Kung Fury: Street Rage

معرفی Kung Fury: Street Rage: ناجی، شهر به کمک تو احتیاج دارد!

بازی های رایانه ای، سال های زیادی است که بسیاری از مردم دنیا را به خود مشغول کرده اند و همچنان به عنوان یکی از محبوبترین سرگرمی ها شناخته میشوند. برخی از این بازی ها که برای کنسول های نسل اول و دوم ارائه میگردید، برای همیشه در ذهن مخاطبان باقی مانده اند بطوریکه اگر امکان انجام آنها با دستگاه های جدید و به خصوص تلفن همراه میسر شود، با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه میگردند.

میخواهیم شما را به زمانی ببریم که کنسول محبوب سگا با عرضه یک بازی اکشن و اعتیادآور، خاطره ای ماندگار در ذهن ها به جای گذاشت! در ادامه با معرفی بازی اندرویدی "Kung Fury : Street Rage" ما را همراهی کنید.

Kung Fury: Street Rage

مدتی است که افراد شرور و پلید، کنترل شهر را در دست گرفته اند و همه منتظر یک ناجی هستند تا اوضاع را بهبود بخشد. اینجاست که شما در لباس کاراکتر معروف بازی فوق وارد عمل میشوید و یک زد و خورد حسابی در خیابان ها به راه می اندازید! اگر قبل از این "Kung Fury : Street Rage" را با کنسول سگا انجام داده باشید، نیازی به توصیف صحنه نبرد نیست اما برای کسانی که با این بازی آشنایی ندارند همین بس، که باید خود را برای یک جنگ تمام عیار آماده کنند.

نکته جالب در این بازی اندرویدی که به حفظ جنبه نوستالژیک آن کمک کرده، استفاده از گرافیک پیکسلی به سبک کنسول های قدیمی میباشد و گویا از دریچه تلویزیون های 14 اینچی آن زمان به بازی نگاه میکنید. حتی هیچگونه تنظیمات پیشرفته مانند قطع صدا، تغییر نحوه کنترل و غیره در "Kung Fury : Street Rage" اندرویدی پیش بینی نشده تا از هر لحاظ یاد و خاطره گذشته را در ذهن شما تداعی کند.

Kung Fury: Street Rage

بهتر است بیش از این وقت تلف نکنیم چون دشمنان از هر طرف به ما حمله ور شده اند و باید درس خوبی به آنها بدهیم. لمس صفحه نمایشگر در سمت چپ یا راست کاراکتر بازی، تنها کار لازم برای هدایت آن میباشد تا هم به سمت چپ و راست برود و هم با مشت و لگد از نازی ها پذیرایی کند! در ابتدا همه چیز ساده به نظر میرسد اما با افزایش تعداد مهاجمین و ظاهر شدن انواع دشمنان با قابلیت های مختلف، تازه میفهمید که چه راه سختی در پیش دارید.

بابت سختی این نبرد نگران نباشید چون با لمس پی در پی صفحه نمایش، میتوانید ضربات سنگین و کشنده به اشرار وارد نموده و آنها را از پای درآورید. در بعضی مواقع نیز این ضربات به صورت ترکیبی میشوند و صحنه های هیجان انگیزی را در "Kung Fury : Street Rage" ایجاد میکنند. حتی امکان استفاده از وسایلی مانند بشکه، آجر یا لوله نیز در این بازی اندرویدی وجود دارد و بدین ترتیب جنگ خیابانی شما تکمیل میشود.

Kung Fury: Street Rage

چه نشسته اید که شهر در حال نابودی است! پس سربند خود را ببندید و قدم در این خیابان بگذارید چون شهروندان، بی صبرانه منتظر ناجی خود هستند. آیا میتوانید حریف نازی های بی رحم شوید؟

صحنه هایی از بازی Kung Fury : Street Rage

اینها را هم بخوانید