اینستا فلای

اینستا فلای: دستیار همه فن حریف اینستاگرامنسخه 1.1

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

اینستاگرام اونقدر محبوبیت زیادی بین کاربرن داره که هرروزه شاهد ساخت اپلیکیشن کمکی جدیدی برای این شبکه اجتماعی محبوب هستیم.

همون‌طور که میدونی اینستاگرام امکان دانلود عکس‌ها و ویدیوها از داخل خود اپلیکیشن رو نداره، از همین جهت هم باید از اپلیکیشن‌های کمکی برای این منظور استفاده کنی.

اپلیکیشن اینستا فلای دقیقاً به همین منظور ساخته شده و یه اپلیکیشن حرفه‌ای برای دانلود عکس‌ها، ویدیوها و استوری‌های اینستاگرام که امکانات جانبی متعددی رو هم در اختیارت قرار میده.

 

ورود به اینستاگرام

اولین گام برای دسترسی به اپلیکیشن، وارد شدن از طریق اینستاگرام هست. با این کار همه پست‌ها و استوری‌ها بهت نمایش داده میشن.

امکان افزودن بیش از یک اکانت هم وجود داره و کافیه روی آیکون پروفایل کلیک کنی و "افزودن حساب جدید" رو بزنی.

 

دانلود پست‌های اینستاگرام

با کلیک روی دکمه سه نقطه، گزینه‌های مختلفی از قبیل کپی کپشن، دانلود با کیفیت اصلی، اشتراک‌گذاری لینک پست و بزرگ‌نمایی عکس پروفایل بهت نمایش داده میشه.

 

مشاهده دانلودها

با مراجعه به بخش دانلودها، تمامی عکس‌ها، ویدیو‌ها، استوری‌ها و تصاویر پروفایلی که دانلود کردی، به صورت تفکیک‌شده بهت نمایش داده میشه.

 

جستجو بر اساس پروفایل یا هشتگ

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی اینستا فلای، امکان جستجوی اون هست. جستجو به دو صورت قابل انجامه. می‌تونی اسم پیج رو همراه با علامت @ جستجو کنی یا جستجو رو با استفاده از علامت # و وارد کردن هشتگ موردنظرت انجام بدی.

 

تم شب و روز

خوشبختانه اینستا فلای به فکر سلامتی چشمان کاربرانش هم بوده و می‌تونی بر اساس نیاز، از تم روز یا شب استفاده کنی. اگه گزینه "انتخاب اتوماتیک سیستمی" رو هم بزنی، تم سر ساعت مشخصی به‌طور خودکار عوض میشه.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن "اینستا فلای"

 

اینستا فلای | دانلودر متفاوت

اینستا فلای: دستیار همه فن حریف اینستاگرام

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری مناسب
  • سهولت در استفاده از اپلیکیشن
  • امکانات جانبی متعدد
  • مورد خاصی وجود ندارد

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • عدم دانلود مجدد پست‌های تکراری

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اینستا فلای از کافه بازار