اپلیکیشن Pocket Sense

اپلیکیشن Pocket Sense یک دزدگیر تمام عیار برای گوشی اندرویدی شما

گم کردن گوشی یا دزدیده شدن آن توسط سارقین یا جیب زن های حرفه ای تجربه بسیار ناخوشایندی است، اما خوشبختانه اپلیکیشن هایی برای پیشگیری از این شرایط آزاردهنده برای کاربران گوشی های اندرویدی ساخته شده اند که یکی از نمونه های موفق اپلیکیشن Pocket Sense می باشد.

به احتمال زیاد از نام اپلیکیشن قابلیت های آن را حدس زده اید، Pocket Sense یک اپلیکیشن امنیتی می باشد که تشخیص می دهد گوشی چه زمانی از جیب شما خارج شده است. به محض خارج شدن گوشی، یک آلارم به صدا در می آید و گوشی به صورت پیوسته به لرزش درمی آید و تنها با باز کردن قفل گوشی می توانید آلارم و لرزش آن را متوقف کنید.

اپلیکیشن Pocket Sense

قابلیت های این اپلیکیشن کاربردی تنها محدود به تشخیص زمان خارج شدن گوشی از جیب نمی شود و Pocket Sense دو حالت دیگر به نام های Charge Sense و Motion Sense نیز دارد. قابلیت اول موجب فعال شدن آلارم به محض خارج شدن گوشی از شارژر می شود، در حالی که در صورت جابجایی گوشی، Motion Sense آلارمی را به صدا درمی آورد.

اپلیکیشن Pocket Sense

اکثر تنظیمات Pocket Sense بسیار ساده و سرراست هستند، اما یکی از گزینه ها بسیار جالب است، می توانید فعال سازی آلارم را به مقدار دلخواه و چند ثانیه به تاخیر بیندازید، با این کار افرادی که می خواهند به صورت مستمر سیستم امنیتی فعالی داشته باشند، به هدف خود خواهند رسید.

اپلیکیشن Pocket Sense

 

http://www.hongkiat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید