معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 58

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 58

امروز هم مثل روال همیشه و با یک روز تاخیر (به دلیل انتشار تعداد کم برنامه و بازی)، قصد داریم در شماره پنجاه و هشتم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، شما را با 10 عنوان برتر که طی دو روز گذشته (10 و 11 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 – شمیم سلامت

برای یافتن نزدیکترین داروخانه ها به محل زندگی خود میتوانید از این برنامه اندرویدی استفاده نمایید که دارای قابلیت ارائه نسخه و اعلام موجودی دارو توسط داروخانه ها نیز میباشد. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی های "شمیم سلامت" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 – شبکه تفریحی کلونی

این اپلیکیشن اندرویدی در واقع مجموعه ای از مطالب متنوع در دسته بندی های مختلف بوده که میتوانید از آنها بهره ببرید. محیط جذاب، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "شبکه تفریحی کلونی" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 – لیمگ (کیوسک دیجیتال نشریات)

اگر میخواهید مجموعه ای از نشریات داخلی و خارجی اعم از روزنامه ها و مجلات را در اختیار داشته باشید، این برنامه اندرویدی برای شما مناسب خواهد بود. برای "لیمگ" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 – دانلود کتاب – کتابراه

در این اپلیکیشن اندرویدی، مجموعه بزرگی از هزاران کتاب با موضوعات مختلف گنجانده شده که میتوانید آنها را دانلود و مطالعه کنید. محیط کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "کتابراه" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 – نبرد مرزی : طوفان گلوله

این بازی اندرویدی به سبک اکشن بوده و باید در آن با استفاده از تجهیزات جنگی که در اختیار دارید، از مرزهای کشور در مقابل هجوم دشمنان دفاع کنید. برای "نبردی مرزی" میتوانیم ویژگی هایی همچون گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 – پروبید | بخر ، بفروش

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید آگهی فروش لوازم نو یا دست دوم خود را بطور رایگان منتشر نمایید و کالاهای مختلفی را برای خرید بیابید. ظاهر جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان از خصوصیات "پروبید" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 – لغات زبان انگلیسی کنکور

اگر میخواهید در امتحان کنکور، به درصد بالایی از تست های زبان انگلیسی پاسخ صحیح بدهید، این اپلیکیشن اندرویدی برای شما مفید خواهد بود. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "لغات زبان انگلیسی کنکور" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 – همیار کنکور – رشته ریاضی

جهت آماده شدن برای امتحان کنکور در رشته ریاضی، میتوانید از این برنامه اندرویدی و تست های آزمایشی درون آن بهره ببرید. برای "همیار کنکور" باید به خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، محتوای غنی و رابط کاربری روان اشاره کنیم. بد نیست بدانید که برنامه فوق برای رشته های تجربی و انسانی نیز تولید شده است.

لینک دانلود از کافه بازار

9 – مترجم هوشمند فریمان

این اپلیکیشن اندرویدی برای ترجمه کلمات و متون انگلیسی مفید خواهد بود و بدین منظور دارای امکانات خوبی میباشد. محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از ویژگی های "مترجم هوشمند فریمان" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – 4x4

با انجام این بازی اندرویدی که به سبک فکری میباشد، میتوانید از اوقات فراغت خود لذت برده و سرگرم شوید. برای "4x4" باید خصوصیاتی همچون گرافیک جالب و گیم پلی سرگرم کننده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید