اپلیکیشن های کاربردی اندروید

برترین اپلیکیشن های اندرویدی که همتای آی او اس ندارند – بخش دوم

در مطلب قبلی به معرفی چند اپلیکیشن اندروید پرداختیم که همتای آی او اس ندارند، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با چند اپلیکیشن کاربردی دیگر آشنا کنیم.

Drupe

اپلیکیشن Drupe

در این دنیای دیجیتال روش های گوناگونی برای برقراری ارتباط با خانواده، دوستان و همکاران وجود دارد، از ایمیل و اس ام اس گرفته تا اپلیکیشن های خاصی که برای پیام رسانی و چت ساخته شده اند. Drupe یکی از اپلیکیشن های مدیریت مخاطبین در اندروید می باشد که به جای ساخت شبکه اجتماعی و عملیات چت، دسترسی شما به افراد موردنظر را تسهیل می بخشد. این اپلیکیشن کاربردی تمامی مخاطبین شما را در یک فهرست نمایش داده و چندین عملیات نیز در طرف دیگر صفحه نشان می دهد. برای انجام عملیات کافی است با استفاده از درگ اند دراپ مخاطب موردنظر بر روی آن عملیات بکشید، Drupe اپلیکیشن پیش فرض برای آن کار که شامل مدیریت تماس ها، ارسال ایمیل، اس ام اس و پیام فوری است را به اجرا درمی آورد. علاوه بر این، Drupe دارای یک دایالر، تاریخچه عملیات اخیر و چندین قابلیت دیگر می باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور


Unclouded

اپلیکیشن Unclouded

این اپلیکیشن یک ابزار مدیریت کلود بسیار مرتب و منظم است که کاربران را قادر به مشاهده سریع جزئیات اکانت های کلود متعدد می کند. کاربران با کمک این اپلیکیشن مقدار فضای استفاده شده توسط هریک از اکانت ها و میزان فضای اشغال شده توسط هریک از فایل ها(تصاویر، داکیومنت ها و غیره) را مشاهده می کنند. کاربران قادر به جستجوی فایل های مجزا، تشخیص فایل های تکراری (در یک اکانت) و دانلود فایل ها از کلود بر روی گوشی می باشند. اپلیکیشن از درایو، دراپ باکس، BOX ،MEGA و OneDrive پشتیبانی می کند. نسخه رایگان اپلیکیشن کاربران را قادر به مدیریت دو اکانت می کند، در حالی که پرداخت های درون برنامه ای و آپگریدهای پریمیوم پشتیبانی از چندین اکانت، محافظت از طریق پسورد/پین و تم تیره رنگ را میسر می گرداند.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور


Light Flow Lite

اپلیکیشن Light Flow Lite

این اپلیکیشن نور LED نوتیفیکیشن اسمارت فون شما را مدیریت می کند، علاوه بر این می توانید آلرت ها را برای رویدادهای سیستمی و اپلیکیشن شخصی سازی کنید. امکان تعیین رنگ های مختلف برای اس ام اس، ام ام اس و پیام های ایمیل نیز در اپلیکیشن تعبیه شده و حتی می توانید برای تمام شدن شارژ یا خط ندادن گوشی نیز رنگ خاصی تعیین کنید. امکان تعیین صداهای تکرارشونده و الگوهای لرزشی برای نوتیفیشکن های خاص یا پوش نوتیفیکیشن ها برای اسمارت واچ Pebble یا صفحه قفل با Dashclock نیز امکان پذیر است. برای شخصی سازی های اضافه تر به نسخه پریمیوم از اپلیکیشن نیاز دارید.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور


Avast! Mobile Security & Antivirus

اپلیکیشن Avast! Mobile Security & Antivirus

اگر به دنبال یک آنتی ویروس، آنتی مالویر، ابزار بکاپ و امنیت جامع و کامل می گردید، Avast! Mobile Security & Antivirus یکی از بهترین گزینه های در دسترس می باشد. ابزارهای این اپلیکیشن جامع اند و برای نمونه می توان به اسکن آنتی ویروس و آنتی مالویر، بلاکر تماس و اس ام اس، یک ابزار Privacy Advisor که نوع داده هایی را که اپلیکیشن های شما درخواست می کنند و نوع تبلیغاتی را که به اجرا درمی آورند مشخص می سازد، اشاره کرد. در نسخه پریمیم قابلیت های ضد سرقت پیشرفته نیز تعبیه شده و ابزارهای بکاپ گیری نیز در آن به چشم می خورند.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور


Tasker

اپلیکیشن Tasker

Tasker یک اپلیکیشن خودکارسازی همه کاره و قدرتمند برای گوشی های اندروید می باشد. این اپلیکیشن 2.99 دلاری شما را قادر به ساخت تسک اسکریپت های اتوماتیک برای تریگرها و اکشن های مختلف می کند. برای مثال به طور خودکار می توانید به محض وصل کردن هدفون ها، شروع به پلی کردن آهنگ نمایید، گوشی را در طول شب خاموش کنید و صدای زنگ گوشی را در ساعات کار کم یا خاموش نمایید. این اپلیکیشن با گوشی های دستکاری نشده اندروید نیز عملکردهای خوبی را ارائه می دهد، اما در صورتی که گوشی خود را روت کنید، تریگرها و اکشن های بیشتری در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور


Nova Launcher

اپلیکیشن Nova Launcher

قابلیت شخصی سازی یکی از ویژگی های منحصر به فرد گوشی های اندروید است و این پلتفرم امکانات شخصی سازی رابط بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد و لانچرهای کاستوم نمونه بارز این قابلیت ها هستند. Nova Launcher قابلیت های کاربردی متعددی را برای صفحه خانه گوشی در اختیار قرار می دهد که برای نمونه می توان به قابلیتی برای داک قابل اسکرول، انیشمین های اسکرولینگ صفه خانه و اپلیکشن، ویجت های روی هم افتاده، تم های آیکون و غیره اشاره کرد. تمامی این ویژگی ها رابط کاربری را قابل استفاده تر کرده و با ترجیحات کاربر سازگارتر می گرداند.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور


UCCW

اپلیکیشن UCCW

ویجت ها به تازگی به پلتفرم آی او اس راه یافته اند، اما ویجت های این پلتفرم به اندازه ویجت های اندروید قدرتمند و متنوع نمی باشند. برخی اپلیکیشن ها مانند UCCW به شما امکان ساخت ویجت های کاستوم را می دهند، با استفاده از UCCW قادر به ساخت ویجت های خود با امکانات، استایل ها و قابلیت های گوناگون می باشید، نمایش تمامی اطلاعات مربوط به زمان، رویدادهای تقویم، اطلاعات باتری، یا حتی متغییرهای Tasker برای خودکارسازی از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر است. می توانید ویجت ساعت خود، تقویم، وضعیت آب و هوا و غیره را با کمک این اپلیکیشن ساخته و حتی ویجت های ساخته شده خود را مارکت گوگل پلی منتشر نمایید.

لینک دانلود اپلیکیشن از پلی استور

 

http://www.tomsguide.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید