معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 56

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 56

مثل همیشه در دو روز گذشته (7 و 8 بهمن ماه 1395) نیز تعدادی اپلیکیشن و بازی موبایل در کافه بازار منتشر شدند که ما 10 عنوان برتر را از میان آنها انتخاب نموده و در شماره پنجاه و ششم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، بطور مختصر مرور کرده ایم. برای آشنایی با این عناوین، در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بوک لوپ

این برنامه اندرویدی برای خرید و فروش کتاب به صورت تخصصی کاربرد دارد و از امکانات مفیدی بدین منظور بهره میبرد. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "بوک لوپ" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 نبرد ناوگان دریایی

این بازی اندرویدی در سبک اکشن عرضه شده و در آن باید با ناو جنگی خود، به یک نبرد جانانه دریایی بپردازید. گرافیک زیبا و گیم پلی هیجان انگیز، از خصوصیات "ناوگان دریایی" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 پوینتی کسب و کار

صاحبان کسب و کارهای مختلف میتوانند به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات جالب آن، مشتریان خود را به خرید و حضور مجدد در فروشگاهشان ترغیب کنند. ظاهر زیبا، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "پوینتی کسب و کار" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 گنده لات

در این بازی اندرویدی که به سبک اکشن میباشد، باید به عنوان گنده لات محله خود وارد عمل شده و جلوی اتفاقات بد را بگیرید! برای "گنده لات" باید خصوصیاتی از قبیل گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 آنتی ویروس اسکورپیون

برای محافظت از دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود در برابر بدافزاهای مختلف، میتوانید از این برنامه اندرویدی به عنوان یک آنتی ویروس بهره ببرید. برای "آنتی ویروس اسکورپیون" باید به ویژگی هایی همچون محیط زیبا، امکانات مفید و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 کارتا

این بازی اندرویدی در سبک کارتی بوده که در آن باید با انتخاب کارت درست، دیگر بازیکنان را شکست داده و امتیاز بدست آورید. گرافیک کاربرپسند و گیم پلی سرگرم کننده، از خصوصیات "کارتا" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 مبلت

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید به صورت مستقیم، وسایل تزئینی منزل و مبلمان دلخواه خود را از بهترین تولیدکنندگان خریداری نمایید. ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد، از ویژگی های "مبلت" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 تلکام تلگرام غیر رسمی

این برنامه اندرویدی، درواقع یک تلگرام غیر رسمی و دارای مجوز میباشد که به زبان فارسی بوده و امکانات جالبی دارد. ظاهر کاربرپسند، قابلیت های مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار، از خصوصیات "تلکام" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 فروشگاه بارفروش

ساکنین شهرستان بابل میتوانند به کمک این اپلیکیشن اندرویدی، مایحتاج روزمره خود از جمله مواد غذایی و بهداشتی را به صورت آنلاین خریداری کنند. برای "فروشگاه بارفروش" باید ویژگی هایی از قبیل محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری روان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازار کرمان

این برنامه اندرویدی به منظور فراهم آوردن امکان خرید و فروش اجناس نو و دست دوم در استان کرمان تولید گردیده و امکانات مفیدی در آن گنجانده شده است. برای "بازار کرمان" باید به خصوصیاتی همچون گرافیک زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Zombie Age 3 بازی هیجان انگیز در سبک اکشن از نوع زامبی

Pixabay اپلیکیشنی با یک میلیون تصویر زیبا برای پس زمینه گوشی

Parker’s Driving Challenge بازی سرگرم کننده با موضوع ماشین سواری و مسابقه

Sky Dancer بازی ماجراجویانه با گرافیک و گیم پلی متفاوت و بسیار جالب

JUSDICE یک بازی استراتژی متفاوت با گیم پلی سرگرم کننده

Maze Dungeon بازی معمایی با گیم پلی درگیرکننده و اعتیادآور

Binary Fun بازی معمایی با موضوع جورکردن اعداد باینری (صفر و یک)

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید