اجتماعی پروفایل

این برنامه اندرویدی به عنوان یک شبکه اجتماعی، در زمینه برقراری ارتباط بین متخصصین فعالیت میکند و شما میتوانید در آن، رزومه کاری خود را ایجاد نموده و از یک کارت ویزیت آنلاین بهره مند شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اکسیر چنل (آموزش زبان)

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی دارید و بنا به هر دلیل قادر به شرکت در کلاس های آموزشی نیستید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بدین منظور کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 کتابخوان الکترونیکی کانون

در این برنامه اندرویدی ده ها عنوان کتاب از انتشارات کانون فرهنگی آموزشی قلم چی وجود دارد که دانش آموزان میتوانند از آن استفاده کنند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 راهینو (نقشه و مسیریاب آفلاین)

این اپلیکیشن اندرویدی با امکانات مفیدی مثل مسیریاب صوتی، به شما کمک میکند تا مسیر خود را بهتر بیابید و دیگر نیاز به پرسیدن آدرس نداشته باشید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 سورنو

با استفاده از این برنامه اندرویدی به عنوان اولین هایپرمارکت اینترنتی ایران، میتوانید کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی و با صرفه جویی در وقت و هزینه های اضاقی خریداری نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 مدیریت دیابت

افرادی که مبتلا به دیابت هستند و یا برخی از نزدیکانشان دچار این بیماری شده اند، میتوانند به کمک این اپلیکیشن اندرویدی قند خون را بطور منظم ثبت نموده و آن را کنترل کنند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 کسب درآمد (اشتراک گذاری عکس)

اگر به عکاسی یا طراحی علاقه مند هستید، میتوانید با استفاده از این برنامه اندرویدی عکس ها و طرح های خود را برای فروش در معرض دید عموم قرار داده و به کسب درآمد بپردازید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 کارنامه

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک یادآور کارهای روزمره مثل قرارهای ملاقات، پرداخت بدهی ها، خواندن نماز و غیره میباشد که میتوانید از آن بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

10 کافه گرام

اگر برای پیام رسانی به امکانات پیشرفته نیاز دارید، میتوانید از این برنامه اندرویدی به عنوان نسخه غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام استفاده نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

تستونک، کنکور ریاضی و فیزیک مجموعه تست های کنکور سال 92 تا 95

کرمان آدرس بانک اطلاعات مشاغل و نقاط مهم شهر کرمان

ایرانسلانه برنامه خرید سریع و راحت کارت شارژ

شاخص توده بدنی اپلیکیشن اندازه گیری نسبت چاقی یا لاغری

عکس قدیمی در استوری اینستاگرام - رفع محدودیت 24 ساعته عکس ها برای قراردادن در استوری اینستاگرام

لیزر بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

SWAT: Zombie Defense بازی استراتژی با گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز

BLUK بازی سرگرم کننده با گرافیک و گیم پلی جالب

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید