معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 104

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 110

به صد و دهمین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز رسیدیم و قصد داریم 10 عنوان برتر از میان عناوینی که طی روزهای 16 تا 18 اردیبهشت ماه 96 در کافه بازار منتشر شدند را نام ببرید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها و بازی ها، AppReview را همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 فوری وری

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید منوی رستوران های شهرتان را مشاهده کنید و غذای مورد علاقه خود را به صورت آنلاین سفارش دهید که امکان پرداخت هزینه با کارت های شتاب نیز در آن وجود دارد.

لینک دانلود از کافه بازار

2 کلوپ کارآگاهان

در این بازی اندرویدی و ماجراجویانه، شما نقش یک کارآگاه را بر عهده دارید که باید با پیدا کردن سرنخ ها و حل معماهای مختلف، پرده از راز یک قتل بردارید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 جعبه

این اپلیکیشن اندرویدی در واقع یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو میباشد که در آن میتوانید به هزاران ویدیوی جذاب با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 سفر 24

اگر قصد مسافرت با هواپیما دارید، میتوانید با استفاده از این برنامه اندرویدی تمام پروازهای مقصد را مشاهده نموده و بلیط دلخواه را به صورت آنلاین رزرو کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 آشپزی ریحون

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی از آموزش پخت صدها نوع غذا، شیرینی و انواع خوراکی های دیگر تشکیل شده است که میتوانید از آنها بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 نیوزگرام

این برنامه اندرویدی در واقع نسخه غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام میباشد که میتوانید از امکانات جالب و پیشرفته آن برای پیام رسانی استفاده کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 فالو و لایک بگیر اینستاپارس

اگر قصد دارید که تعداد فالوورهای خود در اینستاگرام را افزایش دهید و برای عکس هایتان لایک بیشتری دریافت کنید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 نکاتی برای رژیم و تغذیه سالم

در این برنامه اندرویدی مطالب مفیدی با موضوع تغذیه سالم و برنامه غذایی رژیمی وجود دارید که میتوانید از آنها بهره مند شوید.

لینک دانلود از کافه بازار

9 واژگان

علاقه مندان به بازی های سبک کلمات میتوانند از انجام این بازی اندرویدی در اوقات فراغت خود لذت ببرند و علاوه بر تقویت ذهن، سرگرم شوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 کارت من

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید کارت های بانکی خود را به راحتی مدیریت نمایید و اطلاعات آنها را در موقع لزوم مورد استفاده قرار دهید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

اسپارد سرویس سفارش خدمات نظافت منزل و محل کار در شهر تهران به صورت آنلاین

همراه بانک مهر اقتصاد سامانه خدمات همراه بانک مهر اقتصاد

ندای لر اپلیکیشن خبرخوان مختص لر زبانان کشور

باغ ایرانی معرفی باغ های ارزشمند ایرانی در استان های مختلف کشور

Tappy Plane بازی سرگرم کننده و چالش برانگیز

استعلام خلافی برنامه استعلام راحت و سریع خلافی خودرو

ابرینو فایل سامانه ذخیره اطلاعات در فضای ابری

ابرینو بک آپ پشتیبان گیری از اطلاعات حساس تلفن همراه

پیک پی سفارش آنلاین پیک موتوری در تهران

پنگوئن بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Rayman Jungle Run بازی ماجراجویانه جالب با گرافیک و گیم پلی جذاب

Meteor اپلیکیشن تست سرعت برنامه ها و اتصال آنها به اینترنت

Foodpia بازی شبیه سازی مدیریت رستوران با گرافیک و گیم پلی جالب

AccuBattery برنامه ای برای حفظ سلامت باتری گوشی و بهینه سازی مصرف آن

Smart Drawer اپلیکیشنی برای سازماندهی برنامه های نصب شده

Paper محلی برای گرد هم آمدن افراد و همگام سازی روند پروژه های تیمی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید