سوپرشوت

معرفی، نقد و بررسی بازی سوپرشوتنسخه 1.04

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : رقابتی
  • قیمت : رایگان ‐ با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • حجم : 27.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی سوپرشوت از بازار سازنده : آرنا

تقریبا تمامی بازی های رایانه ای که آنها را تجربه کرده اید، از سرگرمی های دوروبر ما ایده گرفته اند و در موضوعات مختلف، هیجانی، فکری، ورزشی، ماجراجویی و غیره ارائه شده اند. از این رو میتوان گفت که صنعت تولید بازی هیچگاه پایانی ندارد و همواره باید منتظر یک ایده نو و عنوان جدید باشیم! بدون تردید اوقات فراغت زیادی در زندگی روزمره یافت میشود که بتوان آنها را با بازی کردن آن هم به وسیله دستگاه هایی از قبیل موبایل و تبلت سپری کرد. در ادامه قصد معرفی یک بازی اندرویدی به نام "سوپرشوت" را داریم که در داخل کشور تولید شده است. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی آن بپردازیم. سوپرشوت

گرافیک و رابط کاربری:

طراحی خلاقانه و متناسب با موضوع، از مهمترین نکات مثبتی میباشد که میتوانیم در رابطه با منوهای بازی فوق به آن اشاره کنیم. نقاط قوتی همچون رنگ بندی زنده و هماهنگ، فونت مناسب، آیکن های زیبا و چیدمان مرتب عناصر صفحه، نشان از دقت نظر و حسن سلیقه تولیدکنندگان این بازی اندرویدی دارد و از این بابت، میتوان "سوپرشوت" را جزو نمونه های حرفه ای به حساب آورد. تاثیری که موارد فوق بر ذهن کاربر میگذارد، ایجاد حس هیجان و تشویق او به انجام بازی است که مزیت بزرگی به شمار میرود. جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین منوها و استفاده راحت از امکانات را نیز باید به لیست نکات مثبت رابط کاربری اضافه کنیم.

محیط بازی "سوپرشوت" در نوع خود قابل توجه بوده و هرچند انتظار میرفت که دقت نظر بیشتری در خلق کاراکترها، انیمیشن ها و افکت های تصویری شاهد باشیم اما باید گفت، گرافیک بازی فوق ویژگی های لازم را برای درگیر کردن کاربران، در خود دارد. درکنار هم قرارگرفتن موزیک مناسب، افکت های صوتی جالب و کاراکترهای متنوع باعث شده اند تا لحظات سرگرم کننده ای در انتظار شما باشد. همچنین تغییر پس زمینه بازی، از جمله ترفندهایی میباشد که به منظور از بین بردن حس یکنواختی مورد استفاده قرار گرفته است. از نظر AppReview، امتیاز 5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد. سوپرشوت

گیم پلی:

این بازی اندرویدی از ورزش محبوب فوتبال ایده گرفته شده و سعی میکند تا هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت کشورمان را به رقابت تشویق نماید! به همین دلیل، برای شروع باید یکی از دو رنگ قرمز یا آبی را انتخاب نموده و پس از ثبت اسم خود، شروع کنید. نحوه انجام بازی به این صورت است که شما میبایست یک شوت قوی بزنید و سپس توپ را با استفاده از امکانات مختلفی که در اختیار دارید تا حداکثر فاصله ممکن به جلو ببرید. "سوپرشوت" بیش از هرچیز سرعت عمل کاربر را محک میزند و در ادامه باید دید که گیم پلی آن تا چه حد میتواند جذب کننده باشد.

اولین نکته مثبتی که باید در بازی فوق به آن اشاره کرد، به کارگیری تجهیزات متنوع در قسمت فروشگاه آن میباشد. شما میتوانید با استفاده از این تجهیزات، توپ را در فواصل بیشتری به جلو هدایت نموده و درنتیجه امتیاز بیشتری بدست آورید. وجود این قابلیت، خاصیت یکنواختی را از روند بازی ها حذف میکند و این موضوع را به خوبی میتوان در "سوپرشوت" مشاهده کرد. البته وجود موانع (مدافعان) مختلف نیز به تاثیرگذاری هرچه بیشتر این ترفند در جذابیت بازی کمک کرده است.

وجود سیستم امتیازدهی هوشمندانه، یکی دیگر از نکات مثبت بازی فوق محسوب میشود. بدست آوردن سکه، الماس و رفتن به سطح بالاتر، میتواند عوامل تشویق کننده ای برای کاربران باشد به خصوص هنگامی که در استفاده از تجهیزات(با مصرف سکه ها) و ذخیره مسیر طی شده(با مصرف الماس ها) نیز تاثیر بگذارد. ایجاد رقابت بین شرکت کنندگان با استفاده از جدول امتیازات، از دیگر عوامل تشویق کننده برای ادامه بازی میباشد که آن را در خیلی از عناوین تولید شده به این سبک دیده ایم.

در "سوپرشوت" دستاوردهایی هم مشخص گردیده اند که در صورت دستیابی به آنها، به کاربران جایزه تعلق میگیرد. ترغیب شما به دقت بیشتر در انجام بازی، از نتایج این دستاوردها میباشد که در بسیاری از عناوین موفق نیز از این ترفند استفاده شده است.  در پایان باید گفت، پیاده سازی هوشمندانه موارد اشاره شده و کنار هم قرار گرفتن آنها، یک گیم پلی جذاب را به وجود آورده که تا مدت ها میتواند شما را سرگرم کند.

AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد. سوپرشوت

قیمت: شما میتوانید این بازی اندرویدی را به صورت رایگان دریافت نموده و از آن لذت ببرید. البته برای دریافت امتیازهایی که به صورت الماس هستند، باید به صورت اختیاری مبالغی را بپردازید. به همین دلیل و با توجه به این موضوع که "سوپرشوت" از جمله بازی هایی میباشد که در مدت کم مخاطبان بسیاری پیدا کرده است، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    پویا 5
    بازیش عالیه :yes:

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    amir 3
    من چند بار از بازی خارج شدم.وقتی باز میومدم تو بازی میدیدم الماس و سکه هام صفر شده...امتیازم هم خوبه اما تو رده بندی نیستم..خسته نباشید. لطفا رسیدگی کنید.

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    حسین 5
    خیلی بازی محشریه ولی تو رو خدا بگید چرا امتازمون ثبت نمی شه.

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    محمد
    مشکل لگ زدنش هنوز حل نشده...حلش کنید....لطفا...ممنونمم

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    koosha 5
    بازی فوق العاده ایه فقط به نت وصل نمیشه

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    آرش 5
    سلام دوتان بازی قشنگیه فقط نمیدونم چرا با اینکه به اینترنت وصل هستم نمیتونم رتبه بندی جدول مسابقات رو ببینم مشکل چیه چرا نمیتونم؟؟ راهنمایی کنید ممنون میشم

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    رضا 5
    من که کلی حال کردم باهاش! :-))

    به این نظر پاسخ دهید
سوپرشوت