بازی PicrossLUNA

معرفی بازی PicrossLUNA؛ با ذکاوت خود شاهزاده را به پرنسس برسانید

بزرگترین نعمتی که خداوند به ما انسان ها داده، مغز و قدرت تفکر میباشد و دلیل پیشرفت نسل بشر در طی قرون گذشته همین عضو با ارزش بوده است. البته برای سلامت مغز باید این عضو حیاتی را بطور پیوسته تمرین دهیم که انجام یک بازی فکری میتواند راه خوبی باشد و خوشبختانه نمونه های زیادی از این بازی ها در دسترس قرار دارد.

در ادامه یکی از این بازی ها تحت عنوان "PicrossLUNA" را به شما معرفی میکنیم که ذهنتان را به چالش میکشد. اگر برای یک سرگرمی فکری آماده هستید، با بررسی این بازی اندرویدی همراه AppReview باشید.

بازی PicrossLUNA

وقتی در بازی های رایانه ای صحبت از سبک معمایی میشود، این موضوع در ذهن کاربران تداعی میگردد که با هیچ روایت داستانی روبرو نیستند و تنها باید به حل پازل های مختلف بپردازند. البته در بازی فوق قضیه متفاوت است و شما در یک داستان عاشقانه و با گذر از هر مرحله، شاهزاده را به پرنسس که توسط جادوگر ربوده شده، نزدیک میکنید. در ادامه نحوه انجام "PicrossLUNA" را بیشتر توضیح داده ایم تا بطور کامل با آن آشنا شوید.

در این بازی اندرویدی با جدول اعداد سر و کار دارید و باید خانه های جدول را با توجه به عددهای درج شده در کنار سطرها و بالای ستون ها، تکمیل کنید. به دلیل شیوه خاص انجام این بازی فکری، یک راهنمای کامل برای کاربران درنظر گرفته شده که با لمس دکمه How To در منوی اصلی "PicrossLUNA"، میتوانید آن را ببینید. پس از دیدن راهنما و برای شروع بازی باید بر روی دکمه دایره ای شکل اشاره نماییدو در صفحه بعد یکی از حالت های Normal یا Big را انتخاب کنید که تفاوت این دو را در ادامه خواهید فهمید.

بازی PicrossLUNA

پیشنهاد میکنیم که در ابتدا گزینه Normal را برگزینید تا چگونگی انجام بازی فوق را بهتر یاد بگیرید. با این انتخاب، 12 قسمت که هر کدام شامل 26 مرحله هستند، در دسترس قرار میگیرند و میتوانید بدون ترتیب خاص، وارد هر یک از آنها شوید. در هر بخش، مراحل از آسان به سخت مرتب گردیده اند که در مرحله های آسان تر، جدول اعداد 5 در 5 و در مرحله های سخت 10 در 10 میباشد. همانطور گه گفتیم، "PicrossLUNA" یک داستان عاشقانه را روایت میکند و هر مرحله را که پشت سر میگذارید، درواقع یک سرنخ برای رسیدن به پرنسس را می یابید.

بازی PicrossLUNA

حال وقت حل کردن پازل های این بازی اندرویدی رسیده که نیاز به دقت زیاد شما دارد و با ذکاوت خود میتوانید راه رسیدن به جواب را پیدا کنید. در کنار هر سطر یا بالای هر سطون، تعدادی عدد درج شده که باید بر اساس آنها خانه های جدول را حل تکمیل نمایید. چالش اصلی "PicrossLUNA" این است که باید مراقب تداخل سطرها و ستون ها باشید و در صورت اتمام فرصت های اشتباه، باید مرحله را از اول آغاز نمایید اما جای نگرانی نیست چون پس از چندبار انجام بازی، بدون تردید راه حل آن را خواهید یافت. به عنوان یک ترفند، بهتر است که از اعداد بزرگتر شروع کنید هرچند باز هم به چینش سایر عددها بستگی دارد!

بازی PicrossLUNA

در صفحه اصلی بازی فوق علاوه بر جدول اعداد، دکمه های دیگری نیز به چشم میخورد که هر کدام برای انجام کاری مورد استفاده قرار میگیرد. آیکن هایی در زیر جدول سمت راست قرار گرفته اند، در واقع تعداد فرصت های شما برای اشتباه هستند. دکمه زیر این آیکن ها (به شکل قلم یا دست) نیز برای انتخاب نوع حرکت در بین خانه های جدول میباشد که بدین منظور دو حالت در "PicrossLUNA" وجود دارد. با استفاده از دکمه HINT میتوانید در شرایطی که پازل پیچیده شد، از کمک استفاده کنید که البته تعداد آن محدود است. آیکن زیر این دکمه نیز دو حالتی بوده و چنانچه بر روی C باشد، خانه هایی که لمس کردید رنگی میشوند و اگر حرف B در دایره به نمایش درآید، رنگ خانه های انتخابی سیاه خواهد شد. بدین ترتیب اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، میتوانید اشکال زیبایی را هم خلق کنید و از دیدن آنها لذت ببرید!

بازی PicrossLUNA

در حالت Big این بازی اندرویدی، تعداد پازل ها بسیار بیشتر بوده و شکل هایی که در آخر هر مرحله پدید می آیند، درواقع راه رسیدن به پرنسس را برای شاهزاده مشخص میکنند. گیم پلی "PicrossLUNA" در این حالت رمزآلودتر میشود و کاربر را بیشتر درگیر خواهد کرد هرچند حل کردن آنها چندان هم راحت نیست و به همین دلیل امکان ذخیره حل پازل ها پیش بینی شده است. امکان پرکردن خودکار خانه ها (Auto Fill) و چک کردن اتوماتیک موارد اشتباه (Auto Check) از گزینه های موجود در بخش تنظیمات بازی فوق هستند که در صورت دلخواه میتوانید آنها را فعال کنید.

همانطور که ملاحظه کردید، یک بازی فکری و سرگرم کننده که داستان جالبی در پشت آن اتفاق می افتد، انتظار شما را میکشد و میتوانید در اوقات فراغت خود از آن لذت ببرید. نکته قابل توجه این است که "PicrossLUNA" در مدت کوتاهی توانست، تعداد زیادی مخاطب را جلب نموده و به محبوبیت بالایی در بین آنها دست پیدا کند. پیشنهاد میکنیم به عنوان یک تمرین خوب برای مغز و قدرت تفکر، این بازی اندرویدی را انجام دهید.

معرفی بازی PicrossLUNA؛ با ذکاوت خود شاهزاده را به پرنسس برسانید

معرفی بازی PicrossLUNA؛ با ذکاوت خود شاهزاده را به پرنسس برسانید

اینها را هم بخوانید