گوشی Galaxy Note Fan Edition

گوشی گلکسی نوت 7 با نام Galaxy Note Fan Edition دوباره وارد میدان میشود

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ به سبب مشکلاتی در باتری که موجب آتش گرفتن گوشی میشد، بر سر زبان ها افتاد و اعتبار کمپانی را زیر سوال برد. اما سامسونگ در اوایل سال اعلام کرد که میخواهد نسخه بازسازی شده از این گوشی را بسازد و هم اکنون زمان رونمایی آن فرا رسیده است.

گوشی جدید سامسونگ Galaxy Note Fan Edition نام دارد و فروش آن از تاریخ 7 جولای در کره جنوبی آغاز میشود.

ساموسنگ مایل است تنها 400 هزار نسخه از این گوشی را در کره و با قیمت 699 وون (611 دلار) به فروش برساند. قیمت این گوشی 40 درصد کمتر از قیمت گوشی گلکسی نوت 7 میباشد که در سال گذشته رونمایی شد. به گفته سامسونگ این گوشی از قطعات باز نشده و استفاده نشده نوت 7 ساخته شده و هدف آنها از این کار، کاهش تاثیرات زیست محیطی ناشی از دور ریختن 3.5 میلیون گوشی میباشد.

طراحی Fan Edition مشابه گوشی پرچمدار سال گذشته است، اما چندین تغییر در آن اعمال شده و لوگوی Galaxy Note Fan Edition را در پشت گوشی مشاهده میکنیم.

گوشی Galaxy Note Fan Edition

 

باتری این گوشی 3200mAh است و سامسونگ بیان داشته که این باتری یک تست امنیتی 8 مرحله ای را برای کسب اطمینان از این موضوع که بیش از حد داغ نمی شود و آتش نمیگیرد، پشت سر گذاشته است.

مشابه گلکسی نوت 7، گوشی Galaxy Note Fan Edition نیز در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است و امتیاز IP68 را دارد و به S Pen مجهز میباشد. این گوشی مانند گلکسی نوت 7 با همان رنگ های آبی، طلایی، نقره ای و مشکی در دسترس خواهد بود.

گوشی Galaxy Note Fan Edition

 

بخش های سخت افزاری گوشی بدون تغییر مانده اند، اما مشخصات فنی دقیق آن معلوم نیست. اما آنچه مسلم است اینکه این گوشی جدید نیز همان تجربه نرم افزاری گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را ارائه خواهد داد و شامل برخی امکانات Bixby مانند Bixby Home و Bixby Reminders خواهد بود. اما خبری از دکمه سخت افزاری اختصاصی نیست.

گوشی Galaxy Note Fan Edition

اینکه این گوشی در خارج از مرز های کره جنوبی و در سایر کشورها به فروش برسد یا خیر در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگر این گوشی در ایران عرضه شود، آیا حاضر به خرید آن هستید؟

 

https://www.androidcentral.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید