اپلیکیشن زودشور

خشکشویی زودشور؛ سرویسی سریع و مقرون به صرفه در تهراننسخه 1.9938.10725

4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سبک زندگی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : ۶٫۲ مگابایت
دریافت برنامه/بازی خشکشویی آنلاین زودشور zoodshoor از بازار سازنده : محمد رهی

پاکیزگی و مرتب‌بودن یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر انضباط شخصی در افراد مختلف است. گاهی به دلیل مشغله‌های کاری و فشردگی برنامه‌های متعدد روزانه ممکن است نتوانیم لباس‌های خود را به خشکشویی ببریم و آنها را برای استفاده مجدد، آماده و آراسته کنیم. در این نقد و بررسی، میخواهیم به معرفی اپلیکیشن زودشور بپردازیم؛ زودشور که یک سرویس خشکشویی آنلاین در شهر تهران است به راحتی و بدون هزینه اضافه، البسه شما از را درب منزلتان دریافت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به شما تحویل میدهد.خشکشویی انلاین استفاده از اپلیکیشن زودشور بسیار ساده میباشد و کافی است یک بار برای همیشه در اپلیکیشن و یا سایت زودشور، عضویت خود را تکمیل نمایید تا بتوانید بدون محدودیت از کلیه خدمات این سرویس کارآمد استفاده کنید. با ورود به اپلیکیشن، ابتدا نوع پوشاک خود را انتخاب نموده و پس از آن با انتخاب نوع خدمت (شست و شو، خدمات اتوبخار یا شست و شو و اتوبخار)، لباس را به سبد سفارش خود اضافه میکنید. نکته: در این برنامه حتی قبل از ثبت سفارش میتوانید قیمت تقریبی هر لباس را به تفکیک نوع مشاهده نمایید. شستشوی آنلاین لباس خشکشویی آنلاین زودشور، در چهار دسته بندی کلی، سفارشات شما را طبقه بندی میکند. این دسته بندی‌ها عبارتند از: لباس‌های مردانه: کت و شلوار، شلوار تک، تیشرت، پیراهن، پالتو، کفش جیر و... لباس‌های زنانه: شلوار، کت، مانتو، کاپشن چرم، ژاکت، شال و روسری، بافت و... ‌کالای خواب وحمام: لحاف، ملحفه، پتو، روتختی و روبالشی، حوله پالتویی و... خانگی: انواع پرده، رومیزی، روفرشی، کوسن و... در این اپلیکیشن هر لباس، برای خود یک صفحه اختصاصی دارد که اطلاعات و امکانات مفیدی را میتواند در اختیار کاربران قرار دهد. برای مثال:

  • به اشتراک گذاری
  • افزودن به علاقه مندی
  • قیمت
  • توضیحات نوع خدمات
  • مشاهده نظرات کاربران
  • و...
هر یک از اطلاعات فوق میتواند به شما در انتخاب درست نوع لباس و اطمینان از کیفیت خدمات انجام شده کمک کند. ارسال و دریافت رایگان لباس شما بعد از اضافه کردن تمامی سفارشات به سبد خرید با انتخاب دکمه "تکمیل خرید" وارد صفحه آدرس میشوید که به دو صورت نوشتاری یا انتخاب مکان به کمک نقشه موجود در برنامه، میتوانید آن را تکمیل نمایید. نکته: اگر کد تخفیف در اختیار دارید، میتوانید آن را در فرم فوق وارد کنید. پس از آن برنامه، اطلاعات درج شده توسط شما را جهت تاییدنهایی نمایش میدهد. همچنین در این صفحه میتوانید زمان تحویل و دریافت سفارش را نیز مشخص نمایید. در نهایت با انتخاب شیوه پرداخت، میتوانید سفارش خود را برای سامانه ارسال کنید. نکته: سرویس دریافت و تحویل لباس ها رایگان میباشد. اپلیکیشن خشکویی زودشور با مراجعه به منو کناری اپلیکیشن میتوانید علاوه مشاهده اعتبار اکانت، به امکانات مختلفی دسترسی داشته باشید که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. علاقه مندی‌ها: البسه رایجی که میخواهید به خشکشویی بفرستید را به این قسمت اضافه نمایید تا به راحتی بتوانید به آرشیو آنها دسترسی پیدا کنید و سفارشات خود را کمترین زمان ممکن ثبت نمایید. تاریخچه خرید: در این بخش میتوانید به اطلاعات کاملی از سفارشات قبلی خود دسترسی پیدا کنید و در صورت نیاز هر یک از آنهارا توسط پشتیبانی پیگیری نمایید. معرفی به دوستان: با معرفی برنامه به دوستان و آشنایانتان میتوانید به صورت دوطرفه(هم شما و هم دوستتان) اعتبار دریافت کنید. تماس با پشتیبانی: اگر مشکلی هنگام استفاده از برنامه برای شما رخ داد میتوانید با پشتیبانی تماس حاصل کنید و آن را پیگیری کنید. ویرایش حساب کاربری: تغییر کلمه عبور، ایمیل، نام و نام خانوادگی از شاخص ترین امکانات این قسمت از برنامه میباشد که در صورت نیاز میتوانید از آن ها استفاده نمایید.
برای صرفه جویی و مدیریت بهتر وقت و هزینه خود میتوانید از اپلیکیشن زودشور استفاده کنید و در تمامی قرارهایتان بدون دلهره، مرتب و آراسته ظاهر شوید.
سفارش شستشوی لباس در تهران
نقاط قوت برنامه
  • راحتی کار با اپلیکیشن برای همه اقشار
  • اجرای روان و بدون خطا
  • رابط کاربری کاربرپسند و یکپارچه
نقاط ضعف برنامه
  • امکان جستجوی ضعیف
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه اپلیکیشن زودشور، به عنوان یک خشکشویی آنلاین به خوبی میتواند تمامی نیاز کاربران خود را برطرف نماید. همچنین انتظار میرود با توسعه این سرویس شاهد پوشش کامل شهر تهران و ورود به سایر شهرهای ایران باشیم. البته بهبود برخی از امکانات میتواند تجربه بهتری هنگام استفاده از سرویس، به کاربران هدیه دهد. مواردی مثل:
  • بهبود عملکرد سیستم جستجو
  • افزایش سایز نوشته‌ها در برخی از صفحات
  • نمایش اخطار هنگام آفلاین بودن دستگاه

خشکشویی آنلاین زودشور zoodshoor

خشکشویی زودشور؛ سرویسی سریع و مقرون به صرفه در تهران

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود زودشور از کافه بازار