برترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده برای اندروید و iOS - بخش دوم

برترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده برای اندروید و iOS - بخش دوم

در مطلب پیشین به چند مورد از اپلیکیشن های برتر در زمینه حقیقت افزوده اشاره شد، در این اینجا نیز قصد داریم چند مورد دیگر از این اپلیکیشن ها را به شما معرفی کنیم. Anatomy 4D اپلیکیشن Anatomy 4D پیچیدگی های بدن انسان را با جزئیات نشان می دهد، این اپلیکیشن از جذابیت بالایی برخوردار است و استفاده از آن به سادگی امکان پذیر می باشد. افراد جزئیات کاملی راجع به سیستم بدن انسان فرا می گیرند، امکانی که قبلا فقط در آزمایشگاه ها وجود داشت.

دانلود و استفاده از اپلیکیشن: - می توانید این اپلیکیشن را از App Store و Google Play دانلود نمایید. - نشانگر هایی از بدن انسان را که اپلیکیشن با استفاده از آنها کار می کند، با استفاده از این لینک و قلب افزوده را نیز با کمک این لینک دانلود کنید. LEGO® Connect: Augmented Reality LEGO همواره به کشف راه و روش هایی می پردازد که از طریق آنها موبایل را در کانال های خود مورد استفاده قرار دهد و تعاملات بیشتر با کاتالوگ را در فرآیند خرید مشتریان ادغام کند، هدف آنها خلق یک کانال همه گانه است. LEGO یکی از بزرگترین کارخانه های اسباب بازی سازی در سراسر جهان است و کودکان سراسر جهان به طور سالیانه حدود 5 میلیارد ساعت به بازی با LEGO ها مشغولند. این شرکت سه کانال فروش را جهت فروش محصولات خود توسط خرده فروشان و شرکا، مدیریت می کند. مغازه های خرده فروشی: 68 مغازه در کل جهان با بیش از 40 میلیون مشتری به طور روزانه. وب سایت: وب سایت شرکت به نام shop.lego.com که بیش از 17 میلیون بازدید کننده در طول روز دارد که حدود 15% آن کاربران موبایل هستند. کاتالوگ ها: 7 کاتالوگ با دسترسی بیش از 6 میلیون. دانلود و استفاده از اپلیکیشن: - می توانید این اپلیکیشن را از App Store و Google Play دانلود نمایید. - آخرین بروشور مربوط به محصولات را جهت استفاده از اپلیکیشن تهیه کنید. Word Lens این اپلیکیشن قادر به ترجمه واژگان از زبان های دیگر است، تنها به دوربین گوشی خود برای این کار نیازمندید، به اینترنت نیز احتیاجی ندارید. با کمک Word Lens می توانید دنیا را به زبان خود ببینید و درک کنید. گوگل نیز اخیرا با تقلید از این تکنولوژی، آن را در اپلیکیشن Google Translate خود قرار داده است. word-lensدانلود و استفاده از اپلیکیشن: - می توانید این اپلیکیشن را از App Store و Google Play دانلود نمایید. - یک متن و یا روزنامه به زبان خارجی را تهیه کرده و با کاربرد اپلیکیشن در عمل، آشنا شوید. Wikitude با استفاده از این اپلیکیشن فراتر از آنچه را که چشمانتان می بینند، مشاهده  کنید. قدرت دید کامپیوتری این اپلیکیشن جادویی است و شما را از راه های بسیار نوینی با جهان مرتبط می کند. از Wikitude به عنوان ابزاری برای محتویات، کمپین ها، پروژه ها، تبلیغات و بازی های واقعیت افزوده استفاده کنید و آنچه را که علاقه دارید اسکن کنید.
دانلود و استفاده از اپلیکیشن: - می توانید این اپلیکیشن را از App Store و Google Play دانلود نمایید. - با کمک این لینک می توانید یک wikitude studio رایگان دریافت کنید. http://artishock.com برگرفته از  

اینها را هم بخوانید