معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 26

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 26

استقبال شما کاربران عزیز از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، باعث شده تا با اشتیاق این روند را ادامه دهیم و در شماره بیست و ششم نیز برترین عناوین روز قبل (29 آذرماه 1395) که در کافه بازار منتشر شده اند را نام ببریم. در ادامه با AppReview همراه شوید تا مروری کوتاه بر این عناوین داشته باشیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی Stickman Base Jumper 2 (غیر فارسی)

برخی از بازی های رایانه ای آنقدر در بین مخاطبان محبوب میشوند که بطور سری وار، عناوین مختلفی از آنها منتشر میگردد. این بازی اندرویدی نیز که کاراکتر معروف Stickman در آن حضور دارد، از همین نوع میباشد و باید در آن از ساختمان های بلند پرش کنید و بهترین رکورد را به ثبت برسانید. گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز، از جمله ویژگی های "Stickman Base Jumper 2" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن زوبر

حمل و نقل مسافران داخل شهر یا جابجایی کالاهای بزرگ و کوچک، از جمله مسائلی است که این روزها توجه زیادی به آن میشود و راهکارهایی برای افزایش کیفیت آن ارائه میگردد. این برنامه اندرویدی یکی از همین راهکارها بوده که اگر ساکن شهرهای کرمان یا زاهدان هستید، به کمک آن میتوانید برای کرایه تاکسی، وانت و یا پیک موتوری اقدام کنید. برای "زوبر" میتوانیم خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، امکانات مفید و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دریافت از کافه بازار

3 بازی بزن بکش

یک بازی ساده هم میتواند اوقات فراغت سرگرم کننده ای را برای ما به وجود آورد به شرط اینکه از گیم پلی جذابی برخوردار باشد. در این بازی اندرویدی باید سرعت عمل خود را نشان دهید و موجی از دشمنان را نابود کنید تا به سنگرگاه شما وارد نشوند. گرافیک جالب و گیم پلی درگیر کننده از ویژگی های "بزن بکش" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 اپلیکیشن تهرونک 18

امروزه لازم نیست که برای یافتن یک مکان خاص در شهرهای بزرگ، کوچه به کوچه پرس و جو کنیم چون ابزارهایی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانیم آدرس نقاط مختلف شهر را به راحتی بیابیم. اگر ساکن منطقه 18 تهران هستید، این اپلیکیشن اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود و آدرس فروشگاه ها، مراکز خدماتی و غیره را در اختیار شما قرار میدهد. برای "تهرونک 18" باید به خصوصیاتی همچون محیط زیبا و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم. بد نیست بدانید که برنامه فوق برای چند منطقه دیگر پایتخت نیز تولید شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

5 بازی Dancing Line (غیر فارسی)

ترکیب موسیقی و بازی میتواند بسیار سرگرم کننده باشد و برخی از عناوینی که تاکنون در این سبک تولید گردیده اند، به محبوبیت قابل توجهی دست یافته اند. در این بازی اندرویدی که به سبک موسیقایی میباشد، باید مسیر خود را از میان راه های پر پیچ و خم پیدا کنید و همزمان به موزیک ایجاد شده گوش دهید. گرافیک چشم نواز و گیم پلی درگیرکننده از ویژگی های "Dancing Line" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکیشن عضوبگیر (افزایش اعضا کانال تلگرام)

کانال های تلگرامی میتوانند به منبع خوبی برای کسب درآمد تبدیل شوند اگر تعداد اعضای آنها زیاد باشد. این برنامه اندرویدی به صاحبان کانال های تلگرام کمک میکند تا مخاطبان بیشتری را جذب نموده و کسب و کار خود را رونق ببخشند. برای "عضوبگیر" باید خصوصیاتی از جمله ظاهر جذاب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن Image Converter (غیر فارسی)

در دنیای دیجیتال، تصاویر با فرمت های مختلفی تولید میشوند که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارد. ممکن است برخی از این فرمت ها در دستگاه تلفن همراه یا تبلت شما قابل خواندن نباشد که برای رفع این مشکل، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید و عکس های خود را ویرایش نموده و فرمت آنها را تغییر دهید. امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار کاربران، از ویژگی های "Image Converter" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن برنامه لاغری ترازو

برای دستیابی به اندام متناسب و سلامتی جسم، باید رژیم غذایی مناسب داشته باشیم و به انجام حرکات ورزشی بپردازیم که البته رعایت اصول در آنها الزامی است. در این برنامه اندرویدی، مطالب مفیدی گنجانده شده که با مطالعه و عمل به آنها میتوانید به اندام ایده آل خود دست یابید. گرافیک کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از جمله خصوصیات "برنامه لاغری ترازو" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بازی اسم فامیل آنلاین

بدون تردید شما نیز سرگرمی های دسته جمعی و لذت بخشی را انجام داده اید که برایتان یادآور خاطرات خوب هستند. یکی از این سرگرمی ها، اسم و فامیل میباشد که در این بازی اندرویدی میتوانید آن را به صورت آنلاین و با دیگر کاربران انجام دهید. برای "اسم فامیل آنلاین" باید به ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا و گیم پلی اعتیادآور اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 اپلیکیشن موزیک پلیر فست ادیو

کمتر کسی را میتوان یافت که در تلفن همراه یا تبلت او تعدادی آهنگ وجود نداشته باشد و با این دستگاه ها، به موزیک گوش ندهد. هرچند برنامه پخش موسیقی بطور پیش فرض در موبایل و تبلت قرار داده شده اما امکانات آن محدود است. با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، میتوانید موزیک را با در اختیار داشتن امکانات بیشتر گوش کنید. قابلیت های کاربردی و ظاهر جذاب از جمله خصوصیات "موزیک پلیر فست ادیو" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید