اپلیکیشن زیروگرام

چه امکاناتی زیروگرام را از تلگرام متمایز کرده است؟نسخه 3.18.0.19

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

بعضی مواقع برای چت کردن به امکانات ویژه ای نیاز داریم که در همه برنامه های پیام رسان و حتی تلگرام پیدا نمیشوند. در ادامه برنامه ای به نام زیروگرام را به شما معرفی میکنیم که بسیار شبیه تلگرام است اما دارای قابلیت های جالبی برای پیام رسانی میباشد. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن اندرویدی، در نقد و بررسی آن با ما همراه شوید. تلگرام فارسی  قبل از هرچیز اجازه دهید تا دلیل شباهت اپلیکیشن فوق با تلگرام را به شما بگوییم. برای ساخت زیروگرام از یک رابط برنامه نویسی (API) با مجوزهای لازم از کمپانی تلگرام استفاده شده است. این API به برنامه نویسان اجازه داده تا تغییراتی را در ساختار تلگرام به وجود آورند و امکانات پیشرفته ای را به آن اضافه کنند. در ادامه این امکانات را نام برده ایم.   نکته : امنیت پیام رسانی در زیروگرام، توسط کمپانی تلگرام تامین میشود و جای نگرانی بابت آن نیست.   مدیریت بهتر گفتگوها، پیام ها و مخاطبین مهمترین ویژگی زیروگرام این است که به شما امکان میدهد تا پیام ها، چت ها و مخاطبین خود را بهتر مدیریت کنید. قابلیت های مدیریتی این برنامه اندرویدی عبارتند از: بخش بندی گفتگوها : در برنامه فوق، چت های شما از هم مجزا شده اند تا راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. همه گفتگوها، اشخاص، گروه ها، سوپرگروه ها، ربات ها و کانال ها، دسته بندی هایی هستند که چت های شما در آنها قرار میگیرند. علاوه بر این میتوانید با لمس طولانی یک گفتگو و انتخاب گزینه افزودن به برگزیده ها از منوی ظاهر شده، دسترسی به آن گفتگو را سریعتر کنید. چت بار : در گوشه سمت راست از صفحه هر گفتگو، دکمه ای به چشم میخورد که با لمس آن، چت های اخیر به نمایش درمی آیند. شما میتوانید وضعیت نمایش این نوار و محل آن را از قسمت تنظیمات زیروگرام تغییر دهید. مخاطبین آنلاین : اگر مخاطبین شما وضعیت آنلاین بودن خود را پنهان نکرده باشند، میتوانید آنها را در این بخش به صورت مجزا ببینید. مدیریت دانلود : در این بخش، لیستی از دانلودهای در حال انجام یا تمام شده قابل دسترس و مدیریت هستند. جارو برقی : بعد از مدتی حافظه گوشی از عکس ها، فیلم ها و سایر فایل هایی که با این پیام رسان دریافت کرده اید، پر میشود. در این قسمت میتوانید فایل های اضافی را به راحتی حذف نمایید. منشی : این قابلیت به شما کمک میکند تا مواقعی که در دسترس نیستید، یک پیام دلخواه به صورت خودکار برای طرف مقابل ارسال گردد. برای تغییر متن پیام خودکار و بازه زمانی تکرار آن، باید به بخش تنظیمات زیروگرام بروید. نشان کردن پیام ها : با لمس هر پیام، منویی ظاهر میشود که در آن گزینه ای برای نشان کردن همان پیام وجود دارد. بعد از این کار میتوانید منوی سه نقطه را در بالای صفحه گفتگو باز کنید و به راحتی، پیام نشان شده را در میان انبوه پیام ها بیابید. حذف گروهی پیام ها : بعضی مواقع لازم است تعداد زیادی پیام را به سرعت حذف کنیم. در زیروگرام این امکان پیش بینی شده تا پیام اول و آخر را انتخاب و همه پیام های بین این دو را حذف نمایید. گزینه مربوط به این کار در منوی سه نقطه گفتگوها قرار گرفته است. حذف سریع پیام ها : روش دیگری که در این پیام رسان برای حذف پیام ها وجود دارد، یکبار اشاره بر روی آنها میباشد. قبل از این کار باید گزینه مربوط را از منوی سه نقطه انتخاب کنید. ایموجی های پرکاربرد : اگر بعضی از شکلک ها در موقع پیام رسانی برای شما بیشتر کاربرد دارند، میتوانید با لمس طولانی، آنها را به قسمت ایموجی های برگزیده اضافه کنید.

در زیروگرام امکاناتی پیشرفته تر از تلگرام وجود دارد.
تلگرام با امکانات اضافه  امکانات پیشرفته برای پیام رسانی وظیفه اصلی زیروگرام، پیام رسانی است و امکانات مفیدی را برای این کار در اختیار شما میگذارد. با لمس فضای خالی هر پیام میتوانید از قابلیت های زیر بهره ببرید:
  • کپی کردن بخشی از متن
  • فوروارد همزمان پیام به چند گفتگو
  • فوروارد بدون نقل قول (نام ارسال کننده پیام)
  • فوروارد با امکان ویرایش متن پیام
  • فوروارد عکس یا ویدیو بدون متن و نقل قول
  • ذخیره در گالری
  • ارسال به پروفایل من (ذخیره پیام در فضای ابری)
  علاوه بر این موارد، امکانات دیگری هم برای پیام رسانی در اختیار شما قرار میگیرد:
  • ارسال نقاشی با ویرایشگر حرفه ای
  • تایید صوت و استیکر قبل از ارسال
  • تغییر صدا با فیلترهای جالب
  تلگرام فارسی با امکانات پیشرفته  قابلیت های ویژه زیروگرام در اپلیکیشن فوق شاهد امکانات ویژه ای هستیم که در مواقع خاص کاربرد دارند: حالت روح : با فعالسازی این قابلیت میتوانید پیام های دیگران را بدون اینکه متوجه شوند، بخوانید. مخفی کردن وضعیت تایپ : روشن کردن این گزینه که در تنظیمات زیروگرام قرار گرفته، باعث میشود تا دیگران وضعیت در حال تایپ شما را نبینند. اطلاع از تغییرات پروفایل مخاطبین : هر تغییری که مخاطبین شما در عکس یا نام پروفایل خود بدهند، در این بخش قابل مشاهده میباشد. ترک گروه با امکان بازگشت : این گزینه در منوی سه نقطه گروه ها وجود دارد و به شما امکان میدهد بعد از ترک گروه، بدون اجازه مدیر به آن برگردید. مخاطب خاص : اگر هر کدام از مخاطبین خود را به این قسمت اضافه نمایید، اعلان های متفاوتی از پیام های آنها دریافت خواهید کرد. قفل چت : در این برنامه امکان قفل کردن چت ها و مخفی کردن آنها از لیست پیش بینی شده است. برای این کار باید انگشت خود را بر روی گفتگو نگه دارید و گزینه قفل کردن را انتخاب کنید. آیدی یاب : این ابزار به شما کمک میکند تا شخص موردنظر خود را با استفاده از نام کاربری او، به راحتی بیابید.   تلگرام با امکانات اضافه  شخصی سازی ظاهر برنامه در زیروگرام گزینه هایی برای تغییر در ظاهر برنامه پیش بینی شده که عبارتند از:
  • تغییر رنگ قالب گرافیکی
  • تنظیم نور صفحه
  • نمایش تاریخ شمسی و زمان 24 ساعته
  • پنهان یا جابجا کردن زبانه های تفکیک چت
  • زیبانویسی متن
  نکته : برای زیبانویسی متن کافی است دکمه ارسال پیام را چند لحظه نگه دارید و از منوی ظاهر شده، یکی از حالت های زیباسازی را انتخاب کنید.  
همانطور که ملاحظه کردید، زیروگرام همان پیام رسان تلگرام است اما امکاناتی پیشرفته تر دارد. قابلیت های جالب این اپلیکیشن اندرویدی، در بسیاری از مواقع برای شما کاربرد خواهند داشت پس پیشنهاد میکنیم آن را بطور کاملا رایگان از کافه بازار دریافت نمایید.
  تلگرام فارسی با امکانات پیشرفته 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا
  • رابط کاربری روان و قالب گرافیکی یکپارچه
  • راحتی استفاده برای همه اقشار
  • امکانات جانبی مفید و پیشرفته
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی وجود ندارد
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه با توجه به اینکه زیروگرام وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد و از لحاظ امکانات کامل است، پیشنهاد خاصی برای آن نداریم. البته انتظار میرود که برای کارایی بیشتر، نواقص و خطاهای جزئی این برنامه اندرویدی برطرف شوند. همچنین برخی از اپلیکیشن های مشابه، دارای قابلیت های دیگری هم هستند که امیدواریم آنها در نسخه های بعدی برنامه فوق ببینیم.

زیروگرام

چه امکاناتی زیروگرام را از تلگرام متمایز کرده است؟

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


زیروگرام