قوی‌ترین راه جذب مشتری!

 

قوی‌ترین راه جذب مشتری!

امروزه با افزایش جمعیت جوانان خلاق و ایده‌پرداز روز به روز کسب و کار‌های جدید و نوپا در حال به وجود آمدن است. تنها چیزی که اهمیت دارد دیده شدن این مشاغل و جذب مشتری است که بلیط برنده شدن را در دست این افراد می‌گذارد. همچنین با گسترش اینترنت در همه جای دنیا و پیشرفت تکنولوژی و همچنین استقبال مردم از تلفن‌های همراه هوشمند، قوی‌ترین راه برندسازی و جذب مشتری، بازاریابی محتوایی می‌باشد.

این روز‌ها یکی از دغدغه‌های اکثر مشاغل، جذب مشتری شده است از طرفی هم پخش تراکت، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات جای خود را به فضای آنلاین داده‌اند. همچنین تبلیغات در بیلبورد‌ها و تلویزیون‌های شهری هزینه‌های گزافی را شامل می‌شود. بنابراین باید دنبال راهی بود که با کم‌ترین هزینه بیشترین بازدهی را برای جذب مشتری بگیریم. یکی از راه‌های بسیار موثر و سریع برای جذب مشتری حضور فعال در فضای آنلاین می‌باشد.

 

تاثیر سئو در فروش

در عصر حاضر، قوی‌ترین راه  برای جذب مشتری‌های بیشتر، داشتن یک وب سایت حرفه‌ای است. البته صرفا داشتن یک سایت کسی را به درآمد نمی‌رساند، بلکه باید سایت از نظر گوگل مورد تایید بوده و با بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجوی گوگل آن را به رتبه بالا رساند. با کسب جایگاه خوب در لینک‌های بالای صفحات گوگل دیگر نگران بازاریابی کسب و کار خود نباشید و فقط از دیدن نتایج لذت ببرید!

در این مقاله به نحوه بازاریابی محتوایی برای جذب مشتری می‌پردازیم. از آنجایی که بهتر است سخن کوتاه‌تر باشد تا وقت گران‌بهای خواننده تلف نشود به دو مورد از مشاغل اشاره می‌کنیم که چطور می‌توانند با بازاریابی محتوایی در بازار رقابتی خود پیروز شوند. یکی از مشاغلی که از سراسر کشور می‌تواند با طراحی سایت و بهره‌گیری از خدمات سئو مشتری جذب کند، آژانس‌های مهاجرتی هستند. طراحی سایت مهاجرت با داشتن امکانات مورد نیاز یکی از روش‌های ارتباط با مشتری و جذب آن‌ها برای وفاداری است.

امکانات طراحی سایت مهاجرت

  • سایت مهاجرتی باید به‌طور جداگانه درباره هر کشور اطلاعات جامعی را در قالب چندین مقاله بگذارد تا افرادی که قصد مهاجرت دارند ابتدا درباره آن کشور بتوانند اطلاعات لازم را به‌دست آوردند.
  • سایت باید دارای صفحاتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، اماکن عمومی و مراکز خرید معروف برای هر کشور باشد.
  • داشتن چت آنلاین در سایت، مشتری را برای گرفتن پاسخ به سوالاتش سریع‌تر به هدف می‌رساند.
  • داشتن سرویس‌های مهاجرتی که شامل ارزیابی مهاجرتی، مشاوره حقوقی، ویزا و سایر خدمات مرتبط با مهاجرت می‌باشد.
  • بازاریابی ویدیویی شامل ویدیوهای آموزشی، تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی مرتبط با موضوعات مهاجرتی می‌باشد.
  • معرفی وکلای متخصص، اطلاعات و معرفی وکلا و مشاوران حقوقی متخصص در زمینه مهاجرت.
  • حفظ حریم شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است و در سایت باید به سیاست حریم شخصی مهاجران احترام گذاشته و از اطلاعات آن‌ها با دقت محافظت شود.

 

دیگر امکانات سایت مهاجرت

  • صفحه اصلی(خانه)
  • خدمات آژانس مهاجرتی
  • فرم مشاوره و ثبت‌نام آنلاین
  • امکان مشاوره آنلاین
  • امکان جستجوی پیشرفته
  • نقشه موقعیت دقیق
  • اطلاع‌رسانی بر روی وضعیت درخواست
  • قابلیت پرداخت آنلاین
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • ارائه مطالب آموزشی و آموزش زبان هر کشور
  • امکان مدیریت حساب کاربری
  • داشتن صفحه درباره ما و تماس با ما
  • شرایط و قوانین
  • سوالات متداول
  • مقالات و اخبار
  • غیره

اگر در ایجاد طراحی سایت به همه این ویژگی‌ها دقت کرد طوری که سایت جوابگوی نیاز تمام مشتریان باشد ترافیک سایت رفته رفته بیشتر شده و با افزایش بازدید گوگل در رتبه‌بندی به این سایت اعتبار می‌دهد. درنتیجه این سایت مانند چندین بازاریاب فعال عمل کرده و از سراسر دنیا می‌تواند مشتری جذب کند.

یکی دیگر از مشاغلی که می‌تواند با داشتن یک سایت جذاب از مناطق مورد نظر خود مشتری به‌دست آورد، پزشکان هستند. در این‌جا قصد داریم عنوان کنیم که طراحی سایت کلینیک زیبایی چطور می‌تواند برای پزشکان مفید باشد و سیل مشتری با به کلینیک جاری کند.

امکانات طراحی سایت کلینیک زیبایی

سایت کلینیک زیبایی برای جذب مشتری بیشتر لازم است امکانات زیر را داشته باشد تا بتواند ترافیک زیادی برای سایت خود جذب کند:

  • معرفی تمام امکانات و خدماتی که کلینیک زیبایی به مشتریان ارائه می‌دهد.
  • داشتن تصاویر با کیفیت و ویدئو از نمام تقاط کلینیک در گالری سایت
  • معرفی، مزایا و کاربرد‌های دستگاه‌های مختلفی که در کلینیک برای مشتری به کار برده می‌شود.
  •  درج صفحات مختلف برای آموزش نکات پزشکی و اطلاعات بیشتر
  • صفحه پرسش و پاسخ برای مشتری با پزشکان برای سهولت مشتریان
  • تصاویر قبل و بعد از هر عمل زیبایی
  • صفحه نظر‌سنجی برای سهولت تصمیم‌گیری مشتریان

 

 

دیگر امکانات سایت کلینیک زیبایی

  • صفحه اصلی
  • معرفی پزشکان و رزومه‌های آنان
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه درباره ما
  • دریافت فرم مشاوره آنلاین
  • ریسپانسیو بودن سایت
  • رزرو و نوبت‌دهی آنلاین
  • نقشه موقعیت دقیق
  • مقالات و اخبار
  • ارائه مطالب آموزشی
  • سولات متداول
  • غیره

از آن‌جایی که رقابت در یک سری از مشاغل مانند پزشکان بسیار زیاد است، کسی می‌تواند در این مسابقه رقابت پیروز شود که یک سایت حرفه‌ای و سئو شده داشته باشد. داشتن یک سایت مناسب در لینک اول گوگل قوی‌ترین راه رسیدن برای جذب مشتری و سود بیشتر است. بنابراین برای ایجاد سایت و بهینه‌سازی آن وقت را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر برای شروع آن استارت بزنید.

داشتن سایت برای یک سری از مشاغل، نه تنها سود‌آور است بلکه هزینه‌های قابل توجهی را نیز کاهش می‌دهد. به عنوان مثال شما برای راه‌اندازی کسب و کار نیاز به مکانی برای شغل خود دارید، از طرفی استخدام کارمند شامل هزینه‌های زیادی است که می‌توان با طراحی سایت آن‌ها را حذف کرد و به‌جای حقوق به کارمندان، همان هزینه را صرف بهینه‌سازی و انتشار مقالات در سایت کرد و تا مادامی که در این حرفه فعالیت دارید از آن بهره برد.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید. در اینجا برای جمع‌بندی این مقاله یک اشاره کوچک به بازاریابی محتوایی می‌کنیم:

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی یک استراتژی بازاریابی است که بر ارائه محتواهای ارزشمند، مفید و جذاب به جامعه هدف تأکید دارد. در این روش، سعی می‌شود با استفاده از محتواهای گوناگون مانند مقالات، ویدیوها، پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و سایر رسانه‌های دیجیتال، ارتباط بیشتری با مخاطبان برقرار شود و ارزش بیشتری به آن‌ها ارائه شود.

اصول اصلی بازاریابی محتوایی شامل موارد زیر است:

1. ارائه محتوای ارزشمند: محتواهایی که به مشکلات، نیازها و علاقه‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند و ارزش افزوده می‌دهند.

2. انتشار محتوای متنوع: استفاده از انواع مختلف محتوا از جمله مقالات، ویدیوها، پادکست‌ها و تصاویر برای جذب تنوع در مخاطبان.

3. استفاده از روش‌های متنوع ارتباطی: استفاده از ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها برای ارتباط مداوم با مخاطبان.

4. بهره‌گیری از SEO: بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو به منظور افزایش نمایش محتوا در نتایج جستجوی اینترنتی.

5. تأکید بر ارتباط دوطرفه: ایجاد فرصت برای ارتباط دوسویه با مخاطبان و جلب نظرات، پیشنهادات و بازخوردهای آن‌ها.

بازاریابی محتوایی به معنای فراهم کردن یک محتوای معتبر، متنوع و جذاب است که به مخاطبان ارزش می‌دهد و ارتباط معناداری با آن‌ها برقرار می‌کند، همچنین این روش به شما کمک می‌کند تا برند خود را بهتر معرفی و ترویج کنید و در نهایت فروش و سودآوری بیشتری را تجربه کنید.

جمع بندی

سایت سکو مرتبط به شرکت معتبر و با تجربه سکو می‌باشد که می‌توانید برای ساخت وب‌سایت خود به آن مراجعه کنید. همچنین از خدمات سئوی سایت این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. از مشاوره رایگان و ایده‌پردازی گرفته تا اجرا و به سود رساندن شما در کنارتان حضور دارند.

 

اینها را هم بخوانید