فرمول نهایی فروش

آموزش فروش حرفه‌ای با دوره فرمول نهایی فروش

متدهای قدیمی فروش دیگر جواب‌گوی مشتریان سخت‌گیر امروزی نیستند. اگر می‌خواهید در حوزه فروش، چه از نوع سنتی و چه از نوع آنلاین حرفی برای گفتن داشته باشید، باید با جدیدترین تکنیک‌های فروش آشنا شوید.

امروزه احساسات و رفتارهای مشتریان اهمیتی بیشتری نسبت به گذشته یافته‌اند و علوم اعصاب و روان‌شناسی نیز به دنیای فروش وارد شده‌اند.

آنچه فروشنده‌های موفق را از فروشنده‌های ناموفق متمایز می‌سازد، دانشی است که گروه اول در زمینه فروش و بازاریابی و راهکارهای فروش موفق دارند.

 

دوره آموزشی فرمول نهایی فروش

میلاد صالحی، پژوهش‌گر بازاریابی و فروش دوره‌ای به نام "فرمول نهایی فروش" را طراحی کرده که به شما در تقویت مهارت فروش کمک می‌کند.

در این دوره به مراحل فروش موفق پرداخته شده و شما با یک سیستم 7 مرحله‌ای فروشندگی آشنا می‌شوید که با استفاده از آن می‌توانید صفر تا صد فروش را انجام دهید.

فروشندگی کار چندان راحتی نیست و یک فروشنده با افراد و شخصیت‌های مختلفی سر و کار دارد و مهارت‌های فردی، کلامی و ارتباطی نقش تعیین‌کننده‌ای را در این میان ایفا می‌کنند.

 

چرا باید مهارت فروش را یاد بگیرید؟

چندین دلیل اساسی وجود دارند که کسب مهارت فروش را برای همه افراد و کسب‌و‌کارها الزامی می‌کنند. در ادامه به دو دلیل مهم که حیاتی بودن یادگیری مهارت فروش را توجیه می‌کنند، می‌پردازم:

 

1. مشتری سخت‌گیرتر از گذشته شده است

در گذشته مشتری حق انتخاب و آگاهی کمتری داشت و قانع کردن او نیز ساده‌تر بود، اما با روی کار آمدن اینترنت و ظهور فروشگاه‌های آنلاین، مشتری نیز سخت‌گیرتر شده و متقاعدسازی او نیازمند داشتن مهارت می‌باشد.

 

2. رقابت تنگاتنگی در حوزه فروش وجود دارد

با روی کار آمدن اینترنت، بسیاری از موانع برای فعالیت در حوزه فروش نیز کنار گذاشته شده است و امروزه به راحتی از داخل منزل خود نیز می‌توانید کالاهای مختلف را به فروش برسانید. همین شرایط نیز تعداد فعالان در زمینه فروش کالاها و خدمات مختلف را به طور چشم‌گیری افزایش داده است. به همین جهت نیز رقابت شدید شده و افرادی که ضعیف عمل کنند، به راحتی توسط مشتریان کنار گذاشته خواهند شد.

 

چرا باید دوره "فرمول نهایی فروش" را تهیه کنید؟

بدون شک دوره‌ها و آموزش‌های آنلاین متعددی در مورد فروش، راهکارهای افزایش فروش و همچنین تکنیک‌های فروش وجود دارند که هریک در تلاش برای آموختن یک سری ترفند در حوزه فروش هستند.

اما آنچه در این میان حائز اهمیت است، کاربردی و عملی بودن این روش‌ها و همچنین قابلیت پیاده‌سازی آنهاست.

در دوره "فرمول نهایی فروش" تلاش بر این است که مباحث به ساده‌ترین و قابل‌درک‌ترین حالت ممکن آموزش داده شود تا افراد با سنین، مهارت‌ها و تجربیات مختلف بتوانند از محتوای این دوره نهایت استفاده را ببرند.

 

سیستم هفت‌مرحله‌ای یا هفت گام فروش طراحی شده توسط میلاد صالحی به شما کمک می‌کند تا تمامی جزئیات کار را به صورت حرفه‌ای و اصولی انجام دهید.

به این ترتیب به هدف اصلی خود که همان افزایش فروش و کسب درآمدهای بالاست، دست خواهید یافت.

اما سوالی که پیش می‌آید این است که در این دوره به چه مباحثی پرداخته خواهد شد. در ادامه این موضوع رو شفاف‌سازی می‌کنیم.

 

برخی از مهم‌ترین سرفصل‌های دوره "فرمول نهایی فروش"

  • دلیل و چرایی خرید افراد
  • چه اتفاقاتی موقع خرید در ذهن مشتری می‌افتد؟
  • چگونه کاری کنید که مشتری، خودش را قانع کند؟
  • طراحی سیستم پیگیری برای خرید و برگرداندن مشتری به چرخه خرید
  • نحوه خارج شدن از بن‌بست فروش
  • تشخیص فاز احساسی که مشتری هنگام خرید درون آن قرار گرفته است
  • چگونه به یک فروشنده دوست‌داشتنی تبدیل شوید؟
  • 6 اشتباه نابودکننده فروش
  • نحوه معاینه مشتری
  • نحوه معرفی کالا یا خدمات به بهترین روش ممکن
  • نحوه قیمت دادن به مشتری
  • کارهایی که یک فروشنده حرفه‌ای باید به طور روزانه انجام دهد
  • آشنایی با انگیزاننده‌های خرید
  • نحوه تسخیر ذهن مشتری
  • نحوه پرسیدن سوالات هدایت‌کننده از مشتری
  • و ...

 

اطلاعات کلی در مورد دوره فرمول نهایی فروش

نوع دوره: غیرحضوری

مدرس: میلاد صالحی

مدت زمان: 10 ساعت

تعداد سرفصل‌ها: بیش از 70

روش دریافت: آنی پس از دانلود

 

اگر می‌خواهید با تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای آشنا شوید، همین حالا روی لینک زیر کلیک کرده و دوره فرمول نهایی فروش را خریداری کنید.

 

خرید دوره "فرمول نهایی فروش"

 

اینها را هم بخوانید