اعتباربخشی به مهارت تعمیرات موبایل با دریافت مدارک دانشگاهی و فنی

اعتباربخشی به مهارت تعمیرات موبایل با دریافت مدارک دانشگاهی و فنی

دو فاکتور مهم در رشته‌های فنی حائز اهمیت است. مدرک معتبر و داشتن سابقه کاری این دو فاکتور مهم و حیاتی هستند. درواقع اگر سالیان سال تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل داشته باشید، اما برای دریافت مدرک اقدام نکرده باشید، با موفقیت چندانی در حرفه خود روبه‌رو نخواهید شد. بهتر است که در حیطه شغلی خود مرکز خود را به‌صورت یکسان به دو فاکتور نامبرده معطوف کنید. ما در این مطلب برایتان درباره اعتبار بخشی به مهار تعمیرات موبایل با دریافت مدارک دانشگاهی و فنی خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اهمیت دریافت مدرک معتبر دانشگاهی و فنی تعمیرات موبایل

شاید با خود بگویید داشتن تخصص و مهارت کافی است، چرا باید برای دریافت مدرک اقدام کنیم؟ در پاسخ این پرسش می‌توانیم به دلایل زیر اشاره داشته باشیم.

- افزایش میزان حقوق باتوجه‌به مدرک تعمیرات موبایل

بدون شک دریافت مدرک معتبر فنی و دانشگاهی در راستای تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل منجر به افزایش میزان حقوق و درآمد شما در این حرفه خواهد شد. اگر دستیابی به حقوق و درآمد بالا جزء اهداف اصلی شغلی شما است، توصیه می‌کنیم به ارتقا مدرک خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

- شانس یافتن موقعیت‌های شغلی بهتر

زمانی که موفق به دریافت مدرک دانشگاهی و فنی تعمیرات تخصصی موبایل می‌شوید امکان یافتن موقعیت‌های شغلی مناسب و بهتر برایتان فراهم می‌شود. درواقع شانس همکاری با بهترین مؤسسات و شرکت‌های شناخته شده را داشته و از بابت رزومه و تجربه کاری خود نگران چندانی نخواهید داشت.

- امکان پیشرفت شغلی به‌صورت مستقل

اگر هدف شما کار کردن به‌صورت مستقل و مفرد و بدون وابستگی به گروه شرکتی است، باید بگوییم که مدارک دانشگاهی و بین المللی تعمیرات موبایل این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده‌اند. شما عزیزان می‌توانید به‌واسطه مدرک فنی تعمیرات موبایل پروانه و مجوز راه‌اندازی کسب و کار دریافت کرده و حتی با این مدرک برای دریافت وام و سایر تسهیلات نیز اقدام کنید.

- جذب اعتماد مشتریان

آن دسته از مراجعه کنندگان و مشتریانی که برای تعمیرات گوشی خود به شما مراجعه می‌کنند با مشاهده مدارک دانشگاهی و فنی شما از بابت توانایی‌هایی که دارید اطمینان خاطر داشته و راحت‌تر می‌توانند به توانایی‌های شما اعتماد کنند. در نتیجه اقدام برای دریافت مدرک تخصصی تعمیرات موبایل ضرورت دارد.

از کجا مدرک تعمیرات موبایل دریافت کنیم؟

باتوجه‌به مزیت‌هایی که مدرک معتبر فنی و دانشگاهی به همراه دارد، می‌توان گفت که این اقدام گام موثری برای پیشرفت شغلی است، اما چگونه برای اعتباربخشی به مهارت‌های تعمیرات موبایل، مدرک دانشگاهی و فنی دریافت کنیم. در ادامه برایتان درباره پروسه دریافت مدرک خواهیم گفت.

1. ثبت نام در بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل

در وهله اول باید در یکی از بهترین مؤسسات آموزش دهنده مهارت‌های خاص تعمیرات موبایل ثبت نام کنید. در اینجا بهترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل در ایران را برایتان معرفی کرده‌ایم.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

2. حضور در کلاس‌های تعمیرات موبایل

در مرحله دوم باید حضور در جلسات دوره را جدی بگیرید. فرقی نمی‌کند که چقدر مهارت و توانایی در راستای تعمیرات موبایل دارید، در هر صورت حضور در این کلاس‌ها منجر به تقویت مهارت‌های فنی شما شده و این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که به مباحث آموزشی جدید و مطابق با تکنولوژی روز دنیا مواجه خواهید شد.

3. شرکت در آزمون کتبی فنی و حرفه‌ای تعمیرات موبایل

آن دسته از کارآموزانی که در کلیه جلسات دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل شرکت کرده‌اند، مجوز ورود به آزمون کتبی فنی و حرفه‌ای تعمیرات موبایل را دارند. این آزمون در قالب سؤالات چهار گزینه‌ای است و درباره سؤالات به اندازه کافی طی دوره تخصصی تعمیرات موبایل اطلاعات کسب کرده‌اید. در این آزمون باید حداقل نمره 50 را کسب کنید. بعد از قبولی در این آزمون مجوز ورود به آزمون عملی فنی و حرفه‌ای را خواهید داشت.

4. شرکت در آزمون عملی فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل

مهم‌ترین آزمون برای دریافت مدرک آزمون عملی فنی و حرفه ای است. چنانچه در این آزمون نمره 70 را کسب کنید، موفق به دریافت مدرک فنی خواهید شد. این آزمون عملی بوده و گوشی خرابی در اختیارتان گذاشته شده و از شما خواسته می‌شود که در وهله اول مشکل را عیب‌یابی کرده و سپس برای تعمیر اقدام کنید. بعد از موفقیت در آزمون می‌توانید مدرک فنی خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که با شرکت در کلاس‌های آموزشگاه پل ضمن دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیرات موبایل می‌توانید مدرک دانشگاهی معتبر و مدرک بین المللی نیز دریافت کنید. این مدارک در سراسر جهان معتبر بوده و برای مهاجرت کاری نیز کاربردی هستند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برایتان مفید بوده و به اهمیت دریافت مدرک معتبر برای اعتباربخشی به مهارت‌های تعمیرات موبایل پی برده باشید. بدون شک با دریافت مدرک معتبر آینده شغلی شما تضمین شده و می‌توانید برای یافتن موقعیت‌های شغلی بهتر نیز تلاش کنید. در پایان باید. بگوییم که آن دسته از کارآموزانی که از طریق مجتمع آموزشی پل برای دریافت مدرک فنی تعمیرات موبایل اقدام می‌کنند به‌عنوان نیروی کار برتر به کسب و کارهای مختلف معرفی می‌شوند.

اینها را هم بخوانید