وبلاگ - نکات و ترفندها

0
498
استفاده از توییتر برای افزایش دانلود اپلیکیشن

استفاده از توییتر برای افزایش دانلود اپلیکیشن

توییتر اغلب از طریق گوشی های موبایل در دسترس کاربران قرار می گیرد، از این جهت فرصتی برای جذب کاربران توییتر در اختیار سازنده اپلیکیشن ایجاد می کند و از این طریق منجر به افزایش آمار دانلودهای اپلیکیشن می گردد.

در اختیار قرار دادن قابلیت دانلود اپلیکیشن در توییتر بسیار مهم است و توصیه می شود که تمرکز خود را بر روی کیفیت اپلیکیشن بگذارید، نه کمیت آن، چرا که همواره محتوای مرتبط و جالب توجه، کاربران را جلب می کند و در نهایت موجب رضایت آنها می گردد.

این مسئله در زمینه بهره گیری از توییتر نیز کاملا صدق می کند و لازم است محتوا برای کاربران جذابیت داشته باشد تا تمایل دانلود و استفاده از اپلیکیشن در آنها برانگیخته شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با چندین ترفند ساده در توییتر آشنا کنیم که با افزایش آمار دانلود اپلیکیشن موفقیت آن را رقم خواهند زد.

انتخاب ابزارهای تبلیغاتی

ساخت کمپین هایی برای اپلیکیشن موجب تحریک کاربران می گردد. اپ کارت ها در حقیقت برای یک گروه مشخص از کاربران ساخته و تبلیغ می شوند.

اپ کارت در حقیقت واحد تبلیغاتی است که امکان مشاهده پیش نمایشی از اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار می دهد و به صورت تصویری در تایم لاین آنها ظاهر می شود، از طرفی اپلیکیشن می تواند مستقیما درون توییت باز و یا نصب گردد.

اپ کارت ها در هنگام مشاهده اپلیکیشن توییتر از سوی کاربر، به صورت خودکار باز می شوند.

ایجاد صفحه کسب و کار

ساخت یک اکانت توییتر نخستین گام برای تجربه این تفاوت است، می توانید نام اپلیکیشن را به عنوان نام کاربری توییتر برگزینید، چرا که در آینده به این نام نمایش داده خواهد شد. ساخت و شخصی سازی پروفایل کاربری مطابق با طراحی اپلیکیشن نیز اغلب توصیه می شود. از این راه می توانید توجه افراد زیادی را به اپلیکیشن معطوف کنید. آگهی برند تجاری باید در تمامی کانال ها و پلت فرم ها ثابت باشد.

محتوای این صفحه باید از جذابیت بالایی برخوردار باشد، اپ کارت ها راهی برای در اختیار قرار دادن و به اشتراک گذاری محتویات بیشتر به کاربران هستند، بنابراین شما قادر به متقاعد کردن آنها از این طریق می باشید، از این روی می توانید تعدادی کارت گوناگون به این منظور تهیه کرده و در کمپین خود قرار دهید.

تعریف مخاطبین

همواره گروهی مشخص از کاربران در ذهن سازنده اپلیکیشن قرار دارند و در واقع آنها هدف ساخت چنین اپلیکیشنی بوده اند. برای ایجاد ارتباط و تعامل با کاربران راه های متعددی وجود دارند، شامل:

– هدف قرار دادن کاربران بر پایه علایق آنها

– هدف قرار دادن کاربرانی که به فالورهای یک اکانت خاص شباهت دارند

– هدف قرار دادن کاربرانی که از توییت ها و کلمات کلیدی مشخصی استفاده می کنند

– هدف قرار دادن کاربران بر اساس گوشی مورد استفاده که از طریق آن از اپلیکیشن توییتر بهره می گیرند

– هدف قرار دادن مخاطبین عمومی

– هدف قرار دادن آقایان و خانم ها با استفاده از پیام های مخصوص

تصمیم گیری درباره بودجه

شما می توانید بر اساس کمپین خود به اختصاص بودجه روزانه بپردازید. بودجه یکی از عوامل محدود کننده در این زمینه است که در صورت اتمام، منجر به از دست دادن کاربران خواهد شد.

ارزش کلیک روی اپلیکیشن یکی از روش هایی است که از طریق آن می توانید به تعیین بودجه بپردازید، از سوی دیگر کمپین پرداختی هیچ گونه تداخلی با روش تعامل کنونی شما ایجاد نمی کند.

اندازه گیری کمپین

اندازه گیری ROI برای کمپین دارای اهمیت است، شما  می توانید از مزایای داشبورد کمپین خود در توییتر که به شما امکان مدیریت و کنترل تعاملات با کاربران را می دهد، بهره بگیرید.

می توان کارت ها و توییت ها را مورد سنجش و بررسی قرار داد و از طریق مقایسه آنها بهترین و کارآمدترین را برگزید. تعیین بودجه به ازای هر دانلود از اپلیکیشن بسیار حیاتی است، می توان انواع تعاملات اعم از پراختنی یا مجانی را تحت کنترل در آورد.

با استفاده از این ترفندها می توانید فالورهای اولیه خود را افزایش دهید:

– استفاده از ارتباطات LinkedIn و ایمیل

– استفاده از برنامه زمان بندی برای توییت ها

– واکنش به کاربرانی که نسبت به محتویات علاقه نشان داده اند

تعامل کاربران

در دسترس قرار دادن امکان ارسال به چندین پلت فرم اجتماعی بسیار مهم است. کاربران اندروید از قابلیت اشتراک گذاری هر چیزی در شبکه های اجتماعی، تنها با یک بار زدن صفحه برخوردارند. بهترین اپلیکیشن ها با طراحی قدرتمند خود کاربران را به انجام عملیات ساده مجهز می کنند و این مورد وابسته به ناوبری اپلیکیشن است که باید کاربرپسند باشد. اپلیکیشن باید به گونه ای ساخته شود که کاربران از کاربرد آن دلسرد و ناامید نشوند، لحظات اولیه استفاده از اپلیکیشن نقش تعیین کننده ای در شکل گیری عقیده کاربر دارند، چرا که اگر از همان گام ابتدایی نتوانید توجه کاربر را جلب کنید، بالطبع در آینده این کار دشوارتر خواهد شد.

اپلیکیشن باید روان باشد، بنابراین لازم است تمامی موانعی که در این امر خدشه وارد می کنند، از میان برداشته شوند. اولین صفحه اپلیکیشن از اهمیت خاصی برخوردار است و از این راه می توانید کاربران را جذب کنید. باید روش های افزایش انواع ارتباطات از طریق اپلیکیشن به کاربر نمایش داده شوند تا کاربر هنگام کار با اپلیکیشن احساس راحتی کند و با همه امکانات پیشنهادی آشنا شود.

منبع:

http://dailytekk.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

بسته های آموزشی جذاب!بیشتر