اپلیکیشن اینستاسنتر

اینستاسنتر چگونه به معروف شدن شما در اینستاگرام کمک میکند؟نسخه 1.0

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی اینستاسنتر از بازار سازنده : اندروپرداز

آیا برای افزایش فالوئرهای خود در اینستاگرام، فکری کرده اید؟ برای بیشتر شدن لایک پست ها، بازدید ویدیوها و یا حتی کامنت های کاربران چطور؟ این کار چندان راحت نیست و نیاز به زمان دارد اما اپلیکیشن اینستاسنتر به شما کمک میکند تا صفحه اینستاگرامتان، سریعتر معروف شود. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید. سفارش لایک برای عکس های اینستاگرام  برای شروع باید از طریق برنامه فوق وارد حساب اینستاگرام خود شوید. بعد از این کار صفحه ای پیش روی شما قرار میگیرد که از سه بخش تشکیل شده است. در برگه خانه از این صفحه، میتوانید با فالوکردن یا لایک کردن عکس های کاربران و همچنین بازدید ویدیوها و ثبت کامنت برای پست های دیگران، سکه جمع کنید. امکاناتی که برای این کار در اینستاسنتر پیش بینی شده، عبارتند از:

  • مشاهده پروفایل، عکس یا ویدیو بعدی
  • حالت خودکار برای فالو یا لایک کردن و ثبت کامنت
  • گزارش تخلف عکس ها یا پروفایل های نامناسب
  پس از اینکه سکه هایتان به اندازه کافی رسید، میتوانید برای خودتان سفارش فالوئر، لایک، کامنت یا ویو بدهید. این کار با رفتن به بخش سفارشات و ثبت دکمه + در پایین صفحه، میسر میشود. امکان پیگیری سفارش ها و روند انجام آنها نیز در همین بخش وجود دارد. نکته : در این اپلیکیشن اندرویدی یک نوع سکه فقط برای سفارش فالوئر و یک نوع دیگر به صورت مشترک، برای سفارش لایک، کامنت، ویو و فالوئر تعریف شده است. میتوانید این سکه ها را بطور جداگانه، از قسمت فروشگاه بخرید.
اینستاسنتر راهکار خوبی برای معروف شدن در اینستاگرام است.
افزایش بازدید ویدیوهای اینستاگرام  ابزارهایی که به درد اینستاگرام میخورند علاوه بر وظیفه اصلی اینستاسنتر که توضیح دادیم، این برنامه امکانات مفید دیگری را هم در اختیار شما میگذارد. برای دسترسی به امکاناتی که در زیر نام برده ایم، به منوی کناری بروید: جستجوی کاربر : کافی است نام کاربری شخص موردنظرتان را در این ابزار وارد کرده و دکمه جستجو را لمس نمایید تا صفحه اینستاگرام او نشان داده شود. حال در صورتی که اکانت شخص از نوع عمومی باشد، میتوانید عکس پروفایل یا دیگر عکس های او را دانلود کنید. دانلودر مدیا : در این بخش، امکان دانلود عکس، ویدیو، تصویر پروفایل، استوری و حتی کپی کردن متن پست های اینستاگرام وجود دارد. برای این کار باید نام کاربری یا لینک پست را در قسمت های مربوط به هرکدام وارد کنید. آنفالویاب : با استفاده از این قابلیت خواهید فهمید که چند نفر شما را فالوبک نکرده اند! مجموع کل پست ها، لایک ها و کامنت ها هم در این بخش مشخص میشود.   روش های مختلف برای دریافت سکه های رایگان در اینستاسنتر علاوه بر سکه روزانه که با ورود به برنامه دریافت میکنید، میتوانید روزی یکبار از قابلیت شانسی روزانه در منوی کناری استفاده نموده و تعدادی سکه هدیه بگیرید. علاوه بر این در قسمت فروشگاه این امکان فراهم شده تا ویدیوهای تبلیغاتی ببینید و در ازای آن سکه بگیرید.   نکته : در این اپلیکیشن و تحت یکسری شرایط خاص، امکان انتقال سکه بین حساب های کاربری اینستاگرام وجود دارد. تاریخچه نقل و انتقالات انجام شده نیز در همین بخش به نمایش درمی آید.
همانطور که ملاحظه کردید، اینستاسنتر یک روش متقابل برای افزایش فالوئر، لایک، کامنت و بازدید ویدیو در اینستاگرام میباشد که همه کاربران میتوانند از آن استفاده کنند. این برنامه اندرویدی برای افرادی که میخواهند در اینستاگرام معروف شده و به کسب درآمد بپردازند، مفید است. برای دانلود رایگان این اپلیکیشن به کافه بازار مراجعه کنید.
سفارش کامنت برای پست های اینستاگرام
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح با کمترین خطا
  • امکانات جانبی مفید برای استفاده از اینستاگرام
  • قالب گرافیکی یکپارچه
  • رابط کاربری روان
نقاط ضعف برنامه
  • عدم واکنش گرایی قالب گرافیکی در همه دستگاه ها
  • نواقص جزئی در رابط کاربری
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه هرچند در تست های انجام شده به غیر از موارد جزئی، نقص خاصی در این اپلیکیشن اندرویدی مشاهده نکردیم اما برای افزایش کارایی آن، پیشنهادهایی داریم:
  • پیاده سازی بهتر سیستم ثبت سفارش
  • رفع خطاهای رابط کاربری
  • تایید گزارش تخلف
  • امکانات جانبی بیشتر
  • و...
ایده پردازی های بیشتر را به تولیدکنندگان اینستاسنتر واگذار میکنیم و امیدواریم پیشرفت آن را در نسخه های بعدی ببینیم.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علی
    خیلی کنده

    به این نظر پاسخ دهید
اپلیکیشن اینستاسنتر