Mr7ba - Group Voice Chat Room

با اپلیکیشن Yachat با کاربران سراسر جهان به ‌صورت صوتی گفتگو کننسخه 1.2.2

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
سازنده : Mr7ba Technology Co

انسان ذاتاً یه موجود اجتماعیه و به برقراری ارتباط با بقیه نیاز داره. با روی کار اومدن شبکه‌های اجتماعی، راحت‌تر و سریع‌تر از قبل می‌تونیم دوست پیدا کنیم.

اپلیکیشنی که تو این نقد و بررسی می‌خوایم باهاش آشنا بشیم، Yachat نام داره و به پلتفرم برای چت به‌صورت صوتی هست.

 

رابط و تجربه کاربری

رابط کاربری اپلیکیشن از کیفیت خوبی برخورداره و تلاش شده تا بسیاری از اصول در طراحی اون لحاظ بشه. اما وجود زبانه‌های متعدد و شلوغ بودن صفحات کمی باعث گیج شدن کاربر میشه و بهتر بود در طراحی و چیدمان عناصر صفحه دقت بیشتر بشه و در ابتدای کار هم کاربر از طریق یه آموزش کوتاه با نحوه کار با اپلیکیشن آشنا بشه.

 

ورود به اپلیکیشن

به‌راحتی می‌تونی با استفاده از اکانت گوگل یا فیس‌بوک وارد برنامه بشی و به همه قسمت‌های اون دسترسی پیدا کنی.

 

 

چت‌های گروهی

لیستی از روم‌های مختلف در صفحه اصلی اپلیکیشن نمایش داده میشه و حتی می‌تونی به قسمت Explore رفته و کشور موردنظرت رو انتخاب کنی یا اینکه با وارد کردن آیدی روم یا کاربر، روم موردنظرت رو پیدا کنی و واردش بشی.

 

چت صوتی

با زدن آیکون میکوفن می‌تونی گفتگوی خودت در روم رو شروع کنی، اما بهتره صبر کنی بقیه حرف‌شون تموم بشه و بعد شروع کنی. امکاناتی مانند چت به‌صورت متنی هم وجود داره و می‌تونی اعضای روم رو ببینی و باهاشون چت کنی.

 

 

رده‌بندی‌ها

کاربران با فعالیت‌هایی که توی اپلیکیشن انجام میدن، امتیاز می‌گیرن و برای مشاهده امتیازات و رده‌بندی‌ها می‌تونی به قسمت‌های Rank، Room و Family بری و رده‌بندی روزانه، هفتگی و ماهانه رو ببینی.

 

حتی می‌تونی برای خودت گروه خصوصی یا به اصطلاح Family درست کنی. اگه بخوای وارد گروه‌های دیگه بشی، باید منتظر بمونی تا ادمین عضویتت رو تایید کنه.

 

اشتراک‌گذاری عکس و نوشته

با مراجعه به بخش Dynamic و زدن آیکون عکس، می‌تونی عکس و نوشته موردنظرت رو منتشر کنی. البته می‌تونی مشخص کنی که پست برای عموم نمایش داده بشه یا فقط دوستات یا به‌صورت خصوصی.

می‌تونی پست بقیه رو لایک کنی، براش کامنت بذاری و حتی افراد رو فالو کنی.

 

 

رویدادها

در قسمت Activity می‌تونی جدیدترین رویدادهای پیش رو رو ببینی. زمان شروع و پایان هر رویدادی هم مشخص شده و حتی می‌تونی رویدادهای خودت رو هم بسازی.

 

کیف پول

برای انجام برخی عملیات در اپلیکیشن باید سکه داشته باشی و برای این منظور باید به بخش Wallet رفته و کیف پولت رو شارژ کنی.

 

مدال‌ها

بر اساس فعالیت و امتیازاتی که دریافت کردی از اپلیکیشن مدال می‌گیری و مدال‌ها در منوی کناری و بخش Medals نمایش داده میشن.

 

 

نقاط قوت و ضعف

  • امکانات متعدد
  • کیفیت مناسب پیام‌های صوتی
  • شلوغی صفحات

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • بهبود رابط و تجربه کاربری اپلیکیشن

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. ya iran
    ya iran 5
    کاربر خودش میتونه رایگان اتاق بسازه و و اتاقش رو مدیریت کنه کاربر دو تا لول داره یکی لول فعالیت و یکی لول سطح ثروت هر کشور رتبه بندی خاص خودشو داره که بر اساس ارسال و دریافت گیفت کاربران نمایش داده میشه کاربرا و اتاق های هر کشور سایت رسمی فارسی هم داره Yachat.ir

    به این نظر پاسخ دهید