2

مدیا آرشیو از طراحی جدید سایت خود رونمایی کرد

صفحه اول سایت مدیاآرشیو
بازدید 292

پس از استقبال از پلتفرم مدیا آرشیو در حوزه مدیریت تبلیغات محیطی، حالا نوبت به ارتقای یکی از سرویس‌های قدیمی و محبوب این مجموعه رسیده است؛ سرویس رصد و آرشیو آگهی‏ های تبلیغاتی تلویزیونی، رادیویی و شبکه پخش خانگی با چهره‌ای تازه و قابلیت‌هایی به‌روز، دوباره در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

در این سرویس، کاربران می‌توانند آگهی‏‏های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی، رادیویی و VOD را مشاهده کرده، زمان پخش، برند سازنده، آژانس تبلیغاتی تولیدکننده و جزئیات هر آگهی را بررسی کنند. همچنین، امکان رأی‌دهی به تیزرها و انتخاب برترین تبلیغات هر ماه، از جمله ویژگی‌هایی است که کاربران قدیمی مدیا آرشیو به خاطر آن بازمی‌گردند.

اکنون مدیا آرشیو دو خدمت اصلی را ارائه می‌دهد. پلتفرم “تبلیغات محیطی برای مشاهده، انتخاب، برنامه ریزی و استعلام قیمت بیلبوردها و رسانه‌های شهری و سرویس تیزرهای تلویزیونی برای مشاهده، تحلیل و مقایسه تبلیغات پخش‌شده از شبکه‌های صداوسیما و شبکه پخش خانگی با طراحی جدید، رابط کاربری روان‌تر و عملکرد سریع‌تر، کاربران می‌توانند تجربه بهتری از آرشیو بزرگ‌ترین کمپین‌های ویدیویی ایران داشته باشند.

نسخه جدید سرویس تیزرهای تبلیغاتی را از طریق tv.mediaarshiv.ir مشاهده قابل مشاهده و دسترسی است. 

صفحه اول سایت مدیاآرشیو

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. الیسا گفت:

    داشتم نسخه جدید رو می‌گشتم؛ سرعت لود خیلی بهتر شده. آیا از لایزالودینگ برای گالری تبلیغات استفاده کردید یا کلاً CDN عوض شده؟

    1. هر دو! تصاویر گالری حالا با lazy-loading Progressive بارگذاری می‌شوند و علاوه بر آن، به CDN ابری ‌«ابرآروان» مهاجرت کردیم که زمان پاسخ سراسری را نصف کرده است.