بلیزارد امکان استریم بازی ها در فیسبوک را میسر گردانید

بلیزارد امکان استریم بازی ها در فیسبوک را میسر گردانید

به زودی این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا به دوستان خود در فیسبوک مهارت های خود در انجام بازی Overwatch را نشان دهید. بلیزارد، توسعه دهنده بازی های مشهوری که اکثر ما با آنها آشنایی داریم اعلام کرده که طی همکاری جدیدش با فیسبوک، کاربران قادر خواهند بود تا بازی های مشهور این استودیوی بازی سازی از Hearthstone گرفته تا Diablo را در تایم لاین فیسبوک خود استریم کنند. بلیزارد این ویژگی جدید را Go Live نام نهاده و بیان داشته در حال پیاده سازی این قابلیت می باشد.

به گفته بلیزارد آنها در حال افزودن گزینه ای برای ورود از طریق فیسبوک برای تمامی عناوین بازی های کامپیوتری خود می باشند و به بیان توسعه دهندگان این کار شرایط را برای پیاده سازی قابلیت های اجتماعی در بازی های بلیزارد هموار می سازد. اطلاعات دقیقی در این باره در دسترس نمی باشد، اما مبنی بر بیانات بلیزارد یکپارچگی فیسبوک تا اواخر ماه جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. به بیان Gio Hunt ارائه امکانات و سرویس هایی که اشتراک گذاری تجارب با سایرین را برای کاربران ساده و سرگرم کننده می کند برای بلیزارد اهمیت بسیار زیادی دارد.blog_22680_1

ماه گذشته کمپانی مادر بلیزارد یعنی اکتیویژن قابلیت مشابهی را برای پلتفرم e-sports خود یعنی MLG.tv ارائه داد که با استفاده از آن امکان برادکست مستقیم بازی های رقابتی در فیسبوک فراهم شده است و این قابلیت با بازی Call of Duty: Black Ops III وارد میدان شد. از طرفی بلیزارد میزبان بزرگ ترین عناوین بازی های e-sports از بازی هایی مانند Starcraft و Hearthstone گرفته تا Heroes of the storm و بازی Overwatch که به تازگی منتشر شده می باشد و ارائه چنین قابلیتی برای آن سودمند خواهد بود.

 

http://www.theverge.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید