بازی نجات یافته 1

بازی نجات یافته 1، سقوط در جنگل تاریک و ترسناکنسخه 5.1.1

امتیاز کاربران
3.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

شما در این بازی، نقش یک خلبان را برعهده دارید که پس از بمباران موفق دشمن، هواپیمای او دچار نقص میشود و سقوط میکند. تا اینجا همه چیز عادی است اما در ادامه، اتفاقات عجیبی می افتد. در نجات یافته 1، وارد نبرد با ارواح سرگردان در یک جنگل تاریک و ترسناک میشوید و باید از آنجا جان سالم به در ببرید. در نقد و بررسی این بازی با ما همراه باشید. بازی های تیراندازیحدود یکماه قبل، اپیزود شماره 2 بازی فوق را نقد و بررسی کردیم و نقاط قوت و ضعف آن را نام بردیم. با بررسی نجات یافته 1 متوجه شدیم که از لحاظ گیم پلی و قابلیت ها، تفاوت چندانی بین دو شماره این بازی اندرویدی نیست. تنها داستان بازی فرق دارد و در اپیزود اول، از سقوط هواپیما شروع میشود. البته تفاوت های دیگری مثل نوع اسلحه نیز به چشم میخورد و در آپدیت جدید اپیزود دوم، شاهد تغییراتی هستیم که گیم پلی آن را کمی جذاب تر کرده اند.   نکته : این بازی به صورت مرحله ای طراحی نشده و باید روال ماجراجویانه آن را تا انتها ادامه دهید و با اتفاقات مختلف، روبرو شوید.

برای تجربه لحظات هیجان انگیز همراه با ترس و دلهره، بازی نجات یافته 1 را انجام دهید.
بازی های اکشن  ارواح از هر طرف می آیند نجات یافته 1 در گروه بازی های تیراندازی قرار میگیرد که تلفیق آن با ژانر ترسناک، باعث شده تا هیجان بیشتری را حس کنید. همانطور که گفتیم، باید با ارواحی بجنگید که از هر طرف به سمتتان می آیند. اگر از پشت سر خود غافل شوید، مورد حمله قرار خواهید گرفت و باید بازی را از ابتدا انجام دهید. البته نزدیک شدن دشمن، با ویبره گوشی به اطلاع شما میرسد.   جنگ با ارواح در منطقه نظامی  حرکت به اطراف، پرش، شلیک و  خاموش و روشن کردن نور چراغ قوه، از جمله دکمه های کنترلی در بازی فوق هستند. برای چرخش به اطراف و دیدن پشت سر نیز میتوانید انگشت خود را در جهت موردنظر بر روی صفحه بکشید. به همین ترتیب باید در این جنگل تاریک و ترسناک حرکت نموده و ارواح را از بین ببرید تا راه خروج را بیابید. در این میان، تیرهای شما تمام میشود و باید خشاب های جدید پیدا کنید. آیتم های مخفی دیگری نیز در این بازی وجود دارند که برای کشف آنها، بهتر است دیالوگ های متنی را با دقت بخوانید.   نکته : گیم پلی این بازی، سخت و چالش برانگیز میباشد و تا مدت ها شما را درگیر میکند.   نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی هرچند محیط نجات یافته 1 دارای تنوع چندانی نیست و شما در طول بازی فقط در یک فضای سه بعدی و تاریک قدم برمیدارید اما در عین حال، عناصر گرافیکی از طراحی خوبی بهره میبرند. البته انتظار میرفت که در طراحی کاراکترها و همچنین اجرای انیمیشن ها و جلوه های تصویری، خلاقیت بیشتری ببینیم. موزیک استفاده شده نیز از هیجان کافی برخوردار است و تنها جای خالی افکت های صوتی متنوع تر احساس میشود. برای اینکه هیجان بازی و دلهره آن را بیشتر حس کنید، باید از هندزفری استفاده نمایید.   نکته : در قسمت تنظیمات بازی فوق، امکان انتخاب سه کیفیت بالا، معمولی و ضعیف برای گرافیک وجود دارد. گوشی های دارای سخت افزار ضعیف برای اجرای این بازی با مشکل مواجه میشوند.  
با انجام بازی نجات یافته 1 و جنگ با اوراج در منطقه نظامی، هیجان و ترس را تجربه کنید و در اوقات فراغت خود سرگرم شوید. این بازی اندرویدی به صورت کاملا رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
بازی هیجان انگیز برای اندروید
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • اجرای روان و بدون خطا در گوشی های با سخت افزار قوی
  • داستان پردازی خوب
  • گیم پلی هیجان انگیز با ژانر ترسناک
  • گرافیک سه بعدی و با کیفیت
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی و کنترل سخت
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی برای اینکه گیم پلی نجات یافته 1 در حد و اندازه های یک بازی اکشن با استانداردهای جهانی باشد، جای زیادی برای کار دارد. برای این بازی اندرویدی پیشنهاداتی داریم:
  • تنوع دشمنان و سلاح ها
  • تعامل بیشتر با محیط
  • دکمه های کنترلی راحت تر
  • راهنمای مسیر
  • هشدار نزدیک شدن دشمن با جهت آن
  • چک پوینت های ذخیره بازی
  • و...
امیدواریم در شماره های بعدی از سری بازی های نجات یافته، شاهد ایده پردازی های بیشتری باشیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    مریم 5
    خوبه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    علی 5
    بازی پرهیجانیه گرافیکش ترکونده(البته توی ایرانی ها)

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    آرش 5
    این نقدتون ضعیف بود مقداری هم در حق بازی کم لطفی کردید.1-اپیزود دوم تفاوت زیادی با اولش داره و هیجانش فوق العاده بالاس2-اگر با دقت بیشتری به محیط بازی توجه میکردید متوجه راهنمایی های زیادی به صورت غیرمستقیم میشدید در ضمن آیتم های مخفی زیادی توی این بازی جای داده شده3-با توجه به نکته قبل و داستان بازی قاعدتا نباید راهنمای مسیری وجود داشته باشه کنترلر بازی هم همچین بدنیست همین سادگی و اندازه بزرگ دکمه ها باعث جذب بیشتر و تعامل با محیط بازی میشه. در کل این بازی یکی از قوی ترین سری بازی های ایرانی ساخته شدس و سبک و گیم پلی نوینی را در خود جای داده

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      ممنون از نکاتی که بهش اشاره کردین اما یکم اغراق به نظر میرسه.

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی نجات یافته 1