اپلیکیشن فراز اس ام اس

با فراز اس‌ام‌اس از امکانات متعدد برای ارسال پیامک انبوه برخوردار شویدنسخه 1.0.3

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ابزارها
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 11 مگابایت

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش‌های بسیار رایج و موثر در بازاریابی محسوب میشه و خیلی از کسب‌و‌کارها از این متد تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات و خدمات‌شون استفاده می‌کنن.

تو این مطلب به نقد و بررسی یه اپلیکیشن به نام فراز اس‌ام‌اس پرداختم که امکانات خیلی خوب و متنوعی رو برای ارسال پیامک انبوه در اختیارت قرار میده. پس اگه به فکر رونق کسب‌و‌کارت هستی مطلب رو تا آخر بخون.

 

طراحی زیبا و کاربری ساده

رابط کاربردی اپلیکیشن فراز اس‌ام‌اس یا رعایت کلیه استاندارها طراحی شده و همین موضوع نیز استفاده از اون رو برای کاربر ساده کرده. تمامی عملیات تنها با چند کلیک قابل انجامه.

 

ثبت‌نام در فراز اس‌ام‌اس

برای دسترسی به امکانات این اپلیکیشن باید ثبت‌نام کنی. این کار هم خیلی راحته و کافیه یه فرم پر کنی.

 

خرید شارژ

با زدن دکمه خرید شارژ می‌تونی اعتبار خودت رو که برای ارسال پیامک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره افزایش بدی.

 

افزودن کلید دسترسی

برای اینکه بتونی از تمامی امکانات برنامه استفاده کنی، باید یه کلید دسترسی بسازی. روال انجام این کار هم ساده است و تو توضیحات این بخش بهش اشاره شده.

 

پیامک به مخاطبین

ممکنه بخوای یه پیامک رو به تعداد زیادی از مخاطبین گوشی ارسال کنی. برای این کار می‌تونی از فراز اس‌ام‌اس کمک بگیری. کافیه به بخش مربوطه رفته و مخاطبین رو از لیستی که بهت نمایش داده میشه انتخاب کنی.

حتی امکان درج نام مخاطب در پیامک هم وجود داره و اینطوری میشه متن رو شخصی‌سازی کرد.

 

پیامک به دفترچه تلفن

توی فراز اس‌ام‌اس این امکان وجود داره که دفترچه تلفن‌های متعددی بسازی و برای هر کدوم از اونا پیامک‌های خاصی رو ارسال کنی.

 

گروه‌ها

گروه‌ها هم مشابه دفترچه تلفن هستن، با این تفاوت که برای ساخت اونا نیازی به کلید دسترسی نیست و می‌تونی شماره‌ها یا مخاطبین موردنظرت رو به گروه اضافه کنی و به مخاطبین گوشی نظم بیشتری بدی.

 

پیامک انبوه

میشه گفت این قسمت از اپلیکیشن، اصلی‌ترین سرویسیه که فراز اس‌ام‌اس در اختیارت میذاره. به راحتی استان و شهر دلخواهت رو انتخاب کن و به اونا پیامک بفرست.

 

پیامک به بانک مشاغل

برای اینکه بازدهی تبلیغات بالاتر بره، باید مخاطبین خودتونو دقیق‌تر انتخاب کنین. با مراجعه به بخش "پیامک به بانک مشاغل" می‌تونی شغل و گرایش موردنظرت رو انتخاب کنی و با ارسال پیامک به اون، بازدهی بهتری از تبلیغات بگیری.

 

پیامک کد پستی

در این بخش هم کافیه اپراتور و کدپستی رو وارد کنی و پیامک رو برای کد پستی‌های خاص ارسال کنی.

 

پیامک به شماره

از این قابلیت هم می‌تونی برای ارسال پیامک به شماره‌هایی که به صورت دستی وارد میشن، استفاده کنی. البته امکان انتخاب شماره از لیست مخاطبین گوشی هم وجود داره.

 

از طریق فایل اکسل

خیلی از سرویس‌های بازاریابی، لیست شماره‌ها و ایمیل‌های افراد رو به صورت فایل اکسل بهت میدن و می‌تونی از این فایل برای ارسال پیامک ارسال کنی. فرمت فایل هم بهت نمایش داده شده و بهتره قبل از آپلود، اون رو هم چک کنی.

 

پیامک پیش‌فرض

خیلی وقت‌ها نیازه که یه پیامک مشابه رو بارها و بارها برای افراد ارسال کنیم. بخش پیامک پیش‌فرض هم برای انجام همین کار به کمکت میاد.

می‌تونی هر تعداد پیامک پیش‌فرض درست کنی و به مناسبت‌های مختلف ازشون استفاده کنی.

 

گزارشات

بررسی آمار و ارقام یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر فرآیند بازاریابی محسوب میشه و با مراجعه به بخش گزارشات، می‌تونی یه آمار کلی از وضعیت پیامک‌های ارسالی خودت رو مشاهده کنی.

 

امکان ارسال پیامک به بلک‌لیست

خیلی از افراد امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی رو مسدود کردن، اما فراز اس‌ام‌اس بهت امکان میده تا بتونی حتی به بلک‌لیست هم پیامک ارسال کنی.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن فراز اس‌ام‌اس

 

ارسال پیامک انبوه farazsms

با فراز اس‌ام‌اس از امکانات متعدد برای ارسال پیامک انبوه برخوردار شوید

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری ساده
  • اجرای روان و بدون خطا
  • سهولت در استفاده از اپلیکیشن
  • امکانات متعدد و کاربردی
  • مورد خاصی وجود ندارد

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن فراز اس ام اس از کافه بازار