مشاوریاب روان پژوه

با "مشاوریاب روان پژوه" به راحتی و سرعت نوبت مشاوره بگیریدنسخه 2.1.1

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

مشورت گرفتن از سایرین کمک بسیار زیادی در حل مشکلات روزمره میکند و مشاورین و روان شناسان با علم و تخصصی که دارند، به افراد مشاوره میدهند و به آنها یاری میرسانند تا بهترین تصمیم های ممکن را بگیرند.

 

نوبت گرفتن از پزشکان و روان شناسان با توجه به افزایش درخواست ها و مراجعه کنندگان دشوارتر از گذشته شده و با توجه به مشغله های روزمره، به دستیاری نیاز داریم که دسترسی راحت و سریع به مشاوران را مسیر سازد.

 

در این مطلب به نقد و بررسی یک اپلیکیشن به نام "مشاوریاب روان پژوه" پرداخته ایم که خدمات متنوعی برای دریافت مشاوره در اختیارتان قرار میدهد.

 

برای گرفتن مشاوره ثبت نام کن

به محض اجرای اپلیکیشن از شما خواسته میشود تا در آن ثبت نام نمایید. اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، ایمیل و کد معرف در فرم وجود دارد.

 

رابط کاربری اپلیکیشن به خوبی طراحی شده و بسیاری از جزئیات مانند رنگ های یکدست، فونت های خوانا، ناوبری آسان و دسترسی راحت به قسمت های مختلف در آن مد نظر قرار داده شده اند.

 

 

در صفحه اصلی اپلیکیشن چهار قسمت زیر را مشاهده میکنید:

  • دپارتمان ها
  • درخواست همکاری
  • نوبت دهی آنلاین
  • مشاوران
 

اگر از افرادی هستید که برای انجام هر کاری نیازی به دریافت مشاوره دارند، قسمت نوبت دهی بیشترین کاربرد را برای شما خواهد داشت.

 

بسیاری از محتوای اپلیکیشن به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت در در دسترس است، اما برای ثبت نوبت و مشاهده برخی از قسمت ها مانند اطلاعات مشاور و ... به اینترنت نیاز دارید.

 

 

 

لیستی از مشاوران روان شناسی را به تفکیک استان مشاهده کن

اپلیکیشن "مشاوریاب روان پژوه" در حال حاضر خدمات مشاوره حضوری خود را در هفت شهر کشور ارائه میدهد، اما مشاوره غیرحضوری برای کاربران کل کشور در دسترس است.

 

تعداد شهرهای مورد پشتیبانی نیز به زودی افزایش پیدا میکند و در نسخه های آینده برنامه، از تمامی نقاط کشور قادر به دریافت مشاوره حضوری خواهید بود.

 

 

با انتخاب شهر موردنظر در قسمت بالای صفحه، مشاوران آن شهر به صورت تفکیک شده نمایش داده میشوند.

 

اطلاعاتی از قبیل عکس، نام، تخصص و امتیاز مشاور در این قسمت قابل مشاهده است و با لمس هریک از آیتم ها میتوانید اطلاعات تکمیلی مانند زمینه کاری، تحصیلات و راه های ارتباطی (اینستاگرام، تلگرام، ایمیل و وبسایت) مشاور را ببینید.

 

با زدن دکمه "آشنایی بیشتر با مشاور" در پایین صفحه نیز سایر اطلاعات مشاور به نمایش درمی آید.

 

امکان جستجوی مشاور بر اساس نام و نام خانوادگی نیز یکی از قابلیت هایی است که انتظار میرود در نسخه های آینده برنامه پیاده سازی شود. جای خالی فیلترهایی از قبیل نمایش مشاوران بر اساس تخصص، تحصیلات، زمینه کاری، امتیاز و ... نیز در این صفحه احساس میشود.

 

 

در یک چشم به هم زدن نوبت مشاوره بگیر!

در صورتی که مایل به گرفتن نوبت مشاوره بودید، دکمه "نوبت بگیرید" را بزنید و فرمی را که در ادامه نمایش داده میشود، تکمیل کنید.

 

اگر مایلید با مراجعه به مطب مشاوره دریافت کنید، گزینه حضوری و درغیراین صورت گزینه غیرحضوری را انتخاب کنید. مشاوره غیرحضوری به صورت اینترنتی و تلفنی انجام میشود و باید گزینه دلخواه خود را بزنید.

 

 

مورد مشاوره خود را مشخص کنید، برای نمونه مشاوره فردی، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی و ...

موردی که به خوبی در پیاده سازی آن دقت شده، نمایش موارد مشاوره با توجه به زمینه کاری مشاور انتخاب شده است و به این ترتیب کاربر راحت تر و سریع تر میتوانید مورد دلخواه را انتخاب نماید.

 

از آنجا که از صفحه اختصاصی مشاور اقدام به ثبت نوبت کردید، مشاور به طور پیش فرض برایتان انتخاب شده است.

تاریخ مشاوره را انتخاب کنید و دکمه "ادامه" را بزنید.

 

در قسمت مشخصات، باید اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره همراه، پست الکترونیکی و کد معرفی را وارد کنید.

از آنجا که کاربر موقع ثبت نام، شماره همراه و نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده، بهتر بود این اطلاعات به صورت پیش فرض در فرم نمایش داده شوند، اما قابلیت ویرایش داشته باشند.

به این ترتیب لازم نیست این اطلاعات برای هربار ثبت نوبت وارد شوند و تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربر قرار میگیرد.

 

پس از تکمیل فرم، اطلاعات برای تایید به شما نمایش داده میشود و باید گزینه "شرایط و قوانین را میپذیرم" را انتخاب کرده و دکمه "تایید" را بزنید.

پس از ثبت درخواست مشاوره در "مشاوریاب روان پژوه"، ظرف 24 ساعت جهت انجام هماهنگی های لازم با شما تماس گرفته میشود.

 

با زدن "نوبت دهی" در منوی پایینی، فرم ثبت نوبت نمایش داده میشود و باید مورد مشاوره را انتخاب کنید تا مشاوران متخصص در آن زمینه به شما نمایش داده شوند.

البته بهتر است امکان جستجوی مشاور با تایپ کردن بخشی از نام یا نام خانوادگی نیز فراهم شود و مشاوران به ترتیب الفبایی در لیست ظاهر شوند تا کاربر سریع تر قادر به پیدا کردن مشاور دلخواه خود گردد.

 

کلینیک مشاوران روان پژوه

با زدن "کلینیک" در منوی پایینی به اطلاعاتی از جمله "مکان مرکز"، "خدمات" و "رزومه" دسترسی خواهید داشت و برای گرفتن مشاوره از کلینیک مشاوران روان پژوه میتوانید از این بخش اقدام کنید.

 

 

ویرایش اطلاعات پروفایل

با زدن "حساب من" در منوی پایینی نیز اطلاعات پروفایل تان نمایش داده میشود و میتوانید آنها را ویرایش نمایید. البته امکان ویرایش شماره موبایل وجود ندارد و در صورت تمایل میتوانید عکس پروفایل خود را نیز آپلود کنید.

 

دپارتمان ها: اطلاعات روان شناسی کاربردی به تفکیک دسته بندی

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، "دپارتمان ها" یکی از قسمت های کاربردی است که از طریق صفحه اصلی اپلیکیشن میتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

خانواده، پیش از ازدواج، کودک و نوجوان و ... دسته بندی های موجود در قسمت دپارتمان ها میباشند. با کلیک روی هریک از آیتم ها مقالات مفیدی به شما نمایش داده میشود و به صورت آفلاین نیز میتوانید آنها را مطالعه کنید.

 

 

اگر متخصص روانشناسی هستی، با "مشاوریاب روان پژوه" همکاری کن

از طریق "درخواست همکاری" در صفحه اصلی نیز میتوانید اطلاعات مرتبط به تخصص خود را برای کلینیک مشاوران روان پژوه ارسال کرده و پس از تایید، به عنوان مشاور در این اپلیکیشن فعالیت کنید.

 

 

اگر به مشاوره نیاز دارید و به دنبال راهی سریع برای پیدا کردن مشاور و گرفتن نوبت میگردید، از اپلیکیشن "مشاوریاب روان پژوه" کمک بگیرید.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن "مشاوریاب روان پژوه"

 

مشاوریاب روان پژوه

با "مشاوریاب روان پژوه" به راحتی و سرعت نوبت مشاوره بگیرید

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری مناسب
  • سهولت در استفاده از اپلیکیشن
  • دسترسی آسان به کلیه قسمت ها
  • مقالات مفید
  • کمبود برخی امکانات

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • نمایش شماره همراه و نام کاربر در فرم نوبت دهی، به صورت پیش فرض
  • افزودن فیلترهای گوناگون به قسمت مشاوران (بر اساس زمینه کاری، امتیاز)
  • امکان جستجوی مشاور بر اساس نام و نام خانوادگی
  • نمایش مشاوران به ترتیب الفبا
  • امکان پرداخت آنلاین برای مشاوره غیرحضوری
  • امکان ثبت امتیاز برای مشاور توسط کاربران
  • امکان لغو درخواست مشاوره از طریق اپلیکیشن امکان ویرایش اطلاعات نوبت دهی از طریق اپلیکیشن
  • نمایش آدرس مطب روی نقشه برای مسیریابی آسان

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. Ravan Pc
    Ravan Pc 5
    عالیههه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود مشاوریاب روان پژوه