بازی آتش نشان قهرمان

بازی آتش نشان قهرمان : جدال آب و آتشنسخه 1.3

3.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : رقابتی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 30 مگابایت
دریافت برنامه/بازی آتش نشان قهرمان از بازار سازنده : آرت باکس

آتش نشانی یکی از مشاغل هیجان انگیز و البته خطرناک است که فقط افراد شجاع و عاشق این کار، وارد آن میشوند. اگر میخواهید گوشه ای از این هیجان را در قالب یک سرگرمی تجربه کنید، میتوانید بازی آتش نشان قهرمان را انجام دهید. در معرفی، نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه شوید. بازی آتش نشانی اندروید  بازی فوق شامل 32 مرحله میگردد که در 4 فصل جداگانه، قرار داده شده اند. شما با پیشروی در این مراحل، روند کمی در سختی آنها حس میکنید و چنانچه مهارت کافی داشته باشید، میتوانید بازی را خیلی سریع، به پایان برسانید. گرافیک و گیم پلی آتش نشان قهرمان، شما را به یاد بازی های دوبعدی در دهه 90 میلادی می اندازد و به نوعی سرگرم کننده نیز هست.   نحوه انجام بازی در این بازی اندرویدی فقط شجاعت کافی نیست و برای زنده ماندن، باید واکنش های سریعی از خود نشان دهید. علاوه بر شعله های آتش که بطور تصادفی در نقاط مختلف تصویر ظاهر میشوند، از بالای ساختمان هم آوار بر سر شما میریزد. به این ترتیب هم باید جاخالی دهید و هم به طرف شعله های آتش، آب شلیک کنید. دکمه های کنترل کاراکتر در آتش نشان قهرمان، شامل دو جهت چپ و راست و یک دکمه برای پرتاب آب میگردد. در کل کار چندان سختی پیش رو ندارید مگر در مراحل آخر که تعداد شعله های آتش بیشتر است.   نکته : سختی مراحل در بازی فوق بر اساس افزایش سرعت در سقوط آوار و ظاهر شدن شعله های آتش میباشد.

آتش نشان قهرمان یک بازی دوبعدی ساده و مناسب برای رده سنی پایین است.
دانلود بازی آتش نشانی برای اندروید  فروشگاه بازی و تجهیزات موجود در آن گیم پلی این بازی اندرویدی به اندازه ای ساده طراحی شده که حتی در بخش فروشگاه آن نیز، تجهیزات کمکی خاصی به چشم نمیخورد. شما میتوانید با سکه هایی که در طول بازی بدست آورده اید، پمپ های آب قوی تر یا آتش نشانی در سطح بالاتر بخرید. البته این خرید فقط برای یک مرحله قابل استفاده خواهد بود!   دانلود بازی اندرویدی آتش نشان قهرمان  گرافیک و صدای بازی هرچند گرافیک بازی فوق در نوع خود، یک سبک محسوب میشود اما انتظار میرفت که در خلق آن، دقت نظر و حس سلیقه بیشتری صرف گردد. حتی اگر انیمیشن ها و محیط به دنیای واقعی نزدیکتر بودند، بطور یقین هیجان کاربر را افزایش میدادند.  از طرف دیگر، طراحی منوهای بازی بسیار ابتدایی بوده و قابل مقایسه با نمونه های حرفه ای نیست. باید گفت که در آتش نشان قهرمان، میتوانست از لحاظ ساخت موزیک و افکت های صوتی نیز دقت بیشتری صورت بگیرد.   بازی های مناسب برای کودکاناگر کمبودهای این بازی اندرویدی را کنار بگذاریم و خوش بینانه نگاه کنیم، آتش نشان قهرمان میتواند حداقل برای رده سنی کودکان، یک عنوان جذاب و سرگرم کننده باشد. البته این اولین محصول استودیو "آرت باکس" است و باید منتظر عناوین حرفه ای تر از این گروه باشیم.   نکته : بازی فوق به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است و اگر به سکه های بیشتر نیاز پیدا کردید، میتوانید آنها را از قسمت فروشگاه بخرید.   بازی امتیازی برای اندروید
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی روان و مناسب برای کودکان
  • اجرای بدون خطا
  • قابل اجرا بر روی دستگاه های ضعیف
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد گرافیک
  • کمبود تجهیزات کمکی
  بازی آتش نشان قهرمان  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی علاوه بر اینکه انتظار داریم طراحی گرافیک این بازی اندرویدی در سطح حرفه ای تری انجام شود، بهتر است برای افزایش هیجان در آتش نشان قهرمان، گیم پلی آن چالش برانگیزتر نیز باشد. این ویژگی با ترفندهای زیر به وجود می آید:
  • تنوع موانع (آوار)
  • تجهیزات کمکی متنوع تر
  • محدودیت زمانی برای خاموش کردن آتش
  • تعداد مراحل بیشتر و روند سختی محسوس تر
  • پیاده سازی بهتر بخش فروشگاه و خرید درون برنامه ای
  • و...
منتظر نسخه های بعدی بازی فوق و توسعه هرچه بیشتر آن در آینده هستیم.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


آتش نشان قهرمان