وام چی

با وجود دنیای مجازی، گرفتن هر وامی هر چند بار ممکن می شود

ارتباطات

در عصر ارتباطات، انواع معاملات به سادگی امکان‌پذیر است. روزانه تعاملات بسیاری در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود. دنیای اینترنت روزانه انبوهی از اطلاعات به‌روز را در حوزه‌های گوناگون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این فضا، کاربر به راحتی می‌تواند پاسخ بسیاری از سؤالاتش را بیابد.

 

اندکی وقت

بخشی از این نیازها در قالب سؤال های مشابه بین کاربران که از قبل در دنیای مجازی به دنبال آن رفته اند، قابل جستجوست. کاربر می تواند با گذاشتن اندکی از وقت خود به خواندن مطالبی که از طرف سازندگان سایت برای راه گشایی و شناساندن نیازهای بالقوه فرد تعبیه و نوشته شده است؛ تصمیم خود را بگیرد.

 

وجوه خرد و کلان

دریافت وجوه نقد خرد و کلان از جمله نیازهایی‌ است که در قالب سیستم تسهیلات بانکی و انواع وام امکان‌پذیر است. این تبادل پول در دنیای امروز در اکثر موارد سرنوشت اش در دنیای مجازی تعیین می شود.

 

سریع

وام فوری اصطلاحی است که برای تهیه آسان و سریع انواع وام ها به کار می‌رود. تهیه انواع تسهیلات و وام در قالب وام‌های مسکن،‌ ازدواج، اشتغال، قرض‌الحسنه، جانبازی، وام صندوق بازنشستگی و سایر انواع وام در حالت معمول، نیازمند صرف وقت زیادی است. پروسه درخواست تا دریافت انواع وام، پروسه‌ای زمان‌بر بوده و گاه اشخاص برای دریافت یک وام به خصوص، یکی دو سال منتظر رسیدن نوبت هستند.

 

همدیگر را بشناسید

وام‌چی راه حل این مشکل را به گونه‌ای دیگر حل نموده است؛‌ چنانچه متقاضیان وام فوری، امکان برخورد و آشنایی با صاحبان انواع امتیاز وام را در فضایی مطمئن داشته باشند؛ تعامل میان این دو دسته بسیار آسان‌تر خواهد شد.

 

امتیاز

فضایی که تیم وام‌چی برای معاملات وام و تسهیلات بانکی طراحی نموده؛ فضایی امن بوده که در آن امکان آشنایی متقاضیان و صاحبان امتیاز وام مسکن فراهم شده است. این افراد به راحتی می توانند وام های خود را آگهی کرده و یا اگر نیاز به وام دارند از میان صدها آگهی ثبت شده وام آماده به دریافت، وام خود را جستجو نموده و به آن دست پیدا کنند.

 

اطلاعات

سربرگ‌های هر صفحه با توجه به نیازهای مختلف کاربران عنوان‌بندی شده و متقاضیان و فروشندگان وام مسکن می‌توانند بعد از مطالعه بلاگ مربوط به وام مسکن، آگهی‌های انواع وام مسکن را بررسی نموده و با نشان کردن آگهی‌های منتخب، مراحل انجام معامله هر کدام از این آگهی‌ها را پیگیری نمایند. صاحبان امتیاز وام مسکن نیز می‌توانند به راحتی اطلاعات وام خود را در قسمت‌های مربوطه درج نموده و متقاضیان را نسبت به شرایط واگذاری وام خود آگاه سازند.

 

کاربران

اعتماد و امنیت فاکتورهای اساسی یک معامله است؛‌ وام‌چی خود را متعهد به ایجاد فضایی قابل اطمینان و امن برای کاربران می‌داند؛ بدین منظور آموزش های جامعی در خصوص انواع وام ها، شرایط دریافت و نحوه ی معاملات آنها را توسط تیم مشاورین خود تدوین نموده و در اختیار کاربران متقاضی و عرضه‌کننده وام مسکن و همچنین سایر وام ها قرار داده است.

 

ورود مستقیم

وام‌چی در هیچ‌کدام از معاملات وام مسکن ورود مستقیم ندارد و صرفا ناظر امنیت این پایگاه اینترنتی است؛ بنابراین لازم است طرفین معامله با هوشیاری کامل، اقدام به خرید و فروش وام مسکن در این فضا نمایند. البته در دنیای مجازی سایت های کارگزاری مانند وام­چی صد در صد با تعداد بالایی وجود دارند، اما هنر ماندگاری و استفاده زیاد از این سایت برای تامین وام بانکی؛ امنیت و قانون مداری آن است.

 

 

واسطه

وام­چی در طی دوره های فعالیت خود اولین هدفش فعالیت در فضایی امن و تامین امنیت شماست؛ این انتخاب شماست که در این فضا دوست دارید کاربر وام­چی باشید یا نه به این دلیل که وام­چی برای همراه کردن خودش با شما به شیوه اقناع دلال بازی و چرب زبانی کار نخواهد کرد و این روش را شیوه ای اصولی نمی داند.

 

تیم حقوقی

وام­چی برای وام های مهمی از جمله وام­ مسکن که مبلغ زیادی در معامله بین طرفین جا به جا خواهد شد فقط به بهترین سرمایه خود یعنی تیم مشاوره حقوقی و تامین امنیت شما می اندیشد و اگر شما کاربر باهوشی باشید در اولین جست و جو در گوگل به این نکته پی خواهید برد.

 

یکبار دیگر!

وام مسکن برای فردی که سند خانه به نام آن ثبت شده غیرقابل گرفتن است، در نتیجه در چنین شرایطی اگر شما خواهان یک وام مسکن دیگر هستید بهترین گزینه برای شما سر زدن به سایتی است که شما را با افراد فروشنده وام خود هدایت می کند. بستری که وام­چی برای آشنایی دهنده و گیرنده مهیا کرده است تمام وقت به وسیله کارشناسان زبده و با تعهد گروه در حال رصد شدن است تا به شما اطمینان دهند حامی منافع شما هستند.

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.      

اینها را هم بخوانید