معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 47

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 47

در شماره چهل و هفتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، با یک روز تاخیر آمدیم تا شما را با 10 عنوان برتر که دو روز گذشته (25 و 26 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا کنیم. دلیل این تاخیر، انتشار تعداد کم برنامه ها و بازی ها بود که نمیتوانستیم برای هر روز بطور جداگانه، عناوین برتر را انتخاب کنیم. در ادامه با AppReview همراه شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن ایران کارت

صاحبان همه کسب و کارها به دنبال مشتریان وفادار هستند و در طرف مقابل، مردم نیز سعی میکنند تا مایحتاج خود را از مراکز فروشگاهی مطمئن خرداری نمایند و حال باید بین این دو ارتباط متقابل ایجاد کرد. این برنامه اندرویدی درواقع سامانه ای برای همین کار میباشد که امکانات جالبی در آن گنجانده شده است. محیط زیبا، محتوای مناسب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "ایران کارت" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن ویرایش و تبدیل فیلم و کلیپ

ویدیو به عنوان یک رسانه محبوب، مورد استفاده خیلی از مردم قرار میگیرد و در این بین افرادی هستند که تمایل به ویرایش ویدیوها و اشتراک گذاری آنها با دیگران دارند. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات متعدد آن، میتوانید انواع ویرایش ها را بر روی ویدیوهای خود انجام دهید. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های متعدد و رابط کاربری روان، از خصوصیات "ویرایش و تبدیل فیلم و کلیپ" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن تالارنامه

مراسم عروسی یکی از بهترین خاطرات در زندگی هر شخص میباشد و همه زوج ها سعی میکنند تا برای برگزاری آن سنگ تمام بگذارند. این برنامه اندرویدی یک بانک اطلاعاتی بوده که شامل اطلاعات مشاغل مربوط به مراسم ازدواج میشود و زوج های جوان میتوانند از آن برای یافتن بهترین تالارها در استان و شهر خود بهره ببرند. برای "تالارنامه" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن حسابدار افراد

هر کدام از ما ممکن است با افراد متعددی حساب مالی داشته باشیم که باید آنها را مدیریت نموده و تراکنش های انجام گرفته را با دقت به ثبت برسانیم. این اپلیکیشن اندرویدی بدین منظور به شما یاری میرساند و از امکانات خوبی بهره میبرد. گرافیک کاربرپسند، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "حسابدار افراد" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن طلگرام پلاس

این روزها حرف پیام رسان تلگرام در خیلی از جاها بر سر زبان است و به تعداد کاربران آن در کشور ما، روز به روز افزوده میشود. در این میان، نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز متعددی از این پیام رسان منتشر میگردند که امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارند. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین تلگرام های غیر رسمی بوده که میتوانید از قابلیت های جالب آن بهره مند شوید. برای "طلگرام پلاس" باید ویژگی هایی از قبیل محیط جذاب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 بازی آقای کلور

سرگرمی های فکری مورد توجه افراد بسیاری هستند که در اوقات فراغت خود از آنها لذت میبرند و در عین حال ذهن و فکرشان را نیز تقویت میکنند. این بازی اندرویدی که در سبک کلمات و دانستنی ها میباشد، میتواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما به وجود آورد. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب، از خصوصیات "آقای کلور" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن تقویم فارسی حرفه ای

کمتر کسی را میتوان یافت که در زندگی روزمره خود به تقویم نیاز پیدا نکند و یا وضعیت آب و هوا برای او اهمیت نداشته باشد. اگر میخواهید زمان را در دست بگیرد و اوضاع آب و هوا را در هر لحظه رصد نمایید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مفید خواهد بود. محیط کاربرپسند، امکانات متعدد و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "تقویم فارسی حرفه ای" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن لیوان

همه ما میدانیم که آب مایه حیات است و باید در طول روز، مقدار کافی از آن را به بدن برسانیم تا دچار بیماری های گوارشی و دیگر امراض نشویم. این برنامه اندرویدی به شما کمک میکند مقدار آبی که در طول روز نوشیده اید را به ثبت برسانید و بر اساس وضعیت فیزیکی بدنتان، آن را مدیریت نمایید. برای "لیوان" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن والپیپر (ویکی وال)

ظاهر گوشی برای خیلی از افراد اهمیت دارد و به همین دلیل همیشه به دنبال تصاویر پس زمینه زیبا و جذاب برای بک گراند تلفن همراه خود میگردند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، این اپلیکیشن اندرویدی با صدها عکس پس زمینه در دسته بندی های مختلف، برایتان مناسب خواهد بود. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "والپیپر" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی بالیون

با یک سرگرمی هرچند کوچک میتوانیم اوقات فراغت خود را به خوبی بگذارانیم و چه بهتر که این سرگرمی یک بازی رایانه ای از نوع فکری باشد. در این بازی اندرویدی از نوع پازل های جورکردنی بوده که داستان جالبی نیز در پس آن میگذرد. برای "بالیون" باید خصوصیاتی همچون گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Silly Sausage: Doggy Dessert بازی معمایی با گیم پلی متفاوت و هیجانی

GoArt اپلیکیشنی برای ویرایش تصاویر با جلوه های خاص و هنری

Lolo بازی پازلی با گیم پلی جذاب و موضوع جورکردن اعداد و رنگ ها

Flash Alerts اپلیکیشنی برای فعالسازی روشن شدن چراغ قوه هنگام دریافت پیام از هر برنامه

CalcKit ماشین حسابی با امکانات مفید و قابل استفاده برای دانش آموزان یا دانشجویان

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید