معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 93

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 93

در روزهای آغازین سال جدید و پس از حدود یک هفته تاخیر، قصد داریم شماره نود و سوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز را با معرفی 10 عنوان برتر کافه بازار که در هفته اخیر (1 الی 6 فروردین 1396) منتشر شده اند، شروع کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 تبعید شده

در این بازی اندرویدی که به سبک اکشن تولید شده، باید با دشمنانی از 8 دنیای مختلف مبارزه کنید و برای زنده ماندن، تا آخرین نفس ادامه دهید. برای "تبعید شده" باید به ویژگی هایی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی هیجان انگیز اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 ویروس کش هوشمند 96

از این برنامه اندرویدی میتوانید برای حفظ امنیت اطلاعات موجود در گوشی خود بهره ببرید که بدین منظور امکانات مفیدی در آن گنجانده شده است. برای "ویروس کش هوشمند 96" باید خصوصیاتی از قبیل ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

3 فراتر از تلگرام

این اپلیکیشن اندرویدی با قابلیت های متعدد و جالبی که دارد، میتواند به عنوان یک مکمل خوب برای تلگرام مورد استفاده قرار بگیرد. محیط کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "فراتر از تلگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 آواتاز

اگر به بازی های سبک موسیقیایی علاقه مند هستید، این بازی اندرویدی برای شما جالب خواهد بود و میتوانید از انجام آن در اوقات فراغت خود لذت ببرید. گرافیک جذاب و گیم پلی سرگرم کننده از خصوصیات "آواتاز" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 نورس

به کمک این برنامه اندرویدی میتوانید مجموعه ای از پیامک های مناسبتی با موضوعات مختلف را در اختیار داشته باشید و آنها را در زمان مناسب برای افراد خاص ارسال نمایید. ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان از ویژگی های "نورس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 پیام رسان کودک و نوجوان

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک نسخه غیر رسمی و دارای مجوز از پیام رسان تلگرام میباشد که برای استفاده توسط قشر کودک و نوجوان بهینه سازی شده است. برای "پیام رسان کودک و نوجوان" باید به خصوصیاتی همچون محیط زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 جت پست

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید عکس یا ویدیوهای موردنظر خود را در زمان دلخواه و بطور خودکار در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال نمایید. برای "جت پست" باید ویژگی هایی از قبیل ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

8 عیدمون

اگر به مجموعه ای کامل از پیامک های تبریک نیاز دارید، میتوانید از این برنامه اندرویدی و امکانات مفید آن بهره ببرید. محیط کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "عیدمون" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 کلمات

این بازی اندرویدی در سبک کلمات تولید شده و با انجام آن علاوه بر سرگرم شدن، میتوانید لغات انگلیسی و ترجمه آنها را نیز یاد بگیرید. گرافیک زیبا و گیم پلی جالب از ویژگی های "کلمات" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 HotShare

در این برنامه اندرویدی، امکانات جالب و مفیدی برای به اشتراک گذاری اینترنت گوشی با دیگران وجود دارد. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "HotShare" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

TBC سرویس حمل بار آنلاین در استان های تهران و البرز

پیشخوان برنامه خرید شارژ سیم کارت، پرداخت قبض، استعلام خلافی خودرو و ...

تکواندو : کاپ جهانی بازی جذاب خارجی در سبک ورزشی با امکان خرید ریالی

رستاگرام نسخه غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام با امکانات جالب

استعلام خلافی + خرید شارژ اپلیکیشنی برای خرید راحت شارژ سیم کارت و استعلام خلافی خودرو

همیار سفر اروند بانک اطلاعات نقاط گردشگری در منطقه آزاد اروند

کوهنورد Pro برنامه مناسب برای علاقه مندان به کوهنوردی

پابلیشر اپلیکیشن ثبت کانال های تلگرام برای افزایش تعداد اعضا

فدراسیون سوارکاری برنامه رسمی فدراسیون سوارکاری کشور

آنلاک اپلیکیشنی بر پایه تکنولوژی اینترنت اشیا و کنترل آنها از طریق شبکه

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید