معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 7

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 7

سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، به هفتین شماره خود در اپریویو رسید و طبق روال همیشه، 10 مورد از اپلیکیشن ها و بازی های برتر را که در روز قبل (8 آذرماه 1395) منتشر شده اند، به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با AppReview همراه شوید تا به مروری کوتاه بر روی این عناوین بپردازیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی کلاغ دریده

اولین عنوان برتر در این شماره، به یک بازی سرگرم کننده با ژانر هیجان انگیز و در عین حال کمدی اختصاص می یابد. در این بازی اندرویدی شما در نقش یک کلاغ ظاهر میشوید که برای تصاحب یک حلقه گران بها، باید دست به هر کاری بزنید! از جمله ویژگی های "کلاغ دریده" میتوانیم گرافیک زیبا،موسیقی هیجانی و گیم پلی اعتیادآور آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی فست فود 24

ما انسان ها به عنوان یکی از نیازهای طبیعی خود، همیشه به خوراکی های خوشمزه گرایش داشته ایم و سعی کرده ایم که غذاهای متنوع را امتحان کنیم. در این میان، فست فودها از جمله خوراکی هایی هستند که طرفداران بیشماری دارند و این برنامه اندرویدی، امکان سفارش و خرید آنها را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. ظاهر کاربرپسند و استفاده راحت برای همه اقشار در کنار امکانات مختلف، از جمله ویژگی های "فروشگاه اینترنتی فست فود 24" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن مجموعه کامل قوانین و مقررات عمومی

در هر جامعه ای برای جلوگیری از هرج و مرج، باید قانون حکمفرما باشد و برای اینکه حق هیچ کس پایمال نشود، هزاران ماده و تبصره در کتاب قانون تدوین گردیده است. آشنایی با این ماده و تبصره ها در خیلی مواقع میتوانید مفید باشد و این اپلیکیشن اندرویدی مجموعه ای از آنها را در اختیار شما قرار میدهد. رابط کاربری روان، گرافیک زیبا و محتوای غنی، از جمله خصوصیات "مجموعه کامل قوانین و مقررات عمومی" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن شهر شارژ

این روزها خرید شارژ سیم کارت با روش های آسان و سریع انجام میپذیرد و اپلیکیشن های متعددی بدین منظور وجود دارند. این برنامه اندرویدی نیز از همین نوع بوده و دارندگان سیم کارت های همراه اول، ایرانسل و رایتل میتوانند به کمک آن، از خدمات آنلاین یا آفلاین این اپراتورها بهره مند شوند. برای "شهر شارژ" میتوانیم به ویژگی هایی همچون رابط کاربری استاندارد و زیبا و همچنین امکانات مختلف اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن کافه موزیک

گوش دادن به موسیقی یکی از سرگرمی های محبوب در بین بسیاری از افراد است که امروزه با استفاده از گجت های هوشمند انجام میپذیرد. این اپلیکیشن اندرویدی در واقع یک پخش کننده موزیک میباشد که امکانات خوبی دارد. از دیگر ویژگی های "کافه موزیک"، میتوانیم قالب گرافیکی جذاب آن را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن فیلمبرداری از صفحه نمایش + ضبط صدا

بعضی وقت ها نیاز داریم از اتفاقاتی که در تبلت یا تلفن همراهمان میگذرد، بنا به هر دلیلی فیلم بگیریم. این برنامه اندرویدی به همین منظور تولید شده و امکانات مفیدی در آن وجود دارد که بر روی نسخه های اندروید 5 به بالا و بدون نیاز به روت، قابل نصب میباشد. محیط کاربرپسند و قابلیت های متعدد، از جمله خصوصیات "فیلمبرداری از صفحه نمایش + ضبط صدا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن افزایش سرعت تلگرام-4G-3G-فارسی سازی

برنامه پیام رسان تلگرام به دلیل امکانات مفیدی که دارد در بین کاربران بسیار محبوب میباشد. برای اینکه بتوانید از این پیام رسان استفاده بهینه کنید، باید ترفندهایی را برای افزایش سرعت آن به کار ببندید. این اپلیکیشن اندرویدی دارای قابلیت هایی است که بطور خودکار سرعت تلگرام و همچنین اینترنت سیم کارت یا وای فای دستگاه را افزایش میدهد. ویژگی هایی که در "افزایش سرعت تلگرام-4G-3G-فارسی سازی" به چشم میخورند، شامل رابط کاربری روان، ظاهر زیبا و امکانات کاربردی میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن کلاس

به لطف پیشرفت تکنولوژی به خصوص در بخش ارتباطات، امروزه میتوانیم اطلاعات علمی بسیار زیادی را به دست آورده و با دیگران به اشتراک بگذاریم. این برنامه اندرویدی با ایجاد ارتباط بین دانشجویان و دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی، به آنها کمک میکند تا برای سوالات خود پاسخ مناسب بیابند. برای "کلاس" میتوانیم به خصوصیاتی همچون استفاده آسان برای همه اقشار کاربران و محیط زیبا اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن تاس

کاربرد اصلی تلفن همراه، برقراری تماس با دیگران بوده که در مدل های هوشمند آن، امکانات کاملی بدین منظور گنجانده شده است. البته برای استفاده راحت تر و شماره گیری سریع، میتوان قابلیت های بیشتری نیز به تلفن های همراه هوشمند اضافه کرد و این اپلیکیشن اندرویدی همین کار را انجام میدهد. ظاهر کاربرپسند و رابط کاربری روان، از جمله ویژگی های "تاس" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن حذف مخاطبین تکراری

هر کدام از ما در قسمت مخاطبین تلفن همراه خود، شماره های متعددی داریم که برخی از آنها ممکن است تکراری باشند و اگر حذف نشوند، ناخواسته دفتر تلفن شلوغی را ایجاد کرده ایم! این برنامه اندرویدی با یک عملکرد ساده و به صورت خودکار، مخاطبین تکراری را حذف نموده تا از افزایش شماره های غیرضروری جلوگیری گردد. راحتی استفاده و رابط کاربری روان از خصوصیات "حذف مخاطبین تکراری" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجهاپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید