Fast & Slow Motion Video Tool

معرفی Fast & Slow Motion Video Tool : پدال گاز و ترمز ویدیوها

ویدیوها همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارند و به همین دلیل است که مردم سراسر دنیا آنها را بین خود به اشتراک میگذارند. با وجود اینترنت پر سرعت، وب سرویس ها و برنامه های ارتباطی مختلف که در دسترس عموم قرار دارد، اشتراک گذاری ویدیو به امری رایج تبدیل شده و میتوان به راحتی و در زمان کوتاه این کار را انجام داد. حال که فایل های ویدیویی تا این اندازه محبوب هستند، چه خوب اگر بتوان آنها را ویرایش نمود و سپس برای دیگران ارسال کرد.

برنامه ای که در ادامه و تحت عنوان "Fast & Slow Motion Video Tool" با آن آشنا میشوید، این امکان را در اختیار شما قرار میدهد. با ما همراه باشید تا این اپلیکیشن اندرویدی را معرفی کنیم.

Fast & Slow Motion Video Tool

حتما پیش آمده که در هنگام تماشای یک فیلم یا کلیپ با صحنه های آهسته مواجه شده اید و از دیدن آنها لذت برده اید! به کمک اپلیکیشن فوق میتوانید این کار را خودتان انجام دهید و بخش هایی از یک ویدیو یا همه آن را به صورت اسلوموشن (حرکت آهسته) درآورید و یا حتی سرعت پخش آن را بشتر کنید. " Fast & Slow Motion Video Tool" بدین منظور امکانات جالبی در اختیار شما میگذارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

Fast & Slow Motion Video Tool

هنگامی که این برنامه اندرویدی را اجرا میکنید، همه ویدیوهای موجود در حافظه دستگاه لیست میشوند که کافی است بر روی مورد دلخواه اشاره نمایید تا سه گزینه پخش، اشتراک گذاری و تغییر سرعت نمایش ویدیو به نمایش درآید. بدون تردید شما با گزینه سوم کار دارید پس آن را لمس نمایید تا پنجره تنظیمات باز شود. در این صفحه از "Fast & Slow Motion Video Tool" میتوانید به امکانات زیر دسترسی داشته باشید:

Playback Speed : به کمک این گزینه میتوانید سرعت ویدیو را تا 8 برابر کمتر یا بیشتر کنید.

Portion to Change Speed : محدوده دلخواه از فیلم یا کلیپ که میخواهید به صورت صحنه آهسته یا حرکت سریع درآید، توسط این نوار مشخص میشود.

Trim Video : بریدن بخش های مورد نظر از ویدیو، توسط این گزینه امکان پذیر میگردد.

Output File Type : فرمت فایل خروجی را تعیین میکند.

Mute Audio : با استفاده از این قابلیت میتوانید صدای ویدیو را حذف نمایید.

Fast & Slow Motion Video Tool

پس از اینکه تنظیمات فوق را به دلخواه انجام دادید، با اشاره بر روی دکمه Start عملیات ساخت ویدیوی جدید آغاز میشود و حاصل کار در دستگاه ذخیره میگردد که از دو بخش Slowed videos و  Faster Videos در منوی کناری این اپلیکیشن اندرویدی، میتوانید آنها را بطور مجزا ببینید. بد نیست بدانید که در "Fast & Slow Motion Video Tool" امکان تغییر سرعت ویدیویی که توسط دوربین ضبط شده نیز وجود دارد که دکمه مربوط به آن در سربرگ و کنار آیکن اشتراک گذاری قرار گرفته است.

همانطور که ملاحظه کردید کار با برنامه فوق بسیار راحت میباشد و هرچند در نگاه اول چندان کاربردی به نظر نمیرسد اما شاید در برخی مواقع مفید واقع شود. فکر میکنید به چنین اپلیکیشنی نیاز پیدا خواهید کرد؟

اینها را هم بخوانید