دانلود devilkin

در بازی DevilKin، معماها را حل کنید و به اسرار موجودات شیطانی پی ببریدنسخه 1.1

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : معمایی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • حجم : ۲۳٫۴ مگابایت
دریافت برنامه/بازی Devilkin از بازار سازنده : احمدقاسمی

بازی های معمایی یکی از لذت بخش ترین سبک های موجود در مارکت های جهانی به شمار میرود؛ این سبک که در بین کاربران ایرانی نیز طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده، تاکنون توانسته مورد توجه بازیسازان زیادی قرار بگیرد و پذیرای بازی های متعددی با داستان های مختلف باشد. بازی DevilKin یکی از همین بازی ها است که با داستان جالبش سعی دارد هوش و دقت شما را بیش از پیش به چالش بکشد. دانلود بازی معمایی کروزو خواب ترسناکی دیده است، به خانه پدرش بازگشته اما خبری از پدر نیست... شما باید به کروزو که پسر یک پروفسور است کمک تا پدر خود را پیدا کند و به راز موجوداتی که از طریق تغییر DNA به وجود آمده اند پی ببرید. در خانه مدارک ارزشمندی وجود دارد که شما با در کنار هم قراردادن آنها میتوانید به ادامه حرکت کروزو کمک کنید.

کلید پیدا کنید، با سنجاق قفل ها را بازکنید، مدارک را زیر و رو کنید و به حقیقت ماجرا پی ببرید.
بازی معمایی شاگردشیطان معماها در این بازی نه آنقدر ساده هستند که بازی پس از گذشت چند دقیقه خسته کننده بشود و نه آنقدر سخت طراحی شده اند که شما را مائوس کنند و مجبور شوید به پرداخت روی بیاورید، معماهای حساب شده به شما کمک میکند که به صورت رایگان بازی را تمام کنید و به رازهای پشت پرده پروفسور درست کار پی ببرید. گیم پلی گیم پلی بازی به قدری ساده طراحی شده که تنها دغدغه شما، یافتن پاسخ معماها باشد. نقطه ای را انتخاب کنید، کروزو به سمت آن خواهد رفت، مکانی را که کروزو به آن نزدیک است را لمس کنید تا با بررسی آن در صورت وجود راهنمایی هایی را بتوانید به دست بیاورید مراحل بازی devilkin صداگذاری اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی های معمایی باشید بی شک به این مطلب پی برده اید که صداگذاری و موسیقی تا چه حد میتواند در لذت بخش بودن این سبک از بازی ها تاثیرگذار باشد و امیدواریم این بخش از بازی در آپدیت ها و اپیزودهای بعدی بهبود قابل توجه ای داشته باشد. توجه داشته باشید که دشمنان در کمین شما هستند، آماده باشید که با آنها درگیر شوید و با سلاح گرم از خود دفاع کنید.
جدایی از داستان های زامبی محور یک اقدام شجاعانه در این بازی  به شمار میرود، برای تجربه سادگی و حل چالش های ماجراجویانه همین الان بازی DeadKin را تجربه کنید.
devilkin دانلود بازی
نقاط قوت برنامه
  • داستان جالب
  • معماهای هوشمندانه
نقاط ضعف برنامه
  • طراحی کارکتر متوسط
  • کم بودن راهنمایی های رایگان بازی
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه بازی Devilkin از داستان خوبی بهره میبرد و معماها به خوبی در بین سایر اجزا محیط پنهان شده اند و کاربر با تمرکز به راحتی میتواند این بازی را به پایان برساند. پیشنهاد میشود جهت رضایت بیشتر کاربران گرافیک محیط بازی و کارکتر را بهبود ببخشید و با استفاده بهتر از موسیقی های پس زمینه هیجان بیشتری را به بازیکنان منتقل کنید.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود devilkin از کافه بازار