معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 103

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 103

دو روز دیگر (29 و 30 فروردین ماه 1396) را هم پشت سر گذاشتیم و طبق معمول تعدادی برنامه و بازی در کافه بازار منتشر شدند که قصد داریم 10 عنوان برتر از آنها را در شماره صد و سوم از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز نام ببریم. در ادامه AppReview را همراهی کنید.

توجه : برای مشاهده لیست کامل اپلیکیشن ها و بازی های جدید در هر روز، به صفحه آمارکده در اپریویو مراجعه کنید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت قابل ملاحظه ای برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند. ما سعی کرده ایم این عناوین برتر را از لحاظ کیفیت گرافیک، رابط کاربری، عملکرد، امکانات و شاخص های دیگر گلچین نموده و در این سری مقالات نام ببریم.

1 تله طب : از پزشک بپرس

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید مشکلات پزشکی خود را با پزشکان متخصص در میان بگذارید و تجربیاتتان در مورد بیماری ها و روش های درمانی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود از کافه بازار

2 مشتری

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی و امکانات مفید آن میتوانید به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، پیامک های گروهی ارسال نمایید و یا حتی به حسابداری درآمدها و مخارج کسب و کار خود بپردازید.

لینک دانلود از کافه بازار

3 کالری شمار آلما

در این برنامه اندرویدی مطالب مفیدی با موضوع تغذیه سالم گنجانده شده که میتوانید با استفاده از آنها و دیگر امکانات موجود، به اندام ایده آل خود دست یابید.

لینک دانلود از کافه بازار

4 پیشخوان

اگر میخواهید به نسخه الکترونیکی معتبرترین روزنامه های کشور دسترسی داشته باشید و مطالب آنها را مطالعه نمایید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی بهره ببرید.

لینک دانلود از کافه بازار

5 گوشی یاب کوییک

این برنامه اندرویدی با امکانات مفیدی که دارد به شما کمک میکند تا در صورت مفقود شدن گوشی از موقعیت مکانی آن اطلاع پیدا کنید.

لینک دانلود از کافه بازار

6 پیام رسان دانشجو

شما میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی که تلفیقی از اینستاگرام و تلگرام میباشد به عنوان یک پیام رسان و شبکه اجتماعی سالم برای چت کردن یا اشتراک گذاری مطالب با دیگران استفاده نمایید.

لینک دانلود از کافه بازار

7 ممبرچین گرام

صاحبان کانال های تلگرامی میتوانند برای افزایش تعداد اعضای کانال خود و درآمدزایی بیشتر از آن، این برنامه اندرویدی را مورد استفاده قرار دهند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 زبانک

اگر نیاز به یادگیری زبان اسپانیایی دارید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی و محتوای کامل آن کمک بگیرید که از روش آموزی موثر و جالبی استفاده میکند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 یابنده

این برنامه اندرویدی درواقع سامانه ای برای ثبت رایگان آگهی و یافتن اشیای مفقود شده میباشد که همه افراد جامعه میتوانند از آن استفاده کنند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 ویکی پیکسل

این اپلیکیشن اندرویدی متعلق به وبسایت ویکی پیکسل بوده که در آن میتوانید به تصاویر پس زمینه متنوع و با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود از کافه بازار

 

اپلیکیشن ها و بازی های پیشنهادی

فوری فود اپلیکیشن سفارش غذای آنلاین در شهر بندرعباس

مرد موشکی بازی اکشن با گرافیک زیبا و گیم پلی سرگرم کننده

افزایش دهنده سرعت موبایل برنامه ای برای بهینه سازی مصرف رم

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روزهای گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است بر روی نام آن کلیک کنید.

Split Masters بازی جالب با گرافیک جذاب و گیم پلی متفاوت

Unbox بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده

Audio Beats موزیک پلیر زیبا با امکانات مفید

 

تذکر اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است. توصیه میکنیم مواردی که واقعا به آنها نیاز دارید را دانلود و نصب نمایید.

اینها را هم بخوانید