بازی شهر کلمات

شهر کلمات: افزایش دقت و تمرکز به کمک بازی با حروفنسخه 1.2.6

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

برای تقویت هوش و افزایش تمرکز کارهای زیادی میشه انجام داد، از حل جدول گرفته تا مدیتیشن و ... اما راه‌های راحت‌تری هم برای این کار وجود داره.

شاید بگی چه کاری...

جوابش خیلی ساده است، با انجام بازی‌های حدس کلمه. این نوع بازی‌ها نیاز به فکر کردن، تمرکز و دقت دارن و توی این مطلب می‌خوام تو رو با یکی از بازی‌های حدس کلمه به نام "شهر کلمات" آشنا کنم. پس اگه به دنبال راهی برای تقویت تمرکز می‌گردی، من رو همراهی کن.

 

انتخاب نام و آواتار

تنها کاری که قبل از شروع بازی باید انجام بدی، انتخاب نام و آواتارت هست. تنوع آواتارها خیلی زیاده و حتی می‌تونی از اسامی خود آواتارها هم استفاده کنی.

 

شروع بازی

الان وقتشه که شروع بازی رو بزنی و این چالش هیجان‌انگیز رو تجربه کنی. این بازی درحال‌حاضر 500 مرحله داره و در آینده تعداد این مراحل بیشتر هم میشه.

روال انجام بازی در تمامی مراحل به یک شکل هست، اما حدس کلمات به‌مرور دشوارتر میشه.

در هر مرحله تعدادی حروف به‌هم‌ریخته بهت نمایش داده میشه و باید با کشیدن انگشت روی حروف، کلمه موردنظر رو پیدا کنی. البته تعدادی از حروف با رنگ و شماره متمایز شدن تا سریع‌تر بتونی کلمه رو حدس بزنی.

با چند بار تمرین سرعت‌عملت بیشتر میشه و می‌تونی مراحل رو یکی پس از دیگری پشت سر بذاری. با انجام هر مرحله از بازی یک سکه هدیه می‌گیری و اگه می‌خوای جایزه‌ات دو برابر بشه، باید یه ویدیوی تبلیغاتی ببینی.

چطور می‌تونم کمکت کنم؟

خیلی وقت‌ها ممکنه مغزت یاری نکنه و تو یه مرحله گیر کنی. اما نگران نباش، چون کمک‌های بازی بهت تقلب میدن.

بازی چهار تا کمک داره که هرکدوم بعد از یه مرحله خاصی فعالی میشن. در ازای استفاده از کمک هم تعدادی از سکه‌هات کم میشه. این کمک‌ها موارد زیر هستن که بسته به نیازت می‌تونی از هرکدوم‌شون استفاده کنی:

  • می‌‌خوای بدونی این کلمه چند حرفه؟
  • می‌خوای یک حرف کلمه رو باز کنم برات؟
  • می‌خوای اطلاعاتی از کلمه بهت بدم؟
  • می‌خوای حروف اضافه رو حذف کنم؟

 

خرید سکه

اول کار 100 سکه به عنوان جایزه بهت داده میشه و با تکمیل هر مرحله هم سکه می‌گیری. اما اگه برای استفاده از کمک‌های بازی همه سکه‌هات خرج شده، نگران نباش.

به فروشگاه بازی مراجعه کن و سکه بخر. البته یه راه برای دریافت سکه رایگان هم وجود داره و اون اینه که ویدیوی تبلیغاتی تماشا کنی.

جدول رده‌بندی

حس رقابت و لذت برنده شدن باعث میشه انگیزه بیشتری برای انجام بازی پیدا کنی. پس یه سری به جدول رده‌بندی بزن و ببین اونجا چه خبره، تو نفر چندم هستی و با نفر اول چقدر اختلاف داری!

 

بازی شهر کلمات یه بازی سرگرم‌کننده برای اوقات فراغتت هست که هم دقت و تمرکزت رو افزایش میده و همه اطلاعات عمومیت رو. پس از دستش نده!

 

ویدیوشات کوتاهی از بازی "شهر کلمات"

 

شهر کلمات (بازی مرحله ای)

شهر کلمات: افزایش دقت و تمرکز به کمک بازی با حروف

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری زیبا و حرفه‌ای
  • گیم‌پلی ساده
  • اجرای روان و بدون خطا
  • یکنواخت شدن بازی بعد از انجام چند مرحله

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - افزودن سبک‌های مختلف به مراحل بازی
  • - امکان همگام‌سازی اطلاعات روی گوشی‌های مختلف

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بازی شهر کلمات از کافه بازار