مرورگر کروم در اندروید

با نسخه جدید کروم در اندروید راحت تر از قبل صفحات وب را دانلود کنید و آفلاین بخوانید

دسترسی به اینترنت در همه شرایط مقدور نیست، از این رو قابلیت های آفلاین اپلیکیشن ها طرفداران زیادی داشته و یک نقطه قوت محسوب میشوند.

اگر در نسخه اندروید مرورگر کروم انگشت خود را بر روی یک صفحه وب نگه دارید، گزینه ای برای ذخیره و خواندن آفلاین آن به شما نمایش داده می شود، اما برخی از کاربران از این امکان بی اطلاعند، زیرا این امکان جز قابلیت های پنهان کروم بوده که زیاد از آن صحبت نشده است، اما کمپانی گوگل در حال تغییر این وضعیت می باشد، به طوری که در جدیدترین نسخه کروم در اندروید به راحتی میتوان این کار را انجام داد.

مرورگر کروم در اندروید

سال گذشته قابلیت دانلود صفحات وب در کروم معرفی شد و کاربران میتوانند کل صفحه را به صورت آفلاین مشاهده کنند. هر هفته بیش از 45 میلیون صفحه وب دانلود میشود و از این رو بهبودهایی در مرورگر اعمال شده تا دانلود صفحات راحت تر از قبل شود.

به محض نگه داشتن انگشت بر روی یک لینک، دیالوگی به شما نمایش داده میشود و میتوانید صفحه موردنظر را در گوشی خود ذخیره کنید. اگر در وضعیت آفلاین یک URL را وارد کنید یا بر روی لینک های بوکمارک شده کلیک کنید، نسخه ذخیره شده از صفحه نمایش داده می شود که به شما میگوید در حالت آفلاین و در حال بارگذاری یک صفحه میباشید. یک دکمه در همان صفحه وجود دارد که به محض وصل شدن به اینترنت به طور خودکار صفحه را دانلود میکند.

مشهودترین تغییر اعمال شده در این نسخه از مرورگر گروم به نمایش صفحات ذخیره شده مربوط است. وقتی یک صفحه یا زبانه جدید باز میکنید، تمامی چیزهایی را که ذخیره کرده بودید به همراه یک بج آفلاین مشاهده مینمایید. با یک ضربه سریع صفحه ذخیره شده به همراه یک لینک برای بازنشانی نسخه آنلاین در قسمت پایین صفحه باز میشود.

معمولا وقتی در خانه هستیم به اینترنت دسترسی داریم، اما برای شرایطی مانند زمانی که در قطار یا هواپیما هستید و اینترنت ندارید میتوانید هر آنچه را در کروم ذخیره کرده اید به راحتی بخوانید.

 

http://www.androidcentral.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید