اپلیکیشن Sticky AI

محصول جدیدی از سازنده Prisma: با کمک اپلیکیشن Sticky AI از عکس های خود استیکر بسازید

استفاده از استیکرها به پیام رسانی حس و حال بهتری میدهند و کاربران دوست دارند بتوانند هر چیزی را شخصی سازی کنند. به احتمال زیاد با اپلیکیشن Prisma که عکس ها را به تصاویر هنری تبدیل میکند، آشنا هستید.

توسعه دهندگان این اپلیکیشن پرطرفدار با ایده جدیدی وارد میدان شده و اپلیکیشنی به نام Sticky AI ساخته اند که به ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش عکس مجهز میباشد. این اپلیکیشن سلفی ها را به عنوان ورودی میگیرد و از آنها استیکر میسازد.

اپلیکیشن رایگان Sticky AI توسط Prisma Labs ساخته شده و برای کاربران آی او اس در دسترس میباشد.

با کمک الگوریتم های هوش مصنوعی به کار گرفته شده در اپلیکیشن، میتوان سلفی ها را به استیکر تبدیل کرد و در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های پیام رسان به اشتراک گذاشت.

برای این کار باید یک عکس جدید بگیرید یا از گالری یکی از عکس های خود را انتخاب کنید، در این مرحله اپلیکیشن وارد عمل میشود و پس زمینه های اضافی را از عکس حذف میکند و تنها صورت شخص در عکس باقی میماند.

اپلیکیشن Sticky AI

 

حتی میتوانید یک رنگ خالص را نیز به عنوان پس زمینه نگه دارید و حتی با استفاده از قابلیت عکاسی متوالی، به جای یک عکس ساده گیف متحرک بسازید.

در مرحله بعدی میتوانید برخی فیلترهای خنده دار و کارتون مانند را نیز بر روی استیکر اعمال کنید و در صورت نیاز پس زمینه را تغییر دهید. گزینه هایی برای افزودن متن و فرمت نیز در دسترسند. پس از این مرحله میتوانید استیکرهای ساخته شده را به صورت یک بسته در iMessage یا سایر اپلیکیشن ها مانند واتس اپ یا فیسبوک مسنجر اضافه کنید.

 

این اپلیکیشن برخی محدودیت ها دارد و تنها میتوانید چهره انسان ها را تشخیص دهد، اما انتظار میرود تا قابیتی برای شناسایی سایر اشیا و حیوانات هم به آن افزوده شود. اپلیکیشن اصلی این سازنده بسیار پیشرفته است، اما اپلیکیشن Sticky AI هنوز از نظر فیلترها ناقص میباشد.

کار با این اپلیکیشن بسیار هیجان انگیز بوده و به احتمال زیاد توسعه دهندگان در آپدیت های بعدی امکانات جدید و خوبی را به اپلیکیشن خواهند افزود. Sticky AI به طور رایگان در آی او اس در دسترس میباشد و انتظار میرود تا به زودی شاهد عرضه نسخه اندرویدی این اپلیکیشن نیز باشیم.

 

http://techpp.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید