معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 59

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 59

یک روز دیگر هم سپری شد و مثل همیشه، با یکی دیگر از مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز مهمان شما هستیم. در شماره پنجاه و نهم از این سری مقالات، 10 اپلیکیشن و بازی برتر که روز قبل (12 بهمن ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند را نام برده و بطور مختصر مرور میکنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 مترجم رادیک

این برنامه اندرویدی یک ابزار مفید برای ترجمه و یادگیری زبان های مختلف میباشد که امکانات جالب و متفاوتی در آن گنجانده شده است. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از ویژگی های "مترجم رادیک" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 بوفه کتاب (دانلود کتاب)

با استفاده از این اپلیکیشن اندرویدی، میتوانید به مجموعه ای از کتاب ها و مجلات الکترونیکی دسترسی داشته باشید و موارد دلخواه را به راحتی دانلود کنید. ظاهر زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "بوفه کتاب" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 فرودراه

به کمک این برنامه اندرویدی، دیگر لازم نیست که نگران دیر رسیدن به پرواز خود باشید چون میتوانید به سرعت، تاکسی سفارش دهید. برای "فرودراه" باید به ویژگی هایی همچون محیط کاربرپسند، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 شهرک آرزوها (ویژه کودکان)

این بازی اندرویدی مخصوص کودکان تولید شده که جنبه آموزشی نیز دارد و کودک باید در آن، شهرک آرزوها را ایجاد نموده و با عناصر گرافیکی آن تعامل برقرار کند. برای "شهرک آرزوها" باید خصوصیاتی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی جالب برای خردسالان را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 گربه بازیگوش

برای سرگرم شدن و گذران اوقات فراغت خود، میتوانید این بازی اندرویدی را انجام دهید که در آن باید به کاراکتر اصلی یعنی گربه، در پایین آمدن از روی وسایل یاری برسانید. گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "گربه بازیگوش" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 لمساز

اگر به آهنگسازی علاقه مند هستید، برای شروع میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید که امکانات جالب و مفیدی در آن وجود دارد. ظاهر جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان از خصوصیات "لمساز" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 پاکساز تلگرام

از این برنامه اندرویدی میتوانید برای پاکسازی فایل های اضافی تلگرام استفاده نموده و سرعت این پیام رسان را به راحتی و بدون دردسرهای اضافه افزایش دهید. محیط زیبا، عملکرد مطلوب و راحتی استفاده برای همه اقشار، از ویژگی های "پاکساز تلگرام" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 ویرایشگر حرفه ای Photo Pixel

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات متعدد آن میتوانید عکس های خود را به زیبایی ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید. برای "ویرایشگر حرفه ای Photo Pixel" باید به خصوصیاتی همچون ظاهر مناسب، قابلیت های مفید و رابط کاربری استاندارد اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 شاپرک

این برنامه اندرویدی برای آموزش نقاشی به کودکان و سرگرم کردن آنها مفید خواهد بود و در آن هزاران تصویر برای نقاشی و رنگ آمیزی وجود دارد. برای "شاپرک" باید ویژگی هایی از قبیل گرافیک جذاب، محتوای مناسب و رابط کاربری روان که برای کودکان بهینه سازی شده را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 شارژک

برای خرید شارژ سیم کارت و فعالسازی بسته های اینترنت همراه، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده نموده و در وقت یا هزینه های اضافی خود صرفه جویی کنید. ظاهر زیبا، عملکرد مطلوب و رابط کاربری استاندارد از خصوصیات "شارژک" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Subway Dash بازی رکوردی با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

MiniMotorWRT بازی جذاب در سبک رانندگی با گرافیک و گیم پلی جالب

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید