معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 22

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 22

طبق روال هر روز در یکی دیگر از این سری مقالات اپریویو، بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز گذشته که در کافه بازار منتشر شدند را به شما معرفی میکنیم. در مقاله شماره بیست و دوم با AppReview همراه باشید تا با 10 اپلیکیشن و بازی دیگر که به عنوان نمونه های برتر در روز انتشار خود به شمار می آیند، آشنا شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن هم آهنگ

موسیقی طرفداران بیشماری در سراسر دنیا دارد و در این میان هر کس، سبک مورد علاقه خودش را دنبال میکند. در کشور ما نیز هنرمندان متعددی در زمینه موسیقی به فعالیت میپردازند که برای حمایت از آنها، باید آلبوم ترانه هایشان را خریداری کنیم. در این برنامه اندرویدی که یک پخش کننده موزیک میباشد، میتوانید بدون هزینه و با رعایت حقوق خوانندگان، آهنگ های آنها را گوش دهید. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "هم آهنگ" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بازی Potion Punch (غیر فارسی)

مدیریت فروشگاه و ارائه خدمات بدون نقص به مشتریان، کار چندان ساده ای نیست و نیاز به تجربه دارد. اگر میخواهید این تجربه را به عنوان یک سرگرمی در اوقات فراغت خود کسب کنید، میتوانید این بازی اندرویدی را انجام دهید که در آن وظیفه اداره یک فروشگاه جادویی را بر عهده خواهید داشت! برای "Potion Punch" باید خصوصیاتی از قبیل گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن مای استخدام (سوال و آزمون استخدام)

همانطور که میدانید برای استخدام در اداره های دولتی باید آزمون هایی را پشت سر بگذارید و برای قبولی در آنها باید آماده باشید. در این اپلیکیشن اندرویدی، بانک کاملی از سوالات استخدامی وجود دارد و امکان انجام آزمون های آنلاین و آفلاین نیز در آن فراهم شده است. ظاهر جذاب، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "مای استخدام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن Photo & Picture Resizer

برخی از عکس هایی که در تلفن همراه یا تبلت خود داریم، دارای حجم بالایی هستند و موقع اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی، ممکن است زمان زیادی صرف شود. با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید سایز عکس ها را به راحتی تغییر داده و یا حجم آنها را کاهش دهید. محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران، از خصوصیات "Photo & Picture Resizer" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن مدستان

امروزه خرید به صورت آنلاین در بین مردم بسیار مرسوم شده و فروشگاه های اینترنتی متعددی به وجود آمده اند که هر کدام نوعی کالا را عرضه میکنند. وبسایت مدستان نیز یکی از همین فروشگاه ها میباشد که این اپلیکیشن اندرویدی را به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان عرضه کرده است. برای "مدستان" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن ادمین گرام

پیام رسان محبوب تلگرام دارای امکانات متعددی است که پیوسته به تعداد آنها افزوده میشود و این موضوع سبب گردیده که کاربران بیشماری از این پیام رسان استفاده کنند. اگر شما نیز جزو کاربران تلگرام هستید و میخواهید کانال ها و گروه های خود را به صورت پیشرفته مدیریت نمایید، این برنامه اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود. گرافیک جذاب، امکانات متنوع و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "ادمین گرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن قبله نما اندروید

یکی از وسایل ضروری که ممکن است در گردش های بیرون از شهر به آن نیاز پیدا کنیم، قطب نما یا قبله نما میباشد. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید تلفن همراه خود را به یک قبله نمای دقیق تبدیل کنید. ظاهر جذاب، ویژگی بارز "قبله نما اندروید" به شمار می آید.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن دانلود پست اینستاگرام

محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام، روز به روز بیشتر میشود و تعداد کاربران آن افزایش می یابد. این موضوع دلیل خوبی شده تا ابزارهای مختلفی برای استفاده از اینستاگرام به وجود آید که این برنامه اندرویدی نیز یکی از آنها میباشد. به کمک "دانلود پست اینستاگرام" میتوانید عکس ها و ویدیوهای دلخواه خود را دانلود و ذخیره نمایید که از خصوصیات آن میتوانیم به راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن آنتی ویروس قدرتمند نیترو

دستگاه تلفن همراه یا تبلت ما به دلیل اطلاعات مهمی که در آن نگهداری میکنیم، نیاز به مراقبت دارد که راه چاره آن استفاده از آنتی ویروس ها میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی نیز در واقع یک آنتی ویروس است که میتوانید از آن برای محافظت از اطلاعت مهم دستگاه خود بهره ببرید. حجم کم "آنتی ویروس قدرتمند نیترو"، ویژگی بارز آن محسوب میشود.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن تست یار

شرکت در کلاس های آموزشی و آزمون های مختلف درسی، برای آمادگی در کنکور میتواند مفید باشد. در این برنامه اندرویدی امکاناتی فراهم شده تا افرادی که در آزمون های آزمایشی شرکت میکنند، بتوانند درصد قبولی در آزمون را محاسبه نمایند. محیط ساده و کارآمد از خصوصیات "تست یار" میباشد.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید