آنفالویاب اینستاگرام

آنفالویاب و همه چیز در مورد آن

اینستاگرام ازجمله اپلیکیشن‌های پرکاربردی است که امروزه موردتوجه کاربران زیادی قرار دارد. بسیاری از افراد برای معرفی کالا و خدمات خود و برخی دیگر نیز برای استفاده شخصی از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای مدیریت اپلیکیشن خود از ابزارهای مدیریتی بسیار زیادی استفاده کنید. ازجمله پرکاربردترین ابزارهای مدیریتی برای این اپلیکیشن می‌توان به آنفالویاب اشاره‌کرد.

اگر به‌صورت مداوم در اینستاگرام فعالیت دارید، بهتر است از استفاده از این ابزار مدیریتی غافل نشوید. در این مطلب سعی می‌کنیم بیشتر درباره آنفالویاب بحث کنیم، اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این نرم‌افزار کسب کنید، در ادامه همراه ما باشید.

 

آنفالویاب چیست؟

آنفالویاب نوعی نرم‌افزار است که هرچند وقت یکبار به شما اطلاع می‌دهد چه حساب‌هایی شما را آنفالو کرده‌اند. البته امکانات این نرم‌افزار تنها به این موضوع خلاصه نمی‌شود. در ادامه برخی دیگر از امکانات این نرم‌افزار را بررسی می‌کنیم.

  • این نرم‌افزار گزارش کاملی از افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند در اختیارتان قرار می‌دهد. هم‌چنین شما می‌توانید با کمک این نرم‌افزار تمامی این افراد را به صورت دسته‌جمعی آنفالو کنید.
  • آنفالویاب می‌تواند به شما گزارشی از تمامی آنان که فالوبک نداده‌اند، ارسال کند.
  • بعضی از فالوئرهای پیج شما هیچ گونه فعالیتی را ندارند. یعنی هیچ عکس‌العملی را در برابر پست‌های شما ندارند، نه آن‌ها را لایک می‌کنند و نه کامنتی می‌گذارند. شما می‌توانید با کمک آنفالویاب این کاربران را شناسایی کنید.
  • شما می‌توانید با شناسایی پست‌هایی که بیشتر موردتوجه کاربران قرار گرفته‌ است، فالوئر بیشتری جذب کنید. آنفالویاب می‌تواند برای شناخت این پست‌ها به شما کمک کند.
  • در میان کاربرانی که از پیج شما دیدن می‌کنند، افرادی هستند که پروفایل شما را چک می‌کنند. شما می‌توانید با کمک آنفالویاب تمامی این کاربران را شناسایی کنید.
  • مسلماً پیج شما برای تمامی کاربران دلچسب نخواهد بود. همین موضوع نیز سبب می‌شود تا برخی از کاربران شما را بلاک کنند. شما می‌توانید با کمک آنفالویاب این کاربران را نیز شناسایی کنید.

اگر می‌خواهید از تمامی امکانات آنفالویاب بهره برید، لازم است ابتدا آن را دانلود کنید. سپس تمامی اطلاعات مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام را وارد کنید. دقت کنید با استفاده از این نرم‌افزار، آنفالویاب به تمامی اطلاعات شما دسترسی خواهد داشت.

 

 

آیا اینستاگرام استفاده از آنفالویاب را تایید می‌کند؟

استفاده از نرم‌افزار آنفالویاب یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌هایی است که با کمک آن متوجه می‌شوید چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند. البته ممکن است در هنگام استفاده از این نرم‌افزار نتوانید به آن ورود پیدا کنید و یا این‌که آنفالویاب اصلاً وصل نشود.

اینستاگرام به‌صورت کلی API را بروزرسانی می‌کند، همین موضوع سبب می‌شود تا تغییرات زیادی به یکباره در API رخ دهد. همین تغییرات سبب می‌شود تا سایر اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند از این API استفاده کنند نیز دچار اشکال شوند. این دقیقاً همان اتفاقی است که برای آنفالویاب می‌افتد.

 

پس هنگام انتخاب آنفالویاب مناسب، گول تبلیغات بیهوده آن‌ها برای ورود به اینستاگرام از طریق API را نخورید. اینستاگرام حساسیت بسیار زیادی روی اپلیکیشن‌های ثالثی دارد که روی اکانت آن کار می‌کنند. از جمله این اپلیکیشن‌های ثالث می‌توان به آنفالویاب، لایک بگیر و مواردی از این قبیل اشاره‌ کرد.

اگر می‌خواهید بدانید این نرم‌افزارها توسط اینستاگرام تایید شده ‌است یا خیر، باید بدانید اینستاگرام به‌هیچ عنوان استفاده از این نرم‌افزارها را تایید نمی‌کند.

دقت کنید اگر می‌خواهید از آنفالویاب استفاده کنید، باید بدانید برای استفاده از آن نیاز است تمامی اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار آن قرار دهید. همین موضوع تاثیر بسیار زیادی را روی امنیت پیج شما خواهدداشت. توجه کنید در این میان بسیاری از نرم‌افزارهای ثالث به شما این اطمینان را می‌دهد که به رمزعبور شما دسترسی پیدا نمی‌کند و اما درنهایت نیز با کمک تکنیک‌هایی رمزتان را استخراج خواهد کرد.

پس اگر به دنبال یک آنفالویاب امن هستیدبیهوده تلاش نکنید، زیرا هیچ آنفالویاب تاییدشده‌ای دراین زمینه وجودندارد. به توصیه اینستاگرام اگر تابه‌حال هم از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کردید، دیگر آن‌ها را حذف کنید تا امنیت اطلاعات شخصی‌تان را بالاتر ببرید.

 

آیا استفاده از آنفالویاب سبب ریپورت شدن پیج می‌شود؟

این سوال اغلب برای تمامی افرادی که از سرویس‌های آنفالویاب استفاده می‌کنند، پیش می‌آید. اگرچه هنوز پاسخ مطمئنی برای این سوال بیان نشده، اما اگر به دفعات مکرر از این سرویس استفاده کنید، ممکن است حساب خود را از دست بدهید.

علت این امر این است که با استفاده از این برنامه ممکن است به دنبال آنفالو کردن دسته‌جمعی افراد باشید و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا اینستاگرام شما را به‌عنوان یک ربات شناسایی کند. بدین‌‌ترتیب ممکن است برای مدتی دسترسی به حساب‌تان را از دست بدهید و یا به‌کلی ریپورت شوید.

برای این‌که بتوانید از امکانات نرم‌افزارهای آنفالویاب استفاده کنید و درعین حال پیج خود را نیز از دست ندهید، به هیچ عنوان نباید در استفاده از آن‌ها افراط به خرج دهید. برای مثال اگر قصد آنفالو کردن کاربران را دارید، هربار بین پنج تا هفت کاربر را آنفالو کنید. یعنی باید از آنفالو کردن کاربران به صورت یک‌باره خودداری کنید، بهتر است این کار را در بازه‌های زمانی متفاوت انجام دهید.

 

نکات مهم و کاربردی در انتخاب اپلیکیشن‌های آنفالویاب

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، درست است که استفاده از اپلیکیشن‌های آنفالویاب می‌تواند در پیشرفت پیج شما تاثیر زیادی داشته باشد، اما باید در انتخاب آن‌ها دقت لازم را داشته باشید. امروزه اپ‌های بسیار زیادی در بازار موجودند که هدف آن‌ها تنها سرقت اطلاعات شخصی شماست و برای پیشرفت پیج شما هیچ کاربردی نخواهند داشت.

توجه کنید در انتخاب آنفالویاب مناسب باید دقت کافی را داشته باشید، زیرا برای استفاده از این نرم‌افزار لازم است تمامی اطلاعات کاربری خود را وارد کنید تا اطلاعات درستی در این زمینه در اختیار شما قرار گیرد. حال اگر نرم‌افزار امنی را در اختیار نداشته باشید، به‌راحتی اطلاعات خود را از دست خواهید داد. این موضوع می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری را روی کسب‌وکارتان داشته باشد.

 

معرفی بهترین برنامه‌های آنفالویاب

برنامه‌های آنفالویاب بسیار زیادی برای آیفون و اندروید معرفی شده ‌است که اگر قصد استفاده از این آنها را دارید، می‌توانید در ادامه همراه ما باشید تا با آن‌ها آشنا شوید. تمامی برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، کاربری بسیار ساده‌ای دارند و به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

 

 

برنامه Follow Meter

Follow Meter جز بهترین برنامه‌های آنفالویاب اینستاگرامی محسوب می‌شود. شما می‌توانید به کمک این برنامه اطلاعات خوبی درباره تمامی افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند یا فعالیتی در پیج شما ندارند، به‌دست آورید.

برای استفاده از این اپ می‌توانید آن‌را روی گوشی خود نصب کنید و درنهایت نیز با واردکردن اطلاعات کاربری از آن استفاده نمایید. البته توجه کنید با استفاده از نسخه رایگان این نرم‌افزار نمی‌توانید به تمامی امکانات این محصول دسترسی داشته باشید. بسیاری از امکانات این برنامه با خریدهای درون‌برنامه‌ای در دسترس خواهند بود.

 

برنامه Followers Tracker Pro

Followers Tracker Pro از جمله برنامه‌های آنفالویابی محسوب می‌شود که می‌توانید از آن برای گوشی‌های آیفون استفاده کنید. می‌توانید این برنامه را به‌صورت رایگان دریافت کنید، اما برای استفاده از برخی ویژگی‌های آن نیاز دارید تا خریدهای درون‌برنامه‌ای داشته باشید.

این برنامه امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله این امکانات می‌توان به بررسی لایک‌ها، کامنت، فالوئرهای روح و مواردی از این قبیل اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه به دقت فالوئرهای خود را زیر نظر داشته باشید.

از ویژگی‌های جذاب این اپ این است که هرچند مدت یکبار بروزرسانی می‌شود، به همین دلیل نیز تمامی فعالیت‌های خود را در جهت اینستاگرام هماهنگ می‌کند.

 

برنامه Follow Cop

اگر به دنبال یک آنفالویاب مناسب برای گوشی‌های اندرویدی هستید، Follow Cop بهترین انتخاب برای شماست. این برنامه نیز ویژگی‌های مشابه سایر اپ‌های معرفی شده دارد، با این تفاوت که به کمک این اپلیکیشن می‌توانید متوجه شوید آیا کسانی که شما را آنفالوکرده‌اند، دنبال می‌کنید یا خیر؟

از دیگر ویژگی‌های جذاب این اپلیکیشن این است که به کمک آن می‌توانید فالوئرهای واقعی را از فیک تشخیص دهید. همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید هم‌زمان سه اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنید.

 

برنامه Iconosquar

Iconosquare از برترین آنفالویاب‌های اینستاگرامی است که به شما نشان می‌دهد چند نفر در هفت روز گذشته شما را آنفالو کرده‌اند. اگر هدف شما از اداره کردن پیج اینستاگرام تجارت است، پیشنهاد می‌کنیم این آنفالویاب را برای مدیریت پیج خود انتخاب کنید. این اپلیکیشن امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برخی از آن‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم:

  1. پیگیری هشتگ‌ها
  2. بررسی کارکرد رقبا
  3. شناسایی برترین فالوئرهای پیج
  4. بررسی نرخ رشد فالوئر
  5. بررسی آمار نرخ افزایش وکاهش نرخ فالوئرها
  6. بررسی لوکیشن فالوئرها
  7. بررسی تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها

 

برنامه Crowdfire 

اپ Crowdfire  از مشهورترین آنفالویاب‌های اینستاگرام است که می‌توانید به کمک آن ارتباطات خود را نیز مدیریت کنید. شما می‌توانید به کمک این اپلیکیشن بهترین فالوئرهای پیج خود را بر اساس محل زندگی و هشتگ پیداکنید. برخی از ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  1. تشخیص فالوئرهای غیرفعال پیج
  2. نوعی بازاریابی مستقیم
  3. قابلیت جستجو براساس موقعیت مکانی
  4. قابلیت استفاده برای سیستم عامل اندروید و IOS
  5. حذف تمامی اکانت‌های بدون استفاده
  6. مدیریت تمامی پست‌های اپلیکیشن

 

در این مطلب سعی کردیم تمامی آنچه برای انتخاب آنفالویاب مناسب نیاز دارید را دراختیارتان قراردهیم. هم‌چنین چندین نمونه از بهترین آنفالویاب‌های مناسب و امن را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری را درباره آنفالویاب کسب کنید و انتخاب خوبی را در این زمینه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر کاری این مقاله را به دقت مطالعه کنید. بدین‌ترتیب می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید و به پیشرفت کسب‌وکارتان کمک کنید.

 

اینها را هم بخوانید