چگونه بیشترین موفقیت را از کمپین های ویدیو مارکتینگ کسب کنیم؟ - بخش دوم
در مطلب قبلی روش هایی جهت کسب بیشترین بهره وری از ویدیو مارکتینگ شرح داده شد، در ادامه به سایر ترفندها پرداخته می شود، با ما همراه باشید.
1. افزودن یک دکمه Call to Action
یکی از بزرگ ترین خطاهایی که از جانب کسب و کارها در ارتباط با ساخت محتوای ویدویی سر می زند، این است که آنها ویدیو را به گونه ای می سازند که وقتی تمام شد صفحه سیاه می شود. این کار به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، در عوض باید مسیری را به کاربران نشان دهید که پس از تماشای ویدیو به آنجا مراجعه کنند.
ثانیه های آخر ویدیو را باید به نمایش اطلاعات تماس و یک Call to Action صریح اختصاص داد. از این بابت که این دکمه بازدیدکنندگان را به جایی که می خواهید هدایت می کند، اطمینان حاصل کنید.
2. از بابت ارسال ویدیو در چندین مکان مطمئن شوید
آیا نتایج موردنظر خود را دریافت نمی کنید؟
احتمال دارد مکان توزیع ویدیو یک مساله برای شما باشد، بخش اعظمی از مخاطبین هدف ممکن است در شبکه های کاملا متفاوتی قرار داشته باشند، از این رو ارسال ویدیو در وب سایت، در حالی که بسیاری از مخاطبین شما در فیسبوک و توییتر هستند، هیچ نفعی برای شما به همراه نخواهد داشت، از این رو باید به نحوه گسترش بهتر روش های توزیع خود بیندیشید.
3. از داده ها جهت تعیین اقدام بعدی خود بهره بگیرید
داده ها در دنیای کسب و کار اهمیت ویژه ای دارند و تنها از این راه است که می توانید از بابت درستی کارهای خود مطمئن شوید. لازم است تا یک استراتژی جمع آوری داده را مورد استفاده قرار دهید، با این کار نموداری از پیشرفت هریک از ویدیوها را در اختیار خواهید داشت. آیا افراد به ویدیوهای شما واکنش درست و خوبی نشان می دهند یا به سرعت صفحه را ترک می کنند؟ چنین اطلاعاتی جهت ساخت ویدیوهای بعدی شما نقش حیاتی دارند.
جمع بندی
در صورت استفاده درست از ویدیو مارکتینگ، این شیوه از بازاریابی بسیار تاثیرگذار خواهد بود، اما به یاد داشته باشید که پیش از راه اندازی کمپین بعدی خود، به دقت همه چیز را مورد ارزیابی و سنجش قرار دهید.