اپلیکیشن بازآفرینی

با آموزش های ویدیویی بازآفرینی، کاردستی های زیبا بسازیدنسخه 1.8

3.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 5.06 مگابایت
سازنده : علیرضا ارشدی

آیا میدانستید که میتوان با بسیاری از مواد دور ریختنی مثل بطری های پلاستیکی، کاغذهای باطل شده و غیره، کاردستی های زیبا ساخت؟ اپلیکیشن بازآفرینی با ویدیوهای آموزشی، نحوه ساختن وسایل از مواد دور ریختی را به شما یاد میدهد. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. آموزش ساختن کاردستی های زیبالیست همه آموزش های ویدیویی بازآفرینی، در صفحه اصلی برنامه فوق به چشم میخورد. با پیمایش این صفحه به طرف پایین میتوانید علاوه بر آموزش ها، نمونه کارهای بازآفرینی شده توسط دیگران را نیز ببینید. تصویر کاردستی، عنوان، توضیحات مختصر و تاریخ انتشار، از جمله اطلاعاتی هستند که برای هر مورد خواهید دید. شما میتوانید بدون ثبت نام در بازآفرینی، محتوای آن را ببینید اما برای استفاده از همه امکانات باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید. این کار با وارد کردن نام و نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور دلخواه، از منوی کناری این اپلیکیشن اندرویدی انجام میشود.   نکته : اگر به دنبال آموزش خاصی میگردید، میتوانید برای یافتن آن از ابزار جستجوی موجود در سربرگ اپلیکیشن فوق استفاده کنید.

اپلیکیشن بازآفرینی، هنر و خلاقیت را به شما و فرزندانتان یاد میدهد.
ساختن وسایل از مواد دور ریختنی  آموزش ساختن کاردستی های زیبا محتوای آموزشی بازآفرینی در دسته بندی های مختلفی قرار گرفته است که برای دسترسی به آنها باید به منوی کناری برنامه بروید. این دسته ها عبارتند از:
  • خانه محیط زیست (محتوای خبری)
  • بطری پلاستیکی
  • اوریگامی
  • شیشه
  • نمونه کارهای بازآفرینی
  • کاغذ و مقوا
  یادگیری با جزئیات کامل با لمس هر آموزش در اپلیکیشن بازآفرینی، وارد صفحه توضیحات آن میشوید. در این صفحه اطلاعاتی از جمله دسته بندی، نوع آموزش، قیمت و توضیح کامل را بدست خواهید آورد. برای دیدن آموزش نیز باید دکمه ای به همین نام را لمس کنید. لازم به ذکر است که بعضی از آموزش ها به صورت ویدیویی و برخی دیگر فقط به صورت متن و تصویر هستند. برای دیدن ویدیوها نیز به اینترنت نیاز دارید. از دیگر امکانات قابل دسترس برای هر آموزش، میتوانیم قابلیت لایک کردن و ارسال نظر را نام ببریم.   نکته : برای خرید آموزش های غیر رایگان باید بسته های اعتباری را از قسمت فروشگاه بخرید. با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی نیز میتوانید اعتبار رایگان بدست آورید.   آموزش های ویدیویی بازآفرینی  نکاتی درباره رابط کاربری برنامه هرچند نقص خاصی در ظاهر بازآفرینی وجود ندارد و قالب گرافیکی آن یکپارچه به نظر میرسد اما انتظار میرفت در طراحی آن، دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد. استفاده از رنگ های متنوع و زیبا در کنار آیکن های یکدست، میتوانست جذابیت خوبی به محیط برنامه فوق ببخشد. از لحاظ تجربه کار با اپلیکیشن نیز مشکلی در آن به چشم نمیخورد که البته این موضوع بیشتر ذاتی است و ترفند خاصی برای آن نمیبینیم.  
آموزش های ویدیویی بازآفرینی، ایده های جالبی به شما میدهند تا از مواد دور ریختنی وسایل مفید بسازید. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
آموزش های ویدیویی بازآفرینی
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • آموزش های مفید برای ساخت کاردستی
  • عملکرد صحیح با حداقل خطای ممکن
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری روان و زیبا
نقاط ضعف برنامه
  • محتوای کم
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه مهمترین کارهایی که تولیدکنندگان اپلیکیشن بازآفرینی باید برای افزایش کارایی آن انجام دهند، غنی تر کردن محتوا و سازماندهی هوشمندانه تر آموزش ها میباشد. حتی انتظار داریم که در صفحه توضیحات هر آموزش، سازماندهی بهتری را ببینیم. امکان تشخیص آموزش های ویدیویی از بقیه، ابزارهای فیلترسازی لیست، جستجوی پیشرفته، نشان کردن و امکان تشخیص موارد غیر رایگان، از دیگر قابلیت هایی هستند که باید در این اپلیکیشن اندرویدی گنجانده شود. امیدواریم در آینده، شاهد پیشرفت اپلیکیشن فوق و رفع خطاهای جزئی آن در نسخه های پایین تر اندروید باشیم باشیم.  

بازآفرینی

با آموزش های ویدیویی بازآفرینی، کاردستی های زیبا بسازید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


بازآفرینی