ارزش مارکت اپلیکیشن ها

پیش بینی: ارزش مارکت جهانی اپلیکیشن در سال 2021 به 6.3 تریلیون دلار میرسد

اپلیکیشن های موبایل پتانسیل درآمدزایی بیشتر را دارند و بر اساس یافته های App Annie، صنعت اپلیکیشن تا سال 2021 ارزشی معادل 6.3 تریلیون دلار خواهد داشت که در مقایسه با 1.3 تریلیون دلار در سال 2016، رشدی 380% محسوب میشود.

پیش بینی های App Annie حاکی از یک افزایش چشمگیر در مارکت جهانی اپلیکیشن بوده که به سبب بیشتر شدن تعداد افرادی است که در حال استفاده از اسمارت فون ها و اپلیکیشن های موبایل میباشند.

بر اساس تحقیقات کمپانی، امروزه افراد زمان بیشتری را صرف تعامل با اپلیکیشن ها میکنند و پیش بینی شده که این میزان تا سال 2021 به 3.5 تریلیون ساعت برسد. در حالی که در سال 2016، افراد تنها 1.6 تریلیون ساعت را صرف کار با اپلیکیشن ها کردند.

Annie معتقد است که تجارت موبایل مانند فعالیت های خرید کالا از طریق اپلیکیشن، در نقش بزرگ ترین محرک در رشد صنعت موبایل و اپلیکیشن ظاهر میشود و افراد بیشتری از اسمارت فون های خود جهت خرید استفاده خواهند کرد.

 

در حال حاضر چین و مناطق آسیا-اقیانوسیه در زمینه تجارت موبایل جلودارند. مشتریان چینی در مقایسه با مشتریان آمریکایی، به احتمال سه برابر بیشتر با استفاده از گوشی های خود اقدام به خرید غذا و مواد غذایی میکنند و احتمال نقل و انتقال پول با استفاده از این اپلیکیشن ها نیز دو برابر بیشتر است.

نکته جالب دیگر اینکه اپ استور کمپانی اپل که بزرگ ترین مارکت نرم افزاری آنلاین است، تا سال 2021 رشدی معادل 60 میلیارد دلار خواهد داشت و گوگل پلی و سایر استورهای شخص ثالث اندروید تا پایان سال آی او اس را پشت سر میگذارند.

 

App Annie پیش بینی کرده که اپ استور کمپانی اپل تا سال 2017 رقم 40 میلیارد دلار را پشت سر بگذراند و گوگل پلی و استورهای اندروید شخص ثالث به فروش 21 میلیارد و 20 میلیارد دلار برسند.

 

http://fortune.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید