معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 52

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 52

شماره سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، به شمار پنجاه و دوم خود رسید و روال همیشگی خود را ادامه میدهد. در این شماره قصد داریم 10 اپلیکیشن و بازی برتر که روز قبل (3 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام ببریم. برای آشنایی با این عناوین برتر، در ادامه با AppReview همراه شوید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن آی گپ

این روزها کمتر کسی را میتوان یافت که از اپلیکیشن های پیام رسان برای برقراری ارتباط با دیگران استفاده نکند و این استقبال باعث شده تا نمونه های مختلفی از پیام رسان ها تولید شوند. این برنامه اندرویدی نیز یک پیام رسان میباشد که از سرعت خوبی برخوردار است و میتوانید از آن برای ارتباط با دوستان خود بهره ببرید. ظاهر زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان، از ویژگی های "ای گپ" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن بیمیتو

ما با بیمه کردن خود، تا حد زیادی میتوانیم از خسارت های ناشی از حوادث پیش بینی نشده جلوگیری کنیم. برای این کار چند شرکت بیمه گذاری در کشور وجود دارد که شرایط و تعرفه های آنها متفاوت میباشد. این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا کیفیت شرکت های بیمه را مقایسه و بیمه نامه دلخواه خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید. برای "بیمیتو" میتوانیم خصوصیاتی همچون محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن آموزش زبان TopLang

در دنیای امروز با وسعت ارتباطات از یک طرف کره زمین تا طرف دیگر آن، یادگیری زبان انگلیسی میتواند برای ما سودمند باشد. این برنامه اندرویدی برای افرادی مناسب خواهد بود که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند اما در عین حال از وقت کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی، برخوردار نیستند. برای "آموزش زبان TopLang" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل گرافیک زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن سمبا

هر کدام از افراد جامعه در شکوفایی اقتصاد کشور نقش دارند و میتوانند این کار را با خرید کالاهای ایرانی انجام دهند و از طرف دیگر تولیدکنندگان نیز باید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند. این اپلیکیشن اندرویدی با هدف ایجاد تعامل سازنده بین برندهای ایرانی و مشتریان آنها تولید شده و در آن مسابقاتی با موضعات مختلف برگزار میگردد. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان، از خصوصیات "سمبا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 بازی لوتی ها

برای تولید بازی های رایانه ای از ایده های مختلفی الهام گرفته میشود که برخی از آنها، فرهنگ و تمدن کشورها را در زمان حال یا گذشته به تصویر میکشند. در این بازی اندرویدی نیز سعی شده تا با داستان پردازی جالب، حال و هوای سال های قبل از انقلاب و درگیری لوتی های آن زمان برای شما تداعی شود. گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز از ویژگی های "لوتی ها" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن قلم

بسیاری از افراد هدیه های خود را در مناسبت های مختلف همراه با یک کارت پستال زیبا به طرف مقابل خود اهدا میکنند اما این روزها نوع تبریک گفتن ما نیز آنلاین شده و بد نیست اگر عکس هایی با موضوع مناسب را به منظور ابراز احساسات برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنیم. به کمک این برنامه اندرویدی و امکانات جالب آن میتوانید انواع لوگو، کارت ویزیت، عکس نوشته و کارت پستال را با سلیقه خود بسازید. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "قلم" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن ارگونومی اداری

افراد بسیاری در اداره های مختلف به کار مشغول هستند که اکثر آنها پشت میز نشسته و با رایانه سر و کار دارند اما همانطور که میدانید، نشستن طولانی میتواند به سلامت بدن آسیب برساند. این اپلیکیشن اندرویدی تولید شده تا حرکات ورزشی ساده ای را به کارمندان پشت میز نشان آموزش دهد و از وارد شدن آسیب های فیزیکی به بدن آنها جلوگیری کند. برای "ارگونومی اداری" میتوانیم ویژگی هایی همچون محیط جذاب، محتوای مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن پیامک حرفه ای عالی

پیام رسانی از جمله کارهایی است که در طول روز بسیار انجام میدهیم و چه خوب اگر امکانات مفیدی برای این کار در اختیار داشته باشیم. این برنامه اندرویدی دارای قابلیت های جالبی برای ارسال پیامک میباشد که میتوانید از آن بهره ببرید. برای "پیامک حرفه ای عالی" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

صنعت سینما و تولید فیلم های تلویزیونی، یکی از صنایع مهم در همه کشورها میباشد که در رشد و ترویج فرهنگ ملل، نقش بسیار بزرگی را ایفا میکند. این اپلیکیشن اندرویدی برای حمایت از تولید فیلم های سینمایی تولید شده و در آن میتوانید از اخبار سینما، جشنواره های مرتبط، اسامی فیلم ها و غیره آگاه گردید. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی اینگیلیش

انجام بازی های رایانه ای همراه با آموزش، میتواند علاوه بر سرگرم کردن ما فواید دیگری نیز داشته باشد. در این بازی اندرویدی، آموزش زبان انگلیسی با سبک حدس کلمه از روی عکس تولید شده و انجام آن برای شما مفید خواهد بود. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده، از خصوصیات "اینگیلیش" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

NetX اپلیکیشنی برای شناسایی دستگاه های متصل به وای فای

Canvy برنامه حرفه ای برای مدیریت مخاطبین با امکانات جالب

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید