با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، کمتر پیش می آید این روزها کاری به روش سنتی و غیر بهینه انجام شود.
فرض کنید برای خرید به فروشگاه کوچکی رفته اید کالایی را خریداری کرده اید و از فروشنده درخواست فاکتور میکنید تا از آن به عنوان سند در حساب های ماهانه خود استفاده کنید.
یا برعکس، مشتری به مغازه شما امده و پس از خرید کالا از شما درخواست فاکتور میکند.
راه حل چیست؟
پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن اندرویدی "قیاس شاپ" است. اپلیکیشنی که به لطف نیازسنجی درست و اجرای بهینه میتواند جایگزین صندوق های مکانیزه و نرم افزارهای گران قیمت شده و به صورت رایگان تمامی نیازهای فروشندگان از قبیل ثبت و چاپ فاکتور خرید، فروش و مرجوعی را پاسخگو باشد.
با نقد و بررسی این اپلیکیشن کاربردی همراه ما باشید.
اپلیکیشن قیاس شاپ از 5 بخش کلی تشکیل شده است که تقریبا هرآنچه که یک فروشگاه برای مدیریت خرید و فروشهای جاری خود نیاز دارد را در خود جای داده است.
بخش اول: (خانه)
در این بخش شما یک تقویم هفتگی را مشاهده میکنید که با تفکیک روزانه به شما این اجازه را میدهد که برای خرید و فروش های خود برنامه ریزی کنید و مدیریت بهتری بر روی آنها داشته باشید.
همچنین در این بخش میتوانید مجموع مبلغ مبادلات و پیش فاکتورهای ایجاد شده را ببینید و به صورت تکی هریک از آنها را بررسی کنید.
در صفحه فوق با انتخاب گزینه افزودن(+) میتوانید اقدام به ایجاد فاکتورهای مختلف نمایید. فاکتور هایی مثل:
- فروش کالا
- خرید کالا
- پیش فاکتور
- مرجوعی فروش
- مرجوعی خرید
چاپ فیزیکی (پرینت) و یا اشتراک گذاری فاکتور یکی از مهم ترین امکانات اپلیکیشن قیاس شاپ به شمار میرود.


وجود آموزش تصویری و کاربردی برنامه، امکان خوبی است که توسط توسعه دهندگان برنامه آماده شده و کاربردپذیری اپلیکیشن را برای اقشار مختلف بالا برده است.بخش پنجم: (تعاریف) با استفاده از این بخش میتوانید، واحدهای موجود در اپلیکیشن را حذف یا ویرایش نمایید و در صورت نیاز واحد مورد نیاز خود را در برنامه تعریف کنید. همچنین شما با مراجعه به تنظیمات میتوانید علاوه بر تکمیل پروفایل شخصی، اپلیکیشن را شخصی سازی کنید و امنیت آن را افزایش دهید.

- رابط کاربری زیبا
- تجربه کاربری خوب
- اجرای روان و بدون خطا
- کاربرد پذیری بالا
- مورد خاصی دیده نشد
به این نظر پاسخ دهید