معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 71

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 71

در دو روز قبل (2 و 3 اسفند ماه 1395)، طبق روال همیشه تعداد زیادی برنامه و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که سعی کردیم 10 عنوان برتر را از بین آنها انتخاب نموده و در شماره هفتاد و یکم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 دست فرمون

اگر جزو طرفداران بازی های ماشین سواری با اتومبیل های ایرانی هستید، این بازی اندرویدی برای شما جالب و سرگرم کننده خواهد بود. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جذاب از ویژگی های "دست فرمون" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 آکادمی بازار

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید به صدها ویدیو جذاب با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید و علاوه بر سرگرمی، آموزش هم ببینید. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان از خصوصیات "آکادمی بازار" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 پادگان

این بازی اندرویدی در سبک معمایی تولید شده و میتواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت شما باشد. گرافیک جذاب و گیم پلی جالب از ویژگی های "پادگان" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 ایستگاه زبان

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات مفید آن، میتوانید زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید و کلمات یا جملات طولانی را ترجمه نمایید. برای "ایستگاه زبان" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 برنامه تدوین فیلم

این برنامه اندرویدی، ابزارها و امکانات جالبی را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید با استفاده از آنها، کلیپ های تصویری زیبا و خلاقانه بسازید. برای "برنامه تدوین فیلم" محیط کاربرپسند، قابلیت های مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 چک لیست

جهت جلوگیری از فراموشی کارهای روزمره میتوانید با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، برای آنها چک لیست ایجاد نموده و یادآور تنظیم کنید. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "چک لیست" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 رنگونه

برای گذراندن اوقات فراغت خود به بهترین شکل، میتوانید از این بازی اندرویدی بهره ببرید که در عین سادگی، جالب و سرگرم کننده میباشد. گرافیک زیبا و گیم پلی جذاب از ویژگی های "رنگونه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 رمزنگار شخصی تلگرام

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید فایل ها و اطلاعات محرمانه خود را در تلفن همراه یا تبلت، از دسترس افراد سودجو دور نگه داشته و محافظت کنید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "رمزنگار شخصی تلگرام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 دکوراسیون منزل

این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا آدرس و اطلاعات مراکز تخصصی دکوراسیون را در سراسر کشور بیابید. برای "دکوراسیون منزل" باید به ویژگی هایی همچون ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 انجام بده

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید فهرستی از کارهای روزمره خود تهیه نموده و با تنظیم یادآور برای هر کدام، از فراموشی آنها جلوگیری کنید. برای "انجام بده" باید خصوصیاتی از قبیل محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

دیکشنری تخصصی پزشکی جامع اپلیکیشن مخصوص دکتران، پرستاران، دانشجویان و اساتید رشته پزشکی

شکم آنلاین برنامه سفارش غذای آنلاین در شهر ساری و استان مازندران

فروشگاه آنلاین خانواده  - اپلیکیشنی برای خرید مایحتاج منزل به صورت آنلاین

همراه سفر ایران پیما (اصفهان صفه) برنامه خرید و رزرو بلیط اتوبوس از شرکت ایران پیما شعبه اصفهان

دینامیک سازه و مهندسی زلزله اپلیکیشن مخصوص مهندسین رشته عمران و مکانیک (11000 تومان)

بازی همشکل بازی سرگرم کننده برای تقویت ذهن با گرافیک زیبا و گیم پلی جالب

تقویم حرفه ای 1396 برنامه ای برای اطلاع از تاریخ روزها و مناسبت ها در سال آینده

مانتو قجری اپلیکیشنی برای خرید پوشاک زنانه به صورت آنلاین در شهر یزد

شیراز فود برنامه بانک اطلاعاتی رستوران ها و فست فودها در شهر شیراز

فروشگاه ارزون پیک اپلیکیشن خرید مایحتاج منزل به صورت آنلاین

Gsm-Flasher برنامه رسمی سایت GSM-Flasher با موضوع ترفندهای گوشی اندرویدی

قیمت سکه اپلیکیشنی برای اطلاع از قیمت لحظه ای ارز و طلا

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن اشاره کنید.

Chroma Rush بازی هیجان انگیز با گرافیک و گیم پلی جالب

Lvy اپلیکیشن دسترسی سریع به تنظیمات برنامه های کاربردی

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید