دانشنامه تسلیحات نظامی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن دانشنامه تسلیحات نظامینسخه 1.0

امتیاز کاربران
3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی دانشنامه تسلیحات نظامی از بازار سازنده : دانشنامه

هر یک از کشورهای جهان، برای دفاع از خود مجهز به ادوات نظامی هستند تا در صورت لزوم آنها را به کار ببندند. در این میان، تکنولوژی تولید سلاح و ماشین های جنگی در دست ابرقدرت ها میباشد و البته ایران نیز از این لحاظ پیشرفت های چشمگیری داشته است.

اگر تمایل دارید با تجهیزات نظامی بیشتر آشنا شوید، ما را در معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن اندرویدی "دانشنامه تسلیحات نظامی" همراهی کنید. دانشنامه تسلیحات نظامی

رابط کاربری:

ظاهر این برنامه در صفحه اصلی، برپایه نمایش تصاویر بندانگشتی طراحی شده است. مزیتی که استفاده از این روش نسبت به فهرست های متنی دارد، ایجاد تمایل بیشتر در کاربران برای مطالعه مطالب میباشد. به هرحال تصاویر جذابیت بیشتری به متن ها میبخشند و حتی در برخی برنامه ها همانند "دانشنامه تسلیحات نظامی" لازم و ضروری هستند.

رنگ بندی هماهنگ، فونت مناسب با قابلیت تغییر سایز، آیکن های گویا و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی، از جمله نقاط قوت این برنامه اندرویدی محسوب میشوند. البته در حال افقی معدود نقص هایی به چشم میخورد و بهترین دید را در حالت عمودی خواهید داشت. نقص های دیگری که باید به آن اشاره کنیم، عدم استفاده از رنگ های زنده تر در طراحی "دانشنامه تسلیحات نظامی" و مزاحمت دکمه بزرگنمایی متن در هنگام مطالعه میباشد.

از لحاظ سرعت دسترسی به بخش های مختلف برنامه و استفاده راحت از آن نیز مشکلی وجود ندارد و استاندارهای لازم در حد معمول رعایت شده اند. امتیاز AppReview به این بخش، 3.5 از 5 است. دانشنامه تسلیحات نظامی

کاربرد:

بیشترین امتیاز را باید به میزان مطالب و تعداد اداوات جنگی که در این اپلیکیشن اندرویدی معرفی شده اند، بدهیم. سلاح ها و ماشین های نظامی، در 4 بخش بمب ها و موشک ها، هوایی، دریایی و زمینی گردآوری شده اند و هرچند تمامی ابزارآلات جنگی شناخته شده در دنیا را شامل نمیشوند اما بدون تردید شما، با خیلی از  آنها آشنایی ندارید.

"دانشنامه تسلیحات نظامی"، اطلاعات جالبی درمورد قدرت های نظامی در 4 قاره جهان به کاربران ارائه میدهد. همچنین مقالات قابل توجهی نیز درمورد جنگ و ادوات نظامی وجود دارد که مطالعه آنها خالی از لطف نیست. البته فراموش نکنید که اطلاعات موجود در برنامه فوق، شامل موارد محرمانه نمیشود!

امکان افزودن مطالب به علاقه مندی ها، تنها قابلیت این اپلیکیشن است و انتظار میرفت امکانات جانبی دیگری همچون به اشتراک گذاری و ابزار جستجو نیز در آن وجود داشته باشد. AppReview امتیاز 4 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. دانشنامه تسلیحات نظامی

قیمت:

جمع آوری این همه اطلاعات تخصصی درمورد ابزار و ادوات جنگی، کار ساده و بدون زحمتی نیست و آشنایی با این سلاح ها و ماشین های نظامی میتواند برای کاربران جالب و سرگرم کننده باشد. بهتر بود قیمت کمتری برای "دانشنامه تسلیحات نظامی" درنظر گرفته شود تا مخاطبان بیشتری از آن استقبال کنند. امتیاز AppReview به این بخش، 4 از 5 میباشد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    امین عباسی 5
    خیلی وقته که دنبال این برنامه بودم تُو کافه بازار نیست خواهشاً بهم بگید چجوری دانلودش کنم

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      این اپلیکیشن متاسفانه از کافه بازار حذف شده و لینک دانلود از اون نداریم

      به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    میلاد
    لطفاً راه برقراری ارتباط با برنامه نویس را هم ذکر بفرمایید. با سپاس

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    سعید 5
    خیلی خوبه لذت بردم . کاش آپدیت بشه.

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    فراست 5
    برای اهلش عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    صابر 5
    خیلی این برنامه دوست داشتنیه . امیدوارم کامل تر بشه .

    به این نظر پاسخ دهید