منچ بازی

منچ بازی، یادی از یک سرگرمی خاطره انگیزنسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : خانوادگی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 11 مگابایت

چند مورد از سرگرمی هایی که در دوران کودکی انجام داده اید را به خاطر دارید؟ بدون تردید بعضی از این سرگرمی ها هیچوقت از یادمان نمیروند. منچ بازی یکی از بازی های تخته ای خاطره انگیز میباشد که میتوانید آن را بر روی تلفن همراه خود و همراه با دیگران انجام دهید. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید. بازی های خاطره انگیزبازی فوق در دو حالت تک نفره با هوش مصنوعی و دو تا چهار نفره با دیگران، قابل انجام میباشد. قوانین منچ بازی با نمونه قدیمی آن که بر روی تخته انجام میدادید، تفاوت زیادی ندارد. قبل از شروع باید یک رنگ مهره را انتخاب نموده و اسم دلخواه خود را وارد کنید. حالا نوبت تاس انداختن میرسد و باید مهره هایتان را زودتر از حریف به مقصد برسانید.   نکته : این بازی اندرویدی کاملا رایگان است و میتوانید آن را بدون هر محدودیتی انجام دهید.

منچ بازی، سرگرمی خوبی برای جمع دوستان و اوقات فراغت شما است.
  نبرد مهره های رنگی بر روی تخته ظاهر تخته ای که در منچ بازی مشاهده میکنید، شاید برایتان تازگی داشته باشد. بر روی این تخته، یکسری خانه های اضافه نسبت به بازی منچ وجود دارد که عبارتند از: خانه های ستاره دار : اگر مهره در این خانه ها قرار بگیرد، بقیه حریفان نمیتوانند آن را بزنند. خانه آخر : در این بازی منچ، شما باید همه مهره های خود را به یک نقطه واحد برسانید تا برنده شوید. بر خلاف مدل قدیمی آن که هر مهره باید در یک خانه هم رنگ خود قرار میگرفت. علاوه بر قوانین منچ که با آن آشنا هستید، قانون های دیگری نیز در بازی فوق حکمفرما هستند. برای مثال با زدن حریف، نوبت تاس انداختن دوباره به شما میرسد. همچنین با رساندن هر مهره به خانه آخر، جایزه میگیرید و میتوانید دوباره تاس بریزید. به همین ترتیب، بازی تا جایی ادامه پیدا میکند که همه برنده ها مشخص شوند.   نکته : اگر فقط یک مهره در زمین داشته باشید، حرکت آن به صورت خودکار انجام میشود. در صورت وجود چند مهره در زمین، میتوانید مورد دلخواه را برای حرکت انتخاب کنید.   بازی منچ با موبایل  آنچه باید درباره گرافیک و صدای بازی بدانید استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا، جذابیت قابل ملاحظه ای به محیط منچ بازی بخشیده است. البته در قسمت منوها، انتظار میرفت که دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری برای طراحی عناصر مختلف صرف گردد. افکت های صوتی استفاده شده در بازی فوق نیز مناسب به نظر میرسند و با حال و هوای آن همخوانی دارند. جابجایی راحت بین منوها و بخش های مختلف، از دیگر ویژگی های مثبت در این بازی میباشد.  
انجام بازی های خاطره انگیز با موبایل، سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت خواهد بود و منچ بازی این فرصت را برای شما پدید آورده است. پیشنهاد میکنیم این بازی اندرویدی را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت نموده و به بیش از 20000 کاربر آن بپیوندید.
بازی های تخته ای
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی ساده و در عین حال سرگرم کننده
  • اجرای روان و بدون خطا بر روی اکثر گوشی ها
  • امکان بازی تک نفره تا 4 نفره
  • گرافیک زیبا و کاربرپسند
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی هرچند ایده تولید منچ بازی از یک سرگرمی قدیمی و خاطره انگیز گرفته شده و باید شبیه به آن باشد اما انتظار میرفت که با ایده پردازی بیشتر، گیم پلی جذابتری را در این بازی اندرویدی ببینیم. برای مثال بهتر بود که در بین مسیر، چالش هایی برای کاربر ایجاد شود. استفاده از انیمیشن های و جلوه های تصویری خلاقانه نیز میتوانست حال و هوای بازی فوق را تغییر دهید.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    عسل 5
    😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی منچ بازی