هندزفری ارزان

ارزان ترین هندزفری های بی سیم بازار را بشناسید

هندزفری های بلوتوثی یکی از محبوب‌ترین وسایل برای گوش کردن به موسیقی هستند که روزبه‌روز به محبوبیت آن‌ها نیز افزوده می‌شود. اگر قصد خرید هندزفری ارزان و باکیفیت را دارید، با همراه شوید تا بهترین محصولات موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین هندزفری ارزان کدام است؟

انتخاب بهترین هندزفری ارزان از میان انبوه محصولاتی که در بازار عرضه می‌شود، کار بسیار دشواری‌ است. با این حال، لیست زیر که از میان هدفون های بی سیم از زیربرندهای شیائومی یعنی ایرپاد qcy و Haylou انتخاب شده‌اند، می‌تواند در انتخاب شما، نقشی پررنگ داشته باشد.

 

کیو سی وای T13

یکی از ارزان‌ترین هندزفری های بلوتوثی که می‌توان آن را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌ها در ایران نیز معرفی کرد، QCY T13 است که با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل داشته و به واسطه درایورهای 7.2 میلی‌متری، توانایی بسیار خوبی در پخش موسیقی دارد. این محصول پرفروش از استاندارد IPX4 به منظور تضمین مقاومت در برابر پاشش آب، رطوبت و عرق بهره می‌برد تا بدون نگرانی بتوانید از آن در حین ورزش استفاده کنید. مهندسان شیائومی همچنین از میکروفون دوگانه با قابلیت حذف نویز ENC بهره برده‌اند که می‌تواند مکالمه با آن را لذت‌بخش کند.

 

کیو سی وای T5

در میان محصولات کیو سی وای، هندزفری T5 با طراحی ارگونومی و توانایی پخش صدای باکیفیت های‌فای، یکی از مناسب‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توان به هنگام خرید در نظر داشت. این هدفون از فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا بهره می‌برد و وجود میکروفون با قابلیت حذف نویز CVC 6.0 بر روی آن کمک می‌کند تا با خیالی آسوده، با دوستان خود مشغول مکالمه شوید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول می‌توان به باتری 380 میلی‌آمپر ساعتی کیس شارژ، استاندارد IPX5 به منظور مقاومت در برابر پاشش آب و سازگاری با دستیارهای صوتی مختلف با گوگل اسیستنت، اپل سیری و XiaoAI اشاره کرد.

 

هایلو T15

 

بهترین هندزفری ارزان

 

اگر از برند هایلو به دنبال یکی از بهترین‌ها هستید، مدل T15 را می‌توان بهترین هندزفری ارزان در بازه قیمتی خود معرفی کرد. وجود امکانات گسترده‌ای مانند بهره‌مندی از گواهی IPX5، صدای های‌فای با پشتیبانی از حالت مخصوص بازی، کیس شارژ 2200 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری DSP به منظور تقویت صدا، هایلو T15 را به محصولی درخور تبدیل کرده و ارزش خرید این مدل از ایرپاد هایلو را تا حد قابل توجهی بالا می‌برد.

 

کیو سی وای T17

معرفی بهترین هندزفری های بلوتوثی بازار بدون اشاره به QCY T17 هیچ لطفی ندارد؛ هدفونی جدید و کوچک با قابلیت پخش 7.5 ساعت موسیقی با یک بار شارژ و پشتیبانی از صدای HiFi که تجربه‌ای منحصربه‌فرد از گوش کردن به موسیقی را برای شما رقم می‌زند. سازندگان از بلوتوث نسخه 5.1 بهره برده‌اند تا با ترکیب آن با دیگر قابلیت‌های نرم‌افزاری، تاخیر صدا را به حداقل رسانده و محصولی مخصوص بازی‌خورها را به بازار عرضه کنند.

 

هایلو MoriPods

 

خرید هندزفری ارزان

 

اگر برای خرید هندزفری ارزان و بسیار باکیفیت برنامه‌ریزی می‌کنید، بد نیست گوشه چشمی هم به Haylou MoriPods داشته باشید. این هدفون بی سیم که از بلوتوث نسخه 5.2 و همچنین تراشه کوالکام 3040 برای تثبیت اتصال بهره می‌برد، به واسطه طراحی ارگونومی و خاص خود می‌تواند مناسب عموم افرادی باشد که می‌خواهند یک محصول تمام‌عیار را همراه خود داشته باشند. این هندزفری همچنین با میکروفون دوگانه با سیستم حذف نویز CVC 8.0 به دست کاربران می‌رسد تا بتوانند از مکالمه با دوستان خود نهایت لذت را ببرند.

 

کیو سی وای AilyPods T20

برای افرادی که میانه خوبی با سری‌های لاستیکی ندارند، هندزفری جدید QCY AilyPods T20 می‌تواند گزینه خوبی باشد. این هدفون بلوتوثی از بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به دستگاه‌های مختلف بهره برده و سازگاری بسیار خوبی با دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز دارد. به علاوه، وجود دو میکروفون بر روی هر ایرباد با پشتیبانی از قابلیت حذف نویز ENC به خریداران این اطمینان را می‌دهد که کمترین مشکل را در هنگام مکالمه داشته باشند. همانند دیگر محصولاتی که در این بازه قیمتی به فروش می‌رسد این هندزفری با گواهی IPX4 نیز همراه شده است.

 

کیو سی وای HT03 ANC

کیو سی وای HT03 شاید ارزان ترین هندزفری بی سیم موجود در بازار نباشد، ولی یکی از باکیفیت‌ترین‌ها به حساب می‌آید. مهندسان شیائومی از درایورهای 10 میلی‌متری با حساسیت 35 دسی‌بل بهره برده‌اند که به شما اجازه می‌دهد جزئیات موسیقی را به بهترین شکل بشنوید. هدفون QCY HT03 از قابلیت Transparent برای امکان‌پذیر کردن شنیدن صدای محیط در حین پخش موسیقی و همچنین حالت مخصوص بازی پشتیبانی می‌کند تا تجربه‌ای عالی برای شما رقم بخورد. به موارد بالا باید میکروفون نویز کنسلینگ فعال (ANC) را نیز اضافه کرد.

 

هایلو X1 Neo

یکی دیگر از جدیدترین و باکیفیت‌ترین هندزفری های بلوتوثی که توسط کمپانی هایلو به بازار عرضه شده، X1 Neo است. این هدفون از بلوتوث 5.3 برای اتصال به دیگر دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کند و با یک بار شارژ می‌تواند تا 5 ساعت موسیقی پخش کند. زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری، 1.5 ساعت خواهد بود و اگر ظرفیت کیس را هم در نظر بگیریم، این زمان می‌تواند به 20 ساعت برسد. طراحی خاص کیس و درب شیشه‌ای و مات آن نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این هندزفری بلوتوثی هستند.

 

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا ارزان ترین هندزفری بی سیم در بازار ایران از برندهای مشهوری همچون QCY و Haylou را معرفی کنیم. اگرچه این محصولات قیمت پایین‌تری در مقایسه با هدفون های برندهای بزرگ‌تر دارند، ولی این مسئله به معنی کیفیت پایین آن‌ها نیست و خریداران می‌توانند از گوش کردن به موسیقی و مکالمه با آن‌ها نهایت لذت را ببرند.

اینها را هم بخوانید